DST

Tag
  • Tartalmak

    30
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit DST posztolt

  1. Tévedés: "Véletlenül töröltem az üzenetemet, amit kaptam az adategyeztetéskor," Ha törölte a kódot nem fogja tudni online megcsinálni
  2. üdv

    Tiszteletem! Nem tudni, ezek az információk csak egy szűk üzleti csoport számára ismertek.
  3. internet

    Szia! Furcsa jelenség, mindenképpen tanácsolnám a kapcsoaltfelvételt 1414-gyel.
  4. Szia! Ezt jelenleg is tapasztalod? Mint mondott rá szerelő/1414 végül? Kíváncsiak lennénk.
  5. Kedves Adrienn! Mi lett a helyzet megoldása?
  6. Üdv! Jó eséllyel a frissített szoftver nem tartalmaz illesztőprogramot.. Próbáld meg újrapárosíttatni, mintha új lenne.
  7. Kedves Márffy Magdolna! Úgy tűnik valami facebookos korlátozás áll a háttérben, valamilyen facebookos spam-szűrő lehet az oka. Ugyanakkor azt tanácsolom, ne osszon meg személyes adatokat (másét a hatályos törvények értelmében írásbeli belegyezés nélkül még tilos is) itt a fórumon sem, mert ez egy a világhálóról bárki számára elérhető hely. Sajnos sok a rossz ember a mai világban.
  8. Tisztelt Márffy Magdolna! Mégis csak a telefonnal lesz valami gubanc, bár ez alapján elég nehéz megmondani. Az biztos, hogy amit tapasztal, az nem normális.
  9. Hangpostát, mindenképpen kapcsold ki a telekom.hu oldalon belépve, illetve töröld a hívásátirányításokat. Ez a problémát félig oldja meg, érdemes lenne ellenőrizni a standby üzemmódokat és bekapcsoltatni 1414-en a VoLTE-t ha még nem történt meg.
  10. Üdv, Csirke! Lépj be a számoddal. Ha bekapcsolni szeretnéd, kattints a számodra, és látni fogsz egy + jelet. Az egyszeri adatcsomagoknál találod. Ha csak az egyenleget kérdeznéd le, rögtön belépés után már látni fogod, de ha a számodra kattintasz, több is megjelenik.
  11. Üdv! 1. Az új verzió nem írja ki, de ez benne van a csomagban és ha látod az adatduplázót, akkor rendben van minden. 2.Dettó. 3. Úgy, ahogy mondod. A Whatsappnál ingyenes korlátlan chat opciót adnak.
  12. Üdv! Ilyet nem is láttam még... minden esetre szatellit tévét javasolnék és ott a családi hátha jó lenne.
  13. Kedves Hölgyem! Ez egy fórum, itt sokan csak lelkes amatőrök vagyunk, sima hétköznapi emberek, nem ügyintézők. Soha ne adja meg a számát így nyilvánosan, mert utána csalók zaklathatják! Azt tanácsolom, hogy a lejárt kártyát tegye egy készülékbe, és hívja róla 06 80 63 00 45 számot, ha még nem késő.
  14. Már meg is érkezett !!
  15. De ha még mindig rossz lenne, és az alkalmazás újratelepítése sem oldja meg, jelentsd be egyedi hibaként az ugyfelszolgalat@telekom.hu oldalon vagy a 1414-en.
  16. Az ilyen kérdésekben jobban tud segíteni az ügyfélszolgálat, mert látja a konkrét számlázási információt. Így látatlanban azt mondanám, hogy nem megfelelő csomagban használtad. Ilyenkor tényleg érdemes ezeket ügyintézővel egyeztetni, mert egy sima, új hűség nélküli csomagváltás is bőven elég lett volna... Az első 30 nap mindenkinek ingyenes, volt esetleg korában bekapcsolva?
  17. Üdv! Megoldható! - Kösd be az otthoni szolgáltatást 1 év hűséggel. Úgyis szükséged lesz ügyfélmúltra az eszközvásárláshoz, szóval minél hamarabb, annál jobb. - Mobilnál nincsen számhordozásos számcsere. (Vezetékes telefonnál van csak) Szóval rendeld meg májusban a számhordozást, és összevontan érvényesíthetsz minden kedvezményt
  18. Hááát.. ha az HBO GO oldalon be tudsz lépni, és a szolgáltatói kódod meg tudod adni a jelenlegi felhasználóhoz, akkor igen. Ha nem, akkor a GDPR értelmében az HBO köteles segíteni az adathordozásban egy másik userbe.
  19. Annyit hozzátennék, hogy telefonon a szerződéskötés szóbeli, tehát ha nem szövegértési probléma van a háttérben, hanem valóban félretájékoztattak, az a felvételen világosan hallható és jogos reklamáció alapját képezi.
  20. Üdv! Ezeket az információkat mindig az ÁSZF Akciók mellékeltében lehet olvasni. Úgy láttam, lehet kérni Hoppá Plusszal is. Internetből is lehet másikat választani, de akkor a kedvező percdíj az Alap vezetékes telefonnál ugrik. Jelenleg is árult kiegészítőkkel kompatibilis (felvétel opció, plusz beltéri stb., HBO).
  21. internet

    Üdv, ez nagyon címfüggő. Amit írsz, az alapján a technológia (réz kábel) a fő akadály. Átvezetés alatt azt értjük, hogy a modem és a router között is lan kábel van? Előfordulhat, hogy az ellenállása megnőtt, pl megtört belülről. Érdemes lenne cserélni. A modemen a wifi funkció ki van kapcsolva? Illetve elérhető a címen gyorsító opció vagy esetleg új technológia? Sok fejlesztés zajlik.
  22. Üdvözletem, Molnár Ferenc! Sajnos ez nem fog kiderülni a fórumon, ezzel érdemes lenne a 1414-et hívni. Úgy tűnik 2 technológia érhető el a településen.
  23. mobilnet

    Üdv! Előfizetéseknél "GPRS hívás"-ként létezik hasonló lekérdezés. Domino kártyák esetben a részletezők igénylése üzletben történik, érdemes megkérdezni, mert ez a kettő 1 típusú ügy. Őszintén szólva az előfizetéses kimutatásokat ismerem, és azok nem túl részletesek, nem lennének alkalmasak arra, amire gondolsz.
  24. Üdv! Hatósági igazolvány felmutatása esetében üzletben mindent elmondanak, megmutatnak. Érdemes időpontot foglalni a Telekom.hu oldalon.
  25. Üdv! Az aktuális feltöltési bónuszok megjelennek?