Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Sziasztok, Az elmúlt 1-2 hónapban számos problémát tapasztalok a Telekom szolgáltatásával kapcsolatban, különösen a Discord használata során. Hajnal 1 és reggel 5 óra között még stabil 20 ms körüli pingem van, de napközben ez 200 ms körülire nő, ami használhatatlanná teszi a szolgáltatást. Felvettem a kapcsolatot mind a Telekom ügyfélszolgálatával, mind a Discord és más külföldi szolgáltatások támogatásával. Egyértelművé vált, hogy a probléma a Telekom hálózatában van. A Discord weboldala gyakran 20 perc után sem tölt be, és a kliens alkalmazás is órákig tart, mire használhatóvá válik. Még ha be is tölt, a képek, videók és üzenetek sokszor nem jelennek meg. Több játékkal kapcsolatban is hasonló problémák merülnek fel. A pingem folyamatosan 120 ms körül mozog, és gyakoriak a ping kiugrások. A speedtest.net tesztjei során ugyan 18 ms körüli eredményeket kapok, de ez csak a legközelebbi szerverre vonatkozik, és nem tükrözi a valós helyzetet. Több barátom is hasonló problémákat tapasztal. A legtöbben Telekom előfizetők vagyunk, és mindannyian ugyanazokat a gondokat észleljük: magas ping és instabil kapcsolat. Nem értem, mi történik, de remélem, hogy a Telekom hamarosan megoldja ezeket a problémákat, mert jelenleg élvezhetetlen bármit is csinálni.
  3. Magyar szolgáltatók közül csak a telekomnál van ez a probléma, szóval lehet jobb is, hogy kicsillagozták, mert így igazából pontosabb, a csillag helyére bármelyik más jelenleg Magyarországon működő szolgáltatót beilleszthetsz (persze aki nem épít a telekomra)
  4. Sziasztok! Több fórumot, témát is olvastam de sajnos egyelőre egyik sem oldotta meg a problémám, ezért fordulnék hozzátok segítségért. Az internet szolgáltatás tökéletesen működik, korábban nem volt TV előfizetés, viszont most már van és még nem sikerült megfelelően beállítanom. A hálózatom az alábbiak szerint épül fel: Optikán érkezik be a szolgáltató (értelem szerűen Telekom) a saját FGA2233MAG eszközébe. Ez az eszköz PPPOE passthrough üzemmódban van (dhcp, wifi kikapcsolva). LAN1-es portján egy UDM-Pro controller (Network v8.1) van, ami PPPOE-n jelentkezik be a szolgáltató hálózatába. Az UDM-Pro mögött még van egy USW-Pro-24-poe switch is. Ennek a switchnek az egyik portjába van bedugva egy frissen telepített STB. A controlleren létrehoztam egy IPTV-nevű vlan-t, a switchen a megfelelő porthoz hozzárendeltem ezt a vlan-t. A globális beállításoknál endegélyezve van az IGMP Snooping az IPTV vlan-ra valamint az IGMP Proxy-nál is hozzá van adva az IPTV vlan a "Viewing Network"-höz. Valamint a Multicast DNS-nél is szerepel ez a vlan. Így ezzel a konfigurációval nincs jelenleg TV adás. Nagyon sok hozzászólást, javaslatot olvastam a témával kapcsolatban de régebbi firmware-re volt igaz, ahol még nem volt UI által támogatott az IGMP proxy. A kérdésem az lenne, hogy mi hiányzik a beállításaimból? Olvastam olyan javaslatot is, hogy még egy külön kábel kell az UDM és az FGA közé, ami kívül esik a pppoe-n VAGY külön az STB-t kellene az FGA-ba kötni - ezt a két verziót még nem próbáltam, ezt csak abban az esetben csinálnám, ha nincs más megoldás VLAN tagekről és különböző tűzfalszabályokról is olvastam viszont azt azért nem próbáltam mivel külföldi oldalakról származó infó így több mint valószínű hogy eltérnek a paraméterek. Válaszokat előre is köszönöm!
  5. az auto moderáció helyett a valós problémákkal is foglalkozhatnának
  6. ***** hálózatából gond nélkül megy. Én is jeleztem a problémát. Tényleg kritikán aluli egy ilyen szolgáltatótól mint a Telekom. Lassan 24 órája megy megint a szívás.
  7. Sanguine

    Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani.

    Semmi bicskanyitogató nincs benne. Ez nem egy új probléma ami két napja teszi lehetetlenné a szolgáltatás használatát. Körülbelül 2 éve minden este ez a helyzet és ha nem rendelkezel valami vpn-el (Pl. ExitLag vagy Proton) akkor csak akkor ülj gép elé ha 80 éves vagy és csak emailezgetni akarsz a "GIGAERŐS" neteddel ami Discordról úgy tölt be egy médiafájlt mint anno a betárcsázós matávos szutyok net. Cseh úr stílusa teljes mértékben megérthető mert a szolgáltató konkrétan pofán szarja az előfizetőit több éve és az ilyen cég nem érdemel semmiféle tiszteletet. Ismerőssel bérlünk egy szervergépet egy német hostingtól amin a játékosok (KIZÁRÓLAG Telekom nettel rendelkező játékosok) 180+ ping és 20-30% packet lossal szenvedtek. Amikor ezt jeleztem a hosting felé hogy lehet e ezzel valamit kezdeni megkérdezték milyen ISP-vel van gond és amikor közöltem hogy hángérien telekom akkor konkrétan kiröhögtek és közölték hogy amint lehet kukázzuk a telekomot és az alábbit írták miután átrakták a gépet egy DTAG hálózatra: "Telekom has a strange peering policy, the peering policy is "pay or no peering" so we pay" Ha a többi szolgáltató (D.I.G.I) elérhető lenne minden helyen akkor a telekom csak pislogna hogy hányan dobnák vissza az otthoni internet előfizetésüket akik nem csak arra használják az 1-2gb/s netcsomagukat hogy Zámbó Jimmys szép jó reggeltet kívánó képeket nézegessenek googleben. Ja mielőtt a csoda support válaszolna: Kedves Borga78! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Randomnév
  8. Kedves Telekom IT, Az internet kapcsolatom néha, véletlenszerűen megszakad. Megnéztem a router logját a Maintanace menüben. Az üzenet végén csatoltam. Látszik, hogy ma eddig háromszor szakadt meg és magától, pár perc múlva megjavult. A TV szolgáltatást nem érintette, folyamatos volt. Ez milyen jellegű hiba és miért fordul elő? Sokszor belezavar az internet használatába pl. játék közben. Elég idegesítő tud lenni olykor. Köszönettel, Abucewicz W. ____________________________________________________________________ 2024.05.24 19:19 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:19 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 19:00 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 19:00 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:00 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 16:02 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 16:01 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 16:01 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 9:49 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 9:48 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 9:48 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests.
  9. Nagyon kedves és dicséretes, hogy figyeltek rá. Csakhogy évek óta megy ez a dolog. Évek óta. Nem tudtok rá megoldást? Nem tudtok megoldást arra, amire - senkit meg nem bántva - egyszerű fórumozók leírják, hogy mit kellene tenni? Tisztázzunk már valamit! Nem tudjátok, hogy ki vagyok én? Én vagyok az ügyfél! Nem szívességet tesz nekem a Telekom, hogy az ügyfele lehetek, fizetek érte. Tessék megoldani, nem ígérgetni a fórumon!
  10. Szép napot! Szeretném megtudni, hogy lehetséges az, illetve mit jelent,ha egy adott telefonszámra kiadott hívás részletezőn, több esetben is az adott telefonszámra indított hívás szerepel.? Ez olyan,mintha a saját telefonomat hívnám? Megköszönöm,ha tud valaki segíteni!
  11. Legutóbbi időszakban?? Legalább 3 éve nem csináltok semmit, hogy megjavuljon, csak az ígérgetés meg a mutogatás megy ezerrel. Nagyon idegesítő, hogy ilyen inkompetensek vagytok és nem tudjátok megoldani. A Deutsche Telekomnak és a Cloudflare-nek már régen meg kellett volna egyeznie erről, de hát egyik sem akar engedni és a fogyasztók szívnak. csak pár panasz a cloudflare és a Deutsche Telekom fórumairól az elmúlt évekből a teljesség igénye nélkül: https://community.cloudflare.com/t/speed-issue-for-hungarian-telekom-users/296067/15 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Paketverlust-High-Ping/td-p/4799052 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Verbindungen-zu-Cloudflare-extrem-langsam/td-p/6583820 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/3-Tage-Cloudflare-Probleme/m-p/6342875/emcs_t/S2h8ZW1haWx8dG9waWNfc3Vic2NyaXB0aW9ufExNSFJZRFFVS1pKMkpQfDYzNDI4NzV8U1VCU0NSSVBUSU9OU3xoSw#M2131936
  12. Én jelentettem az egész esetet NMHH-nak, kérésükre tettem panaszt a Telekomnál hivatalos formában, amire ha nem érkezik 30 napon belül érdemi válasz, akkor lehet tovább folytatni az NMHH-nál a panaszkezelést, amik hivatalosan fognak ők átvenni. Esetleg ha többen vagyunk ezzel, az NMHH-t is jobban fogja érdekelni, vagy mint 2 éve a sajtót is eléggé érdekelte a sztori. Érdekes akkor hamar lett megoldás (pár nap, ha jól emlékszem)
  13. Ráadásul a Dataplexben van a Cloudflare, érthetetlen miért nem azt használja a Telekom…
  14. Mai nap kritikán aluli a szolgáltatás, a Cloudflarerel hosszasan Ticketen leveleztem. Nem tudnak mit csinálni vele, mivel mezei userek vagyunk. Magyar Telekomnak is továbbították, hogy hogyan kell peeringelni az ő AS-ükkel. A Deutsche Telekom kakál rá, mivel nem fizetnek érte, hát miért kéne fizetni egy peeringért, az elég gáz 2024-ben Végülis a BIX-ben nincs Cloudflare DC támogatás (ja de van). Javasolnám a Magyar Telekomnak a sürgős intézkedést, mivel az NMHH is érdeklődik, hogy mi a helyzet.
  15. Sajnos már nem csak az esti órákban tapasztalható a probléma, de reménykedünk, hogy megoldódik.
  16. Köszönjük az észrevételt, mi is látjuk és érzékeljük, hogy az utóbbi időszakban nehézségekbe ütközik a Cloudflare átjáró megszokott minőségben történő használata. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat.
  17. uzman

