Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Will

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Will eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Köszönjük, a tájékoztatást, habár úgy gondolom, hogy egy részletesebb tájékoztatás kijárna, tekintettel arra, hogy egy elhúzódó problémáról van szó, amely nem csak néhány felhasználót érint. Mikorra várható bármiféle megoldás a problémára? Milyen konkrét lépések történtek eddig a probléma megoldása érdekében, és ezek milyen stádiumban vannak? A Magyar Telekom képes-e egyedül megoldani ezt a problémát, vagy más felek engedélyére, közreműködésére is szükség lenne, ha igen, akkor milyen stádiumban van ez? A fő lényeg, hogy nem teljesen értem, miért kellene elfogadnunk egy ilyen mértékű problémánál azt a választ, hogy "Illetékes munkatársaink hosszabb ideje - és jelenleg is - foglalkoznak a jelzett problémával.". Egy ilyen kaliberű cégtől elvárható lenne egy pontosabb tájékoztatás arról, hogy miért alakult ki az adott probléma, és mit tettek az előrelépés érdekében. Nem tudom, hogy a fórum felhasználóinak igazat lehet-e adni, de az biztos, hogy kellő szkepticizmussal kell kezelni őket, de nagyrészt ésszerűnek tűnik, amit írnak legalábbis a véleményem szerint. Mivel eddig nem kaptam konkrét tájékoztatást ezzel kapcsolatban, kénytelen vagyok hinni nekik. Örülök, hogy ha legalább a cég nem is, de a magánemberek foglalkoznak ezzel a problémával. Miért a felhasználóknak kell jelentenie a Cloudflare felé, hogy a Magyar Telekomnál nincs megoldva normálisan a routing, miközben az összes többi szolgáltatónál tökéletesen működik a Cloudflare hálózata? Természetesen előfordulhat, hogy a probléma a Cloudflare-nél van, de az eddigi adatok alapján 98%-ban elmondható, hogy nem. Ha pedig ez így lenne, szerintem elvárható erről egy konkrét cáfolat, ami konkrétan alátámasztja ennek ellentétét.
  2. Will

    FEC error

    Csak annyi kérdésem lenne, hogy ennyi FEC error normális? A connection status 34 óra
  3. Üdv, Tegnap azaz, ma fennmaradtam éjszaka kb. 5-ig. Hajnali 4-kor egy leállás következett be a routeren, amivel nem is lett volna gond, mivel hajnali 5 van, vihar van a környéken. Elkönyveltem ennek, hogy vihar van... De ekkor rámentem a http://192.168.1.254 oldalra, ahol az eleve is rossz feltöltésemet kicsivel rosszabbra lett állítva. A 29-28-as pingemet így átváltoztatta 44-45-re ami nem valami jó. A 1572-es feltöltést lett beállítva, de általában 1685 környékén szokott lenni. Valami tipp miért lehetett leállás? Azóta újraindítottam, és nem állt vissza a megfelelő értékeire. Köszönöm a válaszokat.
  4. Will

    Automatikus internet sebesség beállító?

    Igen, erre gondoltam, viszont ez a beállítás, ha vihar történik, és a maximális sebesség leesik, beállíthatja magát kisebb értékekre? Illetve, ezt lehet kérni kikapcsolásra?
  5. Üdv, Azt szeretném megkérdezni, hogy létezik-e "Automatikus internet sebesség beállító". Vagyis olyan automatikus beállítás, ami, ha nem tudja elérni a megadott sebesség értékeket, beállítja azt az értéket, ami elérhető. Létezik ilyen? És, ha igen, ki lehet kapcsoltatni? Vagy kikapcsolni manuálisan? Köszönöm a válaszokat.
  6. Will

    Steam 50kb/s 5 hónapja!

    Üdv! Nagy valószínűséggel, ha ezt csak a steam esetében teszi a hálózat, akkor a magával a steam szervereivel van egy kis gubanc, vagy esetlegesen letöltési korlátot/prioritást állítottál.
×
×
  • Új...