lgal

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

lgal a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Így már jó lesz, köszönöm a segítséget
  2. Megtaláltam, köszönöm szépen a segítséged Nem lehet valahogy egyszerűbb módon elérni a sorozatot? Ha nem, akkor szünetmentesre dugom a HGW-t és az STB-ot, és sosem helyezem standby üzemmódba
  3. Na meg a weboldal.. Szét van esve, és átláthatatlan, szinte kezelhetetlen. A felbontás sem olyan, mint IPTV-n. Remélem majd egyszer valamikor teljesen újratervezik a menürendszerét, mert kínszenvedés megtalálni valamit. Valamint a playeren is fejleszthetnének, hogy 1280x720-ban jöjjön a stream.
  4. Rendben van, nagyon szépen köszönöm a segítdégedet
  5. Tegnap reggel vacakolt, és délutánra nem találtam pl. az X aktákat, és még sok sorozatot. Megvolt. Volt egy pár reboot. Sőt, olyat is csináltam, hogy áramtalanítottam kb. 1 órára a VDSL modemet és a boxokat. Kétszer újra töltötték az STB-kre a softwaret, de semmi. Az előfizetésen pedig nem történt változtatás.
  6. Sziasztok, Van egy olyan problémám a MoziKlub szolgáltatással, hogy eltűnt onnan egy csomó sorozat. Például a Fox+ sorozatok 99%-a eltűnt, és ami elérhető, azt meg nem tudom lejátszani. A "Sorozatok" menüpont alatt sem tudok semmit sem lejátszani. Mind a két STB-n jelentkezik a probléma. Az ügyfélszolgálat újra kiküldte az SW-t, de semmi. Most nyitottam újra harmadszor a hibajegyet. Másnál is jelentkezik a probléma?
  7. Nekem is RC3924401/01B van, és még mindig jelentkezik.
  8. A régi kezdett el mindent duplázni. Az a poén, hogy a Műsorújság app nem hajlandó normálisan együttműködni a boxszal, hiába van egy hálózaton a telefon vele. Minden alkalommal újra kell párosítanom a telefonnal. Ha szerinted ez a probléma, akkor teszek egy próbát. Mindenesetre először cseréltetem a meglévő távirányítókat. Egyébként ami most van nekem, azt a SAMSUNG gyártja a szerelő szerint. És már csak ilyet adnak új előfizetéshez.
  9. UPDATE: Elég sokat beszéltem erről a T.-vel, de nem tudnak semmilyen megoldást ajánlani. A régi SW visszakérés nem lehetséges. Ha lejár a hűségidőm (2019 október), akkor lehet hogy váltok SAT TV-re, tudomásom szerint azok a boxok normálisan működnek.
  10. Az előző ISB 6030-on nem, de azt cserélni kellett mert hajlamos volt túlmelegedni és szaggatott a stream. Ezen a héten cserélték egy másik ugyanilyen típusúra (amin már kijelző is van), és azon jött elő.
  11. Igen, azt tudom hogy a probélma már egy ideje fenn áll, csak én nem tapasztaltam eddig. Azt lehet tudni hogy körülbelül mikorra várható az új verzió?
  12. Kértem én. Azt válaszolták, hogy a "központi renszerünk mindig frissen tartja az összes set top boxot, és így nem lehetséges visszatenni a régebbi softwaret". Az a poén, hogy erről a globális problémáról még az ügyfélszolgálat sem tud.
  13. UPDATE: Reboot után működik egy darabig, aztán mégsem jó. Elvileg holnap cserélik (ezen a héten már a második csere).
  14. Köszönöm szépen a segítséged, most egyelőre működik. Updatelték a softwaret, úgy néz ki megoldotta a problémám.
  15. Sziasztok! Van nekem egy Telekom IPTV szolgáltatásom két STB-vel. Egy CISCO ISB6030, és egy Tatung, az első felvenni is tud. A Cisco-t cserélték tegnap, és olyan problémám van, hogy a távirányító gombnyomására olykor kétszer reagál, és ez elég zavaró tud lenni. Olvasgattam a fórumokat, állítólag akkor jelentkezett az ügyfeleknél a probléma mikor megkapták az új IPTV menürendszert, és a legtöbbnél nem is volt eszközcsere. Állítólag szoftverhiba. Ha ezt így előadom az ügyfélszolgálatnak, akkor fognak küldeni egy SW updatet, vagy az eszközt (megint) cserélik?