    wifi helytelen jelszó

    Esetleg még azt lehet megpróbálni, hogy a készüléken a beállítások, Wifi menüben a Mentett wifi hálózatok menüből törölni az adott hálózatot. Ilyenkor párod ha újra rákattint a wifi hálózatra, újra be fogja kérni a jelszót.
  18. uzman

    F@st 3890V3 és külön router

    Szia Bridge módot az ügyfélszolgálat tudja aktiválni, amennyiben nincs IPTV előfizetésed. Kábelhálózaton nincs PPPoE passthrough mód, ez csak optikai (és DSL) kapcsolaton létező dolog. Amennyiben másik HGW eszközt kapnál, én azt gondolom, hogy ott is csak a bridge mód jöhet szóba.
  19. Telekom szakértő

    wifi helytelen jelszó

    Kedves @Boross Beatrix! Nagyon szívesen! További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár Facebook privát üzenetben is! Kellemes napot kívánunk! ^Zoltán
  20. Sziasztok! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! ^Zoltán
  21. sziasztok! lehetséges ehhez a modem-hez egy Asus AX53U router-t csatlakoztatni és azt használni a modem route-e helyett? azt látom a router felületén, hogy már nincs Bridge fül (korábban volt), és PPPoe passtrough opciót se találtam amiket a fórumban írnak. ha mostani helyzetben ez nem működik, de gyorsabb netre váltanék (most 150 Mbps van) akkor sejtem új modemet kapnék, azzal nagyobb esély lenne a külső routert munkára fogni? köszi!
  22. Tegnap
  23. Borga78

    Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani.

