-
Tartalmak
6 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
nedsanka a fórumon
-
Rang
Tudományos tag
-
Közben a problémám megoldódott. Egy beragadt esim kérelem miatt jelentkezett a hiba. Sikerült egy ügyfélszolgálatossal egyeztetnem, aki nagyon értette a dolgát. Mindent pár perc alatt megoldott. Esetleg olvassa a kommentem, innen is egy nagy köszönet neki! Pacsi!
- 2 válasz
-
- szolgáltatás
- hibaelhárítás
-
(és még 1)
Címkék:
-
Ma is hívtam őket és ugyanaz a válasz, a nagy semmi. Fáradjak be egy üzletükbe aztán majd ott megnézik. Találtam prohardver oldalakat, illetve több külföldi oldalt, ahol ugyanez a probléma a samsung készülékekkel. Megoldás sehol sincs. Már tavajról vannak cikkek, a note20ultrával kezdődött ez az egész. Ezt tudom biztos neki sem állok ennek az egésznek.
- 2 válasz
-
- szolgáltatás
- hibaelhárítás
-
(és még 1)
Címkék:
-
nedsanka elkezdte követni Fizikai sim átváltása esimre-t
-
Üdvözletem! Fizika sim kártyámat szeretném átváltani esimre, samsung s21ultra készülékemben. Mindent utasítást a megadot módon követtem. Mikor be szeretném olvasni a kapott esim QR kódot, akkor következő hibaüzenetet kapom. Sajnos, jelenleg a telekom munkatársai sem tudtak segíteni. Több mint egy órás telefonálgatás alatt nem találtak megoldást. Esetleg valaki találkozott hasonlóval? Borzasztó frusztráló hiba, miközben csak egy gombnyomással el lehetne intézni a váltást elvileg.
- 2 válasz
-
- szolgáltatás
- hibaelhárítás
-
(és még 1)
Címkék:
-
Köszönöm a segítséget kedves teherwagon! Az infó így is hasznos. Esedékes új szerződés után tudni fogom, hogy egyszerűen elég az adott időszakra szüneteltetnem.
-
Már lényegtelen, inkább lemondtam, megszüntettem. Vicces, hogy maguk az ögyfélszolgálatosok sem tudtak egyértelmü választ adni. Egyszerűen nem tudták.
-
Üdvözletem! Amikor az okosórához tartozó multi simet szüneteltetem a telekom honlapján, akkor a 990ft havidíj is szünetelteve lesz mig újra aktiválom? Esetleg le kell mondanom az órához tartozó multi sim előfizetést, ha pár hónapig nem szeretném használni? Nem találok erre mutató választ sehol a telekom honlapon. Előre is köszönöm a válaszukat!