Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

mr.zoltan

Tag
  • Tartalmak

    14
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

mr.zoltan a fórumon

  • Születésnap 09/30/1984

Profil megtekintések

1915 profilmegtekintés

mr.zoltan eredményei

Tudományos tag

Tudományos tag (4/13)

  • Közösségépítő

Összes kitűző

  1. mr.zoltan

    Optikai internet-szerelés

    Nem lakáson belül, padlásról le. De már elintézve.
  2. Üdv, olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség utólag kérni, hogy a Telekom szerelői lehozzanak egy LAN kábelt a hálószobába? Sajnos a WiFi-hálózat eléggé instabil PC-n, az optikai hálózat megléte előtt pedig mindig stabil volt így eszembe sem jutott, hogy oda is kellene egy.
  3. Üdv, olyan esetben ha időközben változik az előfizető személye de már korábban meg lett igényelve a 30 napos ingyenes internet akkor a kedvezmény tovább él-e? Köszi előre is!
  4. Holnap már egy hete kesz, hogy a futárnak érkeznie kellett volna. És van ugye a 10 napos határidő aminek el kell telnie a rendelés teljesítése és a számhordozási időablak között
  5. Üdv, számhordozást szerettünk volna a Telekomhoz, de meggondoltuk magunkat így kértük a számhordozási igény visszavonását meg is kaptuk az SMS-t, hogy törlésre került az igény, a megrendelést sem hozta ki a futár viszont a felületen "Szállításra vár" állapotban van. Biztos, hogy sikerült törölni az igényt vagyis a felület hibája, hogy nem frissült olyan állapotra, hogy "Törölt/Érvénytelen megrendelés" ??
  6. Üdv, számhordozást szerettünk volna a Telekomhoz, de meggondoltuk magunkat így kértük a számhordozási igény visszavonását meg is kaptuk az SMS-t, hogy törlésre került az igény, a megrendelést sem hozta ki a futár viszont a felületen "Szállításra vár" állapotban van. Biztos, hogy sikerült törölni az igényt vagyis a felület hibája, hogy nem frissült olyan állapotra, hogy "Törölt/Érvénytelen megrendelés" ??
  7. Szia, @abit Jelenleg az Otthoni Internet 100-as csomagunk van, ez jön is rendesen... A Net S Plusz 30 Mb/s letöltési sebességet kínál, realdásutt drágább is lenne. A hálózatfejlesztésnél azt írja, hogy van kiépítve hálózat de a szupergyors internet még nem érhető el... ☹️??‍♂️ Üdv és köszi!
  8. Sziasztok! Lehet tudni valamit arról, hogy mikor lesz elérhető 'Sárrétudvari' településen is az extragyors internet?
  9. Mármost mindegy is. Szerdán megyek be egy üzletbe és elintézem ott.
  10. Szia! Próbáltam amiket írtál, de nem jött be.
  11. 4G SIM kártyát igényelnék viszont nem érkezik meg az SMS, amivel el lehetne indítani a megrendelést. Már több, mint egy hónapja próbálkozok vele, soha nem léptem túl a napi 3 SMS korlátot. Mi lehet a probléma? Az ügyfélszolgálat és a műszakis kollégák elmondása szerint nincs semmi akadálya annak, hogy ne érkezzen meg így azt tudják mondani menjek el egy Telekom üzletbe, ezzel csak egy a probléma mégpedig hogy nincs a közelben. Rákérdeztem a tiltásokra is, de nincs semmiféle tiltás. Ez egy nagyon régi kártya, talán még a 3G-re sem képes. Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Jelenleg nincs aktív adatcsomagom így lehet csak ennyi a probléma, bár ezt szinte kétlem. Az előfizetéses kártyámat simán tudtam online cserélni akkor a DOMINOS-at miért nem?? Itt próbálkozok: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/4g-sim-igenyles Előre is köszönöm a válaszokat/tanácsokat!
  12. 4G SIM kártyát igényelnék viszont nem érkezik meg az SMS, amivel el lehetne indítani a megrendelést. Már több, mint egy hónapja próbálkozok vele, soha nem léptem túl a napi 3 SMS korlátot. Mi lehet a probléma? Az ügyfélszolgálat és a műszakis kollégák elmondása szerint nincs semmi akadálya annak, hogy ne érkezzen meg így azt tudják mondani menjek el egy Telekom üzletbe, ezzel csak egy a probléma mégpedig hogy nincs a közelben. Rákérdeztem a tiltásokra is, de nincs semmiféle tiltás. Ez egy nagyon régi kártya, talán még a 3G-re sem képes. Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Jelenleg nincs aktív adatcsomagom így lehet csak ennyi a probléma, bár ezt szinte kétlem. Az előfizetéses kártyámat simán tudtam online cserélni akkor a DOMINOS-at miért nem?? Itt próbálkozok: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/4g-sim-igenyles Előre is köszönöm a válaszokat/tanácsokat!
  13. mr.zoltan

    Díjcsomagváltás

    Honnan tudhatom, hogy sikerült a díjcsomagváltás?
×
×
  • Új...