Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia! Általánosabb kérdésekben itt a Fórumon is tudunk segíteni, ezen túl pedig hivatalos ügyfélszolgálati csatornáinkon léphetsz velünk kapcsolatba, akár telefonon (1414), akár a honlapunkon elérhető chat-en keresztül is.
  3. Szia! Az ugyfelszolgalat@telekom.hu címünkön jelezheted a csalási kísérletet, ahol képet is csatolhatsz. Melléklet nélkül, pedig az IDE kattintva elérhető űrlapon üzenhetsz nekünk. ^Dániel
  4. Today
  5. Pár perce kaptam egy sms-t egy vietnámi telefonszámról, amiben a Telekomnak adja ki magát a küldő. Van valamilyen űrlap a Telekom oldalán, ahol az ilyen adathalász támadásokat jelenteni lehet? Meglepően jó a magyar helyesírás benne, kevésbé tapasztalt felhasználókat simán rávehetnek kattintásra...
  6. Tegnap
  7. Egy kis spoiler: Magyar Telekom és a Deutsche Telekom nem fog semmit tenni az ügy érdekébe. Egyedül az NMHH-ban lehet bízni.
  8. Nem akarlak megbántani Zoli, de úgy viselkedtek itt a fórumon ti Telekom moderátorok, mintha nem is emberi lények lennétek, hanem gondolkodásra képtelen gépek. Ezzel viszont szerintem megalázzátok önmagatokat. Az oktatáson betanult szöveg helyett itt most egy kis kreativitásra és rugalmasságra lenne szükség.
  9. Csak azért hogy Vicc legyen a történetben - a SAJÁT Datacenteretekből Srácok Felesleges volt milliárdokért felépíteni Dísznek az egész Gerinceteket, ha hulladék a customer routingotok
  10. Hogy az életbe lehet ekkora egy hulladék routing csinálni, hogy az Arelion hálózata tökéletesen működik, de a Magyar Telekom ezt is képes elk....rni és teljesen más útvonalon felküldeni. Nézzetek már más szolgáltatók LookingGlassjába bele, hogy mi a helyes Route a jó isten áldjon meg benneteket, szánalmas 2024-ben itt tartani. Arelion LG: Magyar Telekom hulladék routing
  11. Ma este is minősíthetetlen a szolgáltatás.
  12. Nyittok erre hibajegyet? Fizettek ezután kötbért? Ha úgysem, akkor nem látom értelmét. Továbbra sem egyedi probléma, ezeket ti is megtudjátok mérni ezen az oldalon. https://speed.cloudflare.com/ Minden infó nálatok van ami a probléma megoldásához szükséges, szurkolok nektek. Érdemes lenne megnézni azokat is, amiket korábban linkeltem.
  13. Ugyanez, mar egy par honapja. Azota uj telefonom is van, azon is ugyanez a gond
  14. Igazad van jó ember. nem az én stílusom bicskanyitogato, hanem ez a ***** cég... *****, mocskos banda... 0 hozzáértés... a szerelők hentes, festő, szakács szakmával jönnek ki hozzád rendezni a problémákat, csinálnak egy mérést "minden rendben". Az IT-sek igazi fasszopo banda, nem 1x előttem telefonált a szerelő és hallottam azt, ahogy lekezelzek öt és engem is... hozzá nem értő banda... 1 szóval egy tragyahalmzas az egész cég.
  15. Tamas586

    Clodfare mögötti oldalak lassúak

    Bocs, de ha be van kapcsolva a böngészőben a biztonságos DNS, akkor ez kissé másképp működik. Független az OS ezen beállításától. Win10-ben még nincs az OS-ben ilyen lehetőség, a Win11-ben már van és a böngészőtől függetlenül állítható. Androidban szintén. Vagy neked nem kell biztonságos DNS ???
  16. Sziasztok! Ezt már mind leadtuk, aki érintett ---- DTAG hiba, mi lenne ha végre csinálnátok egy kerülő BGP Peeringet amig megoldja a kedves anyacégetek a routingját?
  17. Szia Balázs! Köszönjük a megkeresésedet! Privát üzenetedre az imént válaszoltunk. Kérjük, hogy nézd majd meg és válaszolj rá! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  18. Kedves István! Havidíjas SIM kártyát weboldalunkon egyszerűen és gyorsan rendelhetsz, ide kattintva. Ha kérdésed merül fel, kérd bátran chates munkatársaink segítségét a felugró ablakban. ^Lia
  19. Telekom szakértő

    Érdeklődés

    Kedves Gabyca! Nagyon sajnáljuk, hogy nem szolgálhatunk kedvezőbb információval. Xiaomi készülékeink kínálatát ide kattintva találod. Ha kérdésed adódik, írj nekünk bátran. Köszönjük! ^Lia
  20. Sziasztok! A problémát továbbítjuk illetékes területünk felé. Ahhoz, hogy kollégáink kivizsgálhassák, ellenőrizhessék, kérjük, privát üzenetben küldjétek el az előfizetésetek MT azonosítóját, az érintett szolgáltatás nevét, a cél és forrás IP címet (milyen IP címmel érhető el?) és logokat (ping, trace, delay, packet loss)! Együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán
  21. Én hiába írok nekik, sajnos semmilyen reakciót nem kapok tőlük már napok-hetek óta. Valami tipp vagy egyéb kapcsolatfelvételi platform rendelkezésre áll?
  22. Sajnos még mindig nem kaptam választ a problémámra semmilyen platformon... Bárkinek bármi ötlet?
  23. Utolsó hét
  24. előfizetéses kártyát szeretnek rendelni
  25. Remek... 1000/1000-es nettel.
  26. Hoztam még pár linket Itt is említik az MT problémákat a közepe felé https://blog.cloudflare.com/eu-network-usage-fees Cloudflare fórumon panaszkodnak MT ügyfelek https://community.cloudflare.com/t/our-server-in-frankfurt-germany-eu-is-being-proxied-from-the-newark-nj-us-datacenter/610483 https://community.cloudflare.com/t/high-latency-packet-loss-low-bandwidth-from-magyar-telekom-network/428358
  27. Este 18-19h-ig volt kb elfogadható, azóta megint hatalmas a ping és a packetloss cloudflare irányba. A cloudflare speedtest ezzel az eredménnyel zárul az 500 Mbps otthoni nettel. kipróbáltam az iPV6 letiltásával is és úgy nem Bécshez hanem a Frankfurti Datacenterhez csatlakozik ""A tettek hálózata"" kéremszépen
  28. Ma is hibátlan a gigaerős peering...
  29. Csak a rend kedvéért. IPV6. Gratuálok Magyar Telekom, hogy 2 helyen szopatjátok le bőnyállal az előfizetőket. Köszi!!!! Tracing route to one.one.one.one [2606:4700:4700::1111] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 20014C4E2D82CC000000000000000001.unconfigured.pool.telekom.hu [2001:4c4e:2d82:cc00::1] 2 * * * Request timed out. 3 * * * Request timed out. 4 * * * Request timed out. 5 10 ms * * 2003:0:f00::508 6 * * * Request timed out. 7 132 ms 126 ms 133 ms cloudflare-ic-381042.ip.twelve99-cust.net [2001:2035:0:2c9::2] 8 15 ms 18 ms 10 ms 2400:cb00:114:3:: 9 132 ms 130 ms 129 ms one.one.one.one [2606:4700:4700::1111]
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...