Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt benedict alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Sajnos már nem csak az esti órákban tapasztalható a probléma, de reménykedünk, hogy megoldódik. -
Balint94 belépett a közösségbe
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt ADMIN alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Köszönjük az észrevételt, mi is látjuk és érzékeljük, hogy az utóbbi időszakban nehézségekbe ütközik a Cloudflare átjáró megszokott minőségben történő használata. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat. -
Esetleg még azt lehet megpróbálni, hogy a készüléken a beállítások, Wifi menüben a Mentett wifi hálózatok menüből törölni az adott hálózatot. Ilyenkor párod ha újra rákattint a wifi hálózatra, újra be fogja kérni a jelszót.
-
Szia Bridge módot az ügyfélszolgálat tudja aktiválni, amennyiben nincs IPTV előfizetésed. Kábelhálózaton nincs PPPoE passthrough mód, ez csak optikai (és DSL) kapcsolaton létező dolog. Amennyiben másik HGW eszközt kapnál, én azt gondolom, hogy ott is csak a bridge mód jöhet szóba.
- Today
-
Kedves @Boross Beatrix! Nagyon szívesen! További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár Facebook privát üzenetben is! Kellemes napot kívánunk! ^Zoltán
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Telekom szakértő alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Sziasztok! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! ^Zoltán -
Szbrn belépett a közösségbe
-
sziasztok! lehetséges ehhez a modem-hez egy Asus AX53U router-t csatlakoztatni és azt használni a modem route-e helyett? azt látom a router felületén, hogy már nincs Bridge fül (korábban volt), és PPPoe passtrough opciót se találtam amiket a fórumban írnak. ha mostani helyzetben ez nem működik, de gyorsabb netre váltanék (most 150 Mbps van) akkor sejtem új modemet kapnék, azzal nagyobb esély lenne a külső routert munkára fogni? köszi!
-
Bogdan Laszlo belépett a közösségbe
- Tegnap
-
Borga78 belépett a közösségbe
-
Kedves Telekom Szakértő, Ugyan Cseh úr stílusa több mint bicskanyitogató, de annyiban igaza van, hogy ott a hozzászólásban a traceroute válasz, és a graph. nem tudom mirt kellene PMben küldeni? Csak azért, mert hasonló problémám van, annyi hogy én a WOT (az eredeti poszt cél címe)-tól egy fél éve megszabadultam hasonló okokból. Át pártoltam a PubG nevű játékra. Én azt tapasztalom, hogy minden, de tényleg mindenem ami internetet érint tökéletesen fut. A játék is. a Játékban található ping visszajelzésem parádés 15 ms és 80 ms közötti értékeket jelez. Egészen 18:30-18:50 körülig. Ekkor elkezdődik a gond. a ping felugrik 1500-3000 ms közé megszakad akapcsolat a szerverre lfolyamatosan. A cél Ip 29.2.1.65. Az elakadás IP-je (vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149]). Ezt úgy kaptam meg, hogy parancs sorba (Win10) "tracert 29.2.1.65" Parancsot írtam. C:\Users\borga>tracert 29.1.2.65 Tracing route to 29.1.2.65 over a maximum of 30 hops 1 8 ms 4 ms 5 ms 192.168.0.1 2 11 ms 11 ms 12 ms 10.229.0.1 3 19 ms 39 ms 17 ms 145.236.79.254 4 16 ms 15 ms 15 ms 81.183.3.51 5 20 ms 20 ms 18 ms 80.157.206.178 6 18 ms 16 ms 21 ms vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149] 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. 16 * * * Request timed out. 17 * * * Request timed out. 18 * * * Request timed out. 19 * * * Request timed out. 20 * * * Request timed out. 21 * * * Request timed out. 22 * * * Request timed out. 23 * * * Request timed out. 24 * * * Request timed out. 25 * * * Request timed out. 26 * * * Request timed out. 27 * * * Request timed out. 28 * * * Request timed out. 29 * * * Request timed out. 30 * * * Request timed out. Trace complete. Utána néznének, mert egy kissé vicces, hogy fizetek, nem keveset havonta maguknak, és amikor probléma van akkor leráznak. Legyenek kedvesek utána menni ha megoldható. S egítségét előre is köszönöm.
-
Köszönöm szépen, megpróbáljuk!
-
Szia Beatrix! Feltehetően eszközfüggő, hogy a wifi jelszót, hogyan lehet módosítani a telefonon, de ha nem jelenik meg a jelszó törlésének lehetősége, javasoljuk, hogy a párod álljon át manuálisan egy másik hálózatra így feltehetően a korábbi jelszó nem fog megjelenni. A manuális hálózatválasztás általában a készülékeken belül a Beállítások/ Kapcsolatok/Mobilhálózatok/Mobilszolgáltatók rész alatt található meg, ahol az automatikus hálózatválasztás helyett a felajánlott szolgáltatók egyikét kiválasztani. Bízunk abban, hogy fenti javaslat segíteni fog! ^Gabriella
-
A rendszer megjegyezte a helytelen jelszót, és nem tudom, hogyan lehet javítani!
-
Szia! Köszönöm a választ, de a helyes jelszó megvan, csak elírás történt. A kérdés az lenne, hogy hogyan tudom beírni a telefonomba. Már nem dobja fel azt a lehetőséget, hogy írja be a jelszót, hanem a csatlakozásnál egyből azt írja, hogy helytelen a jelszó.