    Kedves Telekom Szakértő, Ugyan Cseh úr stílusa több mint bicskanyitogató, de annyiban igaza van, hogy ott a hozzászólásban a traceroute válasz, és a graph. nem tudom mirt kellene PMben küldeni? Csak azért, mert hasonló problémám van, annyi hogy én a WOT (az eredeti poszt cél címe)-tól egy fél éve megszabadultam hasonló okokból. Át pártoltam a PubG nevű játékra. Én azt tapasztalom, hogy minden, de tényleg mindenem ami internetet érint tökéletesen fut. A játék is. a Játékban található ping visszajelzésem parádés 15 ms és 80 ms közötti értékeket jelez. Egészen 18:30-18:50 körülig. Ekkor elkezdődik a gond. a ping felugrik 1500-3000 ms közé megszakad akapcsolat a szerverre lfolyamatosan. A cél Ip 29.2.1.65. Az elakadás IP-je (vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149]). Ezt úgy kaptam meg, hogy parancs sorba (Win10) "tracert 29.2.1.65" Parancsot írtam. C:\Users\borga>tracert 29.1.2.65 Tracing route to 29.1.2.65 over a maximum of 30 hops 1 8 ms 4 ms 5 ms 192.168.0.1 2 11 ms 11 ms 12 ms 10.229.0.1 3 19 ms 39 ms 17 ms 145.236.79.254 4 16 ms 15 ms 15 ms 81.183.3.51 5 20 ms 20 ms 18 ms 80.157.206.178 6 18 ms 16 ms 21 ms vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149] 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. 16 * * * Request timed out. 17 * * * Request timed out. 18 * * * Request timed out. 19 * * * Request timed out. 20 * * * Request timed out. 21 * * * Request timed out. 22 * * * Request timed out. 23 * * * Request timed out. 24 * * * Request timed out. 25 * * * Request timed out. 26 * * * Request timed out. 27 * * * Request timed out. 28 * * * Request timed out. 29 * * * Request timed out. 30 * * * Request timed out. Trace complete. Utána néznének, mert egy kissé vicces, hogy fizetek, nem keveset havonta maguknak, és amikor probléma van akkor leráznak. Legyenek kedvesek utána menni ha megoldható. S egítségét előre is köszönöm.
  24. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    Köszönöm szépen, megpróbáljuk!
  25. Telekom szakértő

    wifi helytelen jelszó

    Szia Beatrix! Feltehetően eszközfüggő, hogy a wifi jelszót, hogyan lehet módosítani a telefonon, de ha nem jelenik meg a jelszó törlésének lehetősége, javasoljuk, hogy a párod álljon át manuálisan egy másik hálózatra így feltehetően a korábbi jelszó nem fog megjelenni. A manuális hálózatválasztás általában a készülékeken belül a Beállítások/ Kapcsolatok/Mobilhálózatok/Mobilszolgáltatók rész alatt található meg, ahol az automatikus hálózatválasztás helyett a felajánlott szolgáltatók egyikét kiválasztani. Bízunk abban, hogy fenti javaslat segíteni fog! ^Gabriella
  26. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    A rendszer megjegyezte a helytelen jelszót, és nem tudom, hogyan lehet javítani!
  27. Boross Beatrix

    wifi helytelen jelszó

    Szia! Köszönöm a választ, de a helyes jelszó megvan, csak elírás történt. A kérdés az lenne, hogy hogyan tudom beírni a telefonomba. Már nem dobja fel azt a lehetőséget, hogy írja be a jelszót, hanem a csatlakozásnál egyből azt írja, hogy helytelen a jelszó.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...