kistukesz

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kistukesz a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  • Születésnap 1963-11-23
  1. Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem is nehezen olvasható! Nem értem, hogy mért nem gondolnak az idősebb korosztályra és ha már változtatnak, akkor inkább jobb legyen és ne rosszabb mint amilyenre most sikerült. Remélem hamarosan kijavítják, hogy még szegény 81 éves anyám is el tudja majd olvasni a szöveget (most csak tippelget, és morgolódik)!
  2. A helyzet változatlan számlát a mai napig nem kaptam, pedig azóta,hogy az egész elkezdődött (lassan 1,5 éve) átkerültem a dijnet-re, mivel a távszámla megszűnt. Kíváncsian várom , hogy mikor kapom meg a számláimat!
  3. Változnak a dolgok! Októberben, vagy novemberben kaptam egy telefonhívást melyben közölték, hogy elkészültek a számláim, küldik őket és december 31-ig kell kifizetni azokat. 2015.12.31-ig nem jött egy számla se! Várok tovább türelmesen, mi mást tehetnék!? Egyébként nekem ez már tényleg magas. KÖNYÖRGÖK HADD FIZESSEK MÁÁÁÁR !
  4. Hirtelen felindultságból bementem a helyi ügyfél irodába és jeleztem a problémát. Csodálkoztak és látták, hogy van már két hibajelentésem ezzel kapcsolatban (pedig már háromszor telefonáltam, de úgy látszik csak kétszer jegyezték). Összesen annyit tudtak tenni, hogy felvettek egy harmadik hibajelentést és ismételten megnyugtattak, hogy majd kapom a számlát a távszámlán. Remélem úgy lesz, ha mégsem akkor nem tudom mit tehetnék még?!
  5. Nekem áprilisban jött az utolsó számla, amit májusban fizettem a távszámlán keresztül. Már párszor hívtam és egyszer cseteltem is az ügyfélszolgálattal, de mindig csak megnyugtattak. Olyankor meg is nyugodtam, hogy átalakítás, rendszerhiba stb... majd hamarosan kapom a számlát, de az utolsó ilyen beszélgetés egy hónapja volt és most már tényleg kezdek türelmetlen lenni. Halló Telekom! Minden ingyenes ? Vagy majd megkapom kamatostól ! Tud valaki valamit?