-
Telekom szakértő elkezdte követni wifi helytelen jelszó és Hiba a routerrel -t
-
Kedves Róbert! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy áramtalanítsd a modemet(húzd ki az áramból, majd 5-10 perc múlva dugd vissza) és ellenőrizd le a szolgáltatást. Abban az esetben, ha továbbra sem jó, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségedet is (kapcsolattartói nevet, magyar mobilszámot), hogy kivizsgálhassuk a hibajelenség okát és mihamarabb javítani tudjuk! Bízunk benne, hogy kollégáink megoldást találnak a problémára és reméljük, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerzel! ^Zsani
-
Blasek Róbert Zoltán belépett a közösségbe
-
Nem működik a router, telefonon keresztül sem lehet rácsatlakozni és LAN kábellel sem közvetít internetet
-
Szia Beatrix! A WiFi-hozzáférést ez esetben az adott németországi munkásszálláson lehet megigényelni, a helyes csatlakozás és jelszó beírásával. Mi a Magyar Telekom belföldi WiFi szolgáltatásában tudunk segíteni. Megértésedet köszönjük! ^Lia
-
Boross Beatrix belépett a közösségbe
-
Sziasztok! A párom egy munkásszálláson dolgozik Németországban. A Wifi hálózatra szeretne csatlakozni, de sajnos első alkalommal helytelenül írta be a jelszót. Azóta ahogy próbál csatlakozni, azt írja a telefon, hogy helytelen jelszó. Hogyan tudná beírni a helyes jelszót? Köszönöm, ha valaki segít!
- Utolsó hét
-
benedict elkezdte követni Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering -t
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt benedict alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Borzasztó ez a peering probléma.... VPN-t kell használjak, hogy tudjam normálisan használni pl.: a Discord-ot vagy egyéb Cloudflare proxyzott szolgáltatást. Olyan érdekes, hogy például a Google DNS és az AWS szolgáltatások a BIX felé vannak routeolva. 🤔CF-t miért nem lehet a BIX irányába routeolni? -
Szia Esetleg még olyan lehet, hogy a jelenlegi IP címedet tiltotta a táthely szolgáltató - mert pl aki korábban valamikor megkapta valamilyen tiltott tevékenységet végzett. A hgw újraindítása után új IP címet fogsz kapni, ekkor már nem kellene, hogy fennálljon a jelenség.
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hálózat tiltja a weboldalt? -t
-
Szia! Nincs tiltva az otthoni hálózaton, így azon keresztül is be kellene tudnod lépni az érintett weboldalra. A HGW újraindítását vagy gyári visszaállítását javasoljuk. Ha van saját routered, akkor annak a újraindítása is szükséges. Érdemes megpróbálni kábellel csatlakozni az otthoni hálózatra. ^Petra
-
Kedves Norbert! Megkaptuk a választ illetékes kollégánktól. A megadott címen a földmunkák befejeződtek, az aszfalt burkolat helyreállítása van hátra. Ez várhatóan június hónapban fog elkészülni. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
-
TryPuravivefree belépett a közösségbe
-
doloresworslee belépett a közösségbe
-
Kedves afpokzekpfqrnr! Várjuk a kért MT ügyfél-azonosítót, a kapcsolattartói nevet és mobilszámot is. Köszönjük. ^Zsani
-
Nikusz92 belépett a közösségbe
-
Tisztelt Telekom! Lehetséges,hogy a saját itthoni hálózatom tilt egy weboldalt? Mobilnetről betudok lépni az adott oldalra,de itthoni wifiről egyszerűen képtelenség. Ha beszeretnék lépni mindig azt írja ki,hogy: "A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt" Iskolához kellene és nem tudok addig továbbhaladni az anyaggal,míg ez a probléma fennáll. A tárhely szolgáltatónál nem vagyok letiltva,ez fix. A nikidesign.hu/cpanel oldalról lenne szó. Előre is köszönöm!
-
a gmailre küldött emaileim nem érkeznek meg a címzettekhez
topic válaszolt Telekom szakértő dokidoki bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Sziasztok! A Google nemrégiben szigorít a @gmail.com irányba történő levélküldés szabályain. Mivel sajnos sokan spamelnek @t-online.hu-s címekről, emiatt időnként blacklistre kerül a küldő szerverünk IP címe, azaz Google korlátozza/lassítja a @t-online.hu-s e-mail címekről a @gmail.com-os címekre küldhető levelek mennyiségét. A gyakolratban ez azt jelenti, hogy az ügyfél el tudja küldeni az e-mailt, de a Gmail szervere nem fogadja azt, nálunk marad a küldési sorban. Néhány perctől akár 24 óránál hosszabb ideig is tarthat ez a "rate limit". Az utóbbi időben olyan hosszú a rate limit, hogy egyes levelek végül nem kerülnek kiküldésre. Erre sajnos nincs hatásunk Ugyanakkor folyamatosan dolgozunkk azon, hogy a szigorításnak megfeleljünk, ennek egyik eleme az is, hogy az ügyfelektől azt kérjük, hogy jelszavaikat cseréljék erős jelszóra - ezt nemrégiben kötelezővé tettük, így tapasztalataink szerint a jelenség egyre ritkábban fordul elő a fent vázolt jelenség. ^Dániel -
a gmailre küldött emaileim nem érkeznek meg a címzettekhez
topic válaszolt Zsanett dokidoki bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Csak könyörögj még hónapokig nekik! Én befejeztem velük. Havi 18 ezerért egy ótvar az egész. -
Békefi Ottó belépett a közösségbe
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt patrik.2199 alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Érintett szolgáltatás neve: Cloudflare, és a többmillió egyéb szolgáltatás/weboldal ami CF proxy mögött van. Példa IP: 1.1.1.1, discord.com