Lacy73 Posztolva ekkor: április 12. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: április 12. A mobil Telekom alkalmazásban eddig müködött a Homegateway funkció az internethez. Belépés után viszont 2 napja nem hozza fel a funkciót, bár azt írja ki hogy a funkció működik. Mi változott? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 11. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: július 11. Szia VLTakacs! A Telekom Alkalmazáson keresztüli HomeGateway menedzsment funkciók (WiFi átnevezés, Szülői Felügyelet funkciók…) jelenleg központi hiba miatt nem működnek bizonyos esetekben. A funkció javítása egy új kliens verzióval fog érkezni nemsokára, addig a kívánt módosítást a HomeGateway webes felületén tudod elvégezni, ennek elérése az eszközön lévő címkén megtalálható. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Szabibe Posztolva: április 13. Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Sziasztok! Nálunk is ez a helyzet áll fent! Nem tudom módosítani a funkciókat üdv. Betti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 30. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: május 30. Szia! Jelenleg központi hiba miatt nem érhetők el a WiFi beállítások az appon keresztül egyes esetekben. Illetékeseink már dolgoznak a javításon, intézkedésükig szíves türelmedet kérjük. Addig is a routered admin felületére belépve kezelheted a WiFi hálózatod beállításait. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 13. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Szia Lacy73! Kérjük, privát üzenetben vedd el velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessünk egy képernyőfotót és a szükséges adatokat. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 13. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Szia Betti! Kérjük, privát üzenetben vedd el velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessünk egy képernyőfotót és a szükséges adatokat. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 VLTakacs Posztolva: május 29. Jelentés Megosztás Posztolva: május 29. Ugyanez, mar egy par honapja. Azota uj telefonom is van, azon is ugyanez a gond Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 VLTakacs Posztolva: július 10. Jelentés Megosztás Posztolva: július 10. Udv, nekem tobb honapja ugyanez a gondom. Majus 30 ota sem sikerul a kozponti problemat megoldani? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 VLTakacs Posztolva: július 17. Jelentés Megosztás Posztolva: július 17. már működik elvileg - legalábbis nekem végre sikerült Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 17. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: július 17. Kedves @VLTakacs! Köszönjük a visszajelzésedet! Ezt örömmel olvastuk. További kérdés esetén keress minket bizalommal! Kellemes napot kívánunk! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Lacy73
A mobil Telekom alkalmazásban eddig müködött a Homegateway funkció az internethez.
Belépés után viszont 2 napja nem hozza fel a funkciót, bár azt írja ki hogy a funkció működik.
Mi változott?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.