Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Today
  3. Szép napot! Szeretném megtudni, hogy lehetséges az, illetve mit jelent,ha egy adott telefonszámra kiadott hívás részletezőn, több esetben is az adott telefonszámra indított hívás szerepel.? Ez olyan,mintha a saját telefonomat hívnám? Megköszönöm,ha tud valaki segíteni!
  4. Legutóbbi időszakban?? Legalább 3 éve nem csináltok semmit, hogy megjavuljon, csak az ígérgetés meg a mutogatás megy ezerrel. Nagyon idegesítő, hogy ilyen inkompetensek vagytok és nem tudjátok megoldani. A Deutsche Telekomnak és a Cloudflare-nek már régen meg kellett volna egyeznie erről, de hát egyik sem akar engedni és a fogyasztók szívnak. csak pár panasz a cloudflare és a Deutsche Telekom fórumairól az elmúlt évekből a teljesség igénye nélkül: https://community.cloudflare.com/t/speed-issue-for-hungarian-telekom-users/296067/15 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Paketverlust-High-Ping/td-p/4799052 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Verbindungen-zu-Cloudflare-extrem-langsam/td-p/6583820 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/3-Tage-Cloudflare-Probleme/m-p/6342875/emcs_t/S2h8ZW1haWx8dG9waWNfc3Vic2NyaXB0aW9ufExNSFJZRFFVS1pKMkpQfDYzNDI4NzV8U1VCU0NSSVBUSU9OU3xoSw#M2131936
  5. Én jelentettem az egész esetet NMHH-nak, kérésükre tettem panaszt a Telekomnál hivatalos formában, amire ha nem érkezik 30 napon belül érdemi válasz, akkor lehet tovább folytatni az NMHH-nál a panaszkezelést, amik hivatalosan fognak ők átvenni. Esetleg ha többen vagyunk ezzel, az NMHH-t is jobban fogja érdekelni, vagy mint 2 éve a sajtót is eléggé érdekelte a sztori. Érdekes akkor hamar lett megoldás (pár nap, ha jól emlékszem)
  6. Ráadásul a Dataplexben van a Cloudflare, érthetetlen miért nem azt használja a Telekom…
  7. Mai nap kritikán aluli a szolgáltatás, a Cloudflarerel hosszasan Ticketen leveleztem. Nem tudnak mit csinálni vele, mivel mezei userek vagyunk. Magyar Telekomnak is továbbították, hogy hogyan kell peeringelni az ő AS-ükkel. A Deutsche Telekom kakál rá, mivel nem fizetnek érte, hát miért kéne fizetni egy peeringért, az elég gáz 2024-ben Végülis a BIX-ben nincs Cloudflare DC támogatás (ja de van). Javasolnám a Magyar Telekomnak a sürgős intézkedést, mivel az NMHH is érdeklődik, hogy mi a helyzet.
  8. Sajnos már nem csak az esti órákban tapasztalható a probléma, de reménykedünk, hogy megoldódik.
  9. Köszönjük az észrevételt, mi is látjuk és érzékeljük, hogy az utóbbi időszakban nehézségekbe ütközik a Cloudflare átjáró megszokott minőségben történő használata. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat.
  10. uzman

    wifi helytelen jelszó

    Esetleg még azt lehet megpróbálni, hogy a készüléken a beállítások, Wifi menüben a Mentett wifi hálózatok menüből törölni az adott hálózatot. Ilyenkor párod ha újra rákattint a wifi hálózatra, újra be fogja kérni a jelszót.
  11. uzman

    F@st 3890V3 és külön router

    Szia Bridge módot az ügyfélszolgálat tudja aktiválni, amennyiben nincs IPTV előfizetésed. Kábelhálózaton nincs PPPoE passthrough mód, ez csak optikai (és DSL) kapcsolaton létező dolog. Amennyiben másik HGW eszközt kapnál, én azt gondolom, hogy ott is csak a bridge mód jöhet szóba.
  12. Telekom szakértő

    wifi helytelen jelszó

    Kedves @Boross Beatrix! Nagyon szívesen! További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár Facebook privát üzenetben is! Kellemes napot kívánunk! ^Zoltán
  13. Sziasztok! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! ^Zoltán
  14. sziasztok! lehetséges ehhez a modem-hez egy Asus AX53U router-t csatlakoztatni és azt használni a modem route-e helyett? azt látom a router felületén, hogy már nincs Bridge fül (korábban volt), és PPPoe passtrough opciót se találtam amiket a fórumban írnak. ha mostani helyzetben ez nem működik, de gyorsabb netre váltanék (most 150 Mbps van) akkor sejtem új modemet kapnék, azzal nagyobb esély lenne a külső routert munkára fogni? köszi!
  15. Tegnap
  16. Borga78

    Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani.

    Kedves Telekom Szakértő, Ugyan Cseh úr stílusa több mint bicskanyitogató, de annyiban igaza van, hogy ott a hozzászólásban a traceroute válasz, és a graph. nem tudom mirt kellene PMben küldeni? Csak azért, mert hasonló problémám van, annyi hogy én a WOT (az eredeti poszt cél címe)-tól egy fél éve megszabadultam hasonló okokból. Át pártoltam a PubG nevű játékra. Én azt tapasztalom, hogy minden, de tényleg mindenem ami internetet érint tökéletesen fut. A játék is. a Játékban található ping visszajelzésem parádés 15 ms és 80 ms közötti értékeket jelez. Egészen 18:30-18:50 körülig. Ekkor elkezdődik a gond. a ping felugrik 1500-3000 ms közé megszakad akapcsolat a szerverre lfolyamatosan. A cél Ip 29.2.1.65. Az elakadás IP-je (vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149]). Ezt úgy kaptam meg, hogy parancs sorba (Win10) "tracert 29.2.1.65" Parancsot írtam. C:\Users\borga>tracert 29.1.2.65 Tracing route to 29.1.2.65 over a maximum of 30 hops 1 8 ms 4 ms 5 ms 192.168.0.1 2 11 ms 11 ms 12 ms 10.229.0.1 3 19 ms 39 ms 17 ms 145.236.79.254 4 16 ms 15 ms 15 ms 81.183.3.51 5 20 ms 20 ms 18 ms 80.157.206.178 6 18 ms 16 ms 21 ms vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149] 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. 16 * * * Request timed out. 17 * * * Request timed out. 18 * * * Request timed out. 19 * * * Request timed out. 20 * * * Request timed out. 21 * * * Request timed out. 22 * * * Request timed out. 23 * * * Request timed out. 24 * * * Request timed out. 25 * * * Request timed out. 26 * * * Request timed out. 27 * * * Request timed out. 28 * * * Request timed out. 29 * * * Request timed out. 30 * * * Request timed out. Trace complete. Utána néznének, mert egy kissé vicces, hogy fizetek, nem keveset havonta maguknak, és amikor probléma van akkor leráznak. Legyenek kedvesek utána menni ha megoldható. S egítségét előre is köszönöm.
  17. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    Köszönöm szépen, megpróbáljuk!
  18. Telekom szakértő

    wifi helytelen jelszó

    Szia Beatrix! Feltehetően eszközfüggő, hogy a wifi jelszót, hogyan lehet módosítani a telefonon, de ha nem jelenik meg a jelszó törlésének lehetősége, javasoljuk, hogy a párod álljon át manuálisan egy másik hálózatra így feltehetően a korábbi jelszó nem fog megjelenni. A manuális hálózatválasztás általában a készülékeken belül a Beállítások/ Kapcsolatok/Mobilhálózatok/Mobilszolgáltatók rész alatt található meg, ahol az automatikus hálózatválasztás helyett a felajánlott szolgáltatók egyikét kiválasztani. Bízunk abban, hogy fenti javaslat segíteni fog! ^Gabriella
  19. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    A rendszer megjegyezte a helytelen jelszót, és nem tudom, hogyan lehet javítani!
  20. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    Szia! Köszönöm a választ, de a helyes jelszó megvan, csak elírás történt. A kérdés az lenne, hogy hogyan tudom beírni a telefonomba. Már nem dobja fel azt a lehetőséget, hogy írja be a jelszót, hanem a csatlakozásnál egyből azt írja, hogy helytelen a jelszó.
  21. Kedves Róbert! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy áramtalanítsd a modemet(húzd ki az áramból, majd 5-10 perc múlva dugd vissza) és ellenőrizd le a szolgáltatást. Abban az esetben, ha továbbra sem jó, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségedet is (kapcsolattartói nevet, magyar mobilszámot), hogy kivizsgálhassuk a hibajelenség okát és mihamarabb javítani tudjuk! Bízunk benne, hogy kollégáink megoldást találnak a problémára és reméljük, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerzel! ^Zsani
  22. Nem működik a router, telefonon keresztül sem lehet rácsatlakozni és LAN kábellel sem közvetít internetet
  23. Telekom szakértő

    wifi helytelen jelszó

    Szia Beatrix! A WiFi-hozzáférést ez esetben az adott németországi munkásszálláson lehet megigényelni, a helyes csatlakozás és jelszó beírásával. Mi a Magyar Telekom belföldi WiFi szolgáltatásában tudunk segíteni. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  24. Sziasztok! A párom egy munkásszálláson dolgozik Németországban. A Wifi hálózatra szeretne csatlakozni, de sajnos első alkalommal helytelenül írta be a jelszót. Azóta ahogy próbál csatlakozni, azt írja a telefon, hogy helytelen jelszó. Hogyan tudná beírni a helyes jelszót? Köszönöm, ha valaki segít!
  25. Utolsó hét
  26. Borzasztó ez a peering probléma.... VPN-t kell használjak, hogy tudjam normálisan használni pl.: a Discord-ot vagy egyéb Cloudflare proxyzott szolgáltatást. Olyan érdekes, hogy például a Google DNS és az AWS szolgáltatások a BIX felé vannak routeolva. 🤔CF-t miért nem lehet a BIX irányába routeolni?
  27. uzman

    Hálózat tiltja a weboldalt?

    Szia Esetleg még olyan lehet, hogy a jelenlegi IP címedet tiltotta a táthely szolgáltató - mert pl aki korábban valamikor megkapta valamilyen tiltott tevékenységet végzett. A hgw újraindítása után új IP címet fogsz kapni, ekkor már nem kellene, hogy fennálljon a jelenség.
  28. Telekom szakértő

    Hálózat tiltja a weboldalt?

    Szia! Nincs tiltva az otthoni hálózaton, így azon keresztül is be kellene tudnod lépni az érintett weboldalra. A HGW újraindítását vagy gyári visszaállítását javasoljuk. Ha van saját routered, akkor annak a újraindítása is szükséges. Érdemes megpróbálni kábellel csatlakozni az otthoni hálózatra. ^Petra
  29. Telekom szakértő

    Föld munkák

    Kedves Norbert! Megkaptuk a választ illetékes kollégánktól. A megadott címen a földmunkák befejeződtek, az aszfalt burkolat helyreállítása van hátra. Ez várhatóan június hónapban fog elkészülni. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...