kistukesz

Új tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kistukesz a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  • Születésnap 11/23/63
  1. Szia! Megcsináltam, működik is a telefon! Akkor, ha eltelik 10 nap, mert eddig a 9 volt a legtöbb, akkor jó is lesz remélem... Köszönöm a segítséget! Üdv.: zsolt
  2. Próbáltam, de nekem ez nem megy, vagy valamit rosszul csináltam, de nem működött a telefon, sőt resetelnem kellett a grandstream adaptert mert be se jött a beállító oldala. Ellenben a címe nem változott még reset után se. Azért köszi, még próbálkozok!
  3. Ezek szerint nem tudja senki mi lehet a probléma? Azóta is, hogy ide írtam rendszeresen újra kell indítgatnom pár naponta az elosztót. Tegnap például még egy problémába ütköztem. A telefonom nem volt hajlandó kapcsolódni a wifi-re. Eddig ilyen gond nem volt. Agyon vissza állítgattam a telefont, még újra is indítottam, majd mikor semmi nem segített eszembe jutott a rooter és újraindítottam, láss csodát egyből csatlakozott a telefon. Egyébként mióta az elosztót kicseréltem az újra a ip tv box is csinál olyat, hogy csatornák közti léptetések között egyszer csak elkezd felvenni, amit persze törlök mert nincs rá szükségem. Meg néha magától beugrik a menü minden ok nélkül. A szerelő szerint ez nem lehet a rooter hibája. Mivel a jelenségek a csere óta vannak, még ha igazat is adok a szerelőnek, akkor is látok összefüggést. Valami ötlet?
  4. Sziasztok! A kérdésem a téma tárgyában szereplő Grandstream HT701 adapter és a 1000/1000-es sebességü internet bekapcsolásakor kapott sagemcom 5670-es elosztó közötti problémával kapcsolatos. A jelenség, hogy az internet (IP) telefonálás 7-9 naponként lehetertlenné válik. A telefonban vonal van, de nem hív és nem is lehet hívni. A sagemcom ki majd bekapcsolásával orvosolható a probléma, de már unom a hetenkénti ki-be kapcsolásokat. Nem emlékszem milyen elosztó volt elötte, de azzal évekig nem volt probléma és nem kelett ki-be kapcsolgatni (legalább bírna ki egy hónapot). Valamit be kellene állítani a rooter-nél, hogy rendesen működjön? Amennyiben tud valaki segíteni, megköszönöm!
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem is nehezen olvasható! Nem értem, hogy mért nem gondolnak az idősebb korosztályra és ha már változtatnak, akkor inkább jobb legyen és ne rosszabb mint amilyenre most sikerült. Remélem hamarosan kijavítják, hogy még szegény 81 éves anyám is el tudja majd olvasni a szöveget (most csak tippelget, és morgolódik)!
  6. A helyzet változatlan számlát a mai napig nem kaptam, pedig azóta,hogy az egész elkezdődött (lassan 1,5 éve) átkerültem a dijnet-re, mivel a távszámla megszűnt. Kíváncsian várom , hogy mikor kapom meg a számláimat!
  7. Változnak a dolgok! Októberben, vagy novemberben kaptam egy telefonhívást melyben közölték, hogy elkészültek a számláim, küldik őket és december 31-ig kell kifizetni azokat. 2015.12.31-ig nem jött egy számla se! Várok tovább türelmesen, mi mást tehetnék!? Egyébként nekem ez már tényleg magas. KÖNYÖRGÖK HADD FIZESSEK MÁÁÁÁR !
  8. Hirtelen felindultságból bementem a helyi ügyfél irodába és jeleztem a problémát. Csodálkoztak és látták, hogy van már két hibajelentésem ezzel kapcsolatban (pedig már háromszor telefonáltam, de úgy látszik csak kétszer jegyezték). Összesen annyit tudtak tenni, hogy felvettek egy harmadik hibajelentést és ismételten megnyugtattak, hogy majd kapom a számlát a távszámlán. Remélem úgy lesz, ha mégsem akkor nem tudom mit tehetnék még?!
  9. Nekem áprilisban jött az utolsó számla, amit májusban fizettem a távszámlán keresztül. Már párszor hívtam és egyszer cseteltem is az ügyfélszolgálattal, de mindig csak megnyugtattak. Olyankor meg is nyugodtam, hogy átalakítás, rendszerhiba stb... majd hamarosan kapom a számlát, de az utolsó ilyen beszélgetés egy hónapja volt és most már tényleg kezdek türelmetlen lenni. Halló Telekom! Minden ingyenes ? Vagy majd megkapom kamatostól ! Tud valaki valamit?