- 
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.       
- 
                Tartalmak14
- 
                Csatlakozás időpontja
- 
                Utolsó látogatás
mr.zoltan eredményei
 
									Tudományos tag (4/13)
Összes kitűző
- 
	Nem lakáson belül, padlásról le. De már elintézve.
- 
	Üdv, olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség utólag kérni, hogy a Telekom szerelői lehozzanak egy LAN kábelt a hálószobába? Sajnos a WiFi-hálózat eléggé instabil PC-n, az optikai hálózat megléte előtt pedig mindig stabil volt így eszembe sem jutott, hogy oda is kellene egy.
- 
	mr.zoltan elkezdte követni 30 napos ingyenes internet és Optikai internet-szerelés -t
- 
	Üdv, olyan esetben ha időközben változik az előfizető személye de már korábban meg lett igényelve a 30 napos ingyenes internet akkor a kedvezmény tovább él-e? Köszi előre is!
- 
	
		- internet
- digitális oktatás
- (és még 3 )
 
 
- 
	  Számhordozásquestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés Holnap már egy hete kesz, hogy a futárnak érkeznie kellett volna. És van ugye a 10 napos határidő aminek el kell telnie a rendelés teljesítése és a számhordozási időablak között
- 
	  Számhordozásquestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés Üdv, számhordozást szerettünk volna a Telekomhoz, de meggondoltuk magunkat így kértük a számhordozási igény visszavonását meg is kaptuk az SMS-t, hogy törlésre került az igény, a megrendelést sem hozta ki a futár viszont a felületen "Szállításra vár" állapotban van. Biztos, hogy sikerült törölni az igényt vagyis a felület hibája, hogy nem frissült olyan állapotra, hogy "Törölt/Érvénytelen megrendelés" ??
- 
	Üdv, számhordozást szerettünk volna a Telekomhoz, de meggondoltuk magunkat így kértük a számhordozási igény visszavonását meg is kaptuk az SMS-t, hogy törlésre került az igény, a megrendelést sem hozta ki a futár viszont a felületen "Szállításra vár" állapotban van. Biztos, hogy sikerült törölni az igényt vagyis a felület hibája, hogy nem frissült olyan állapotra, hogy "Törölt/Érvénytelen megrendelés" ??
- 
	  extragyors internet Szolgáltatási területekquestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Hálózat Szia, @abit Jelenleg az Otthoni Internet 100-as csomagunk van, ez jön is rendesen... A Net S Plusz 30 Mb/s letöltési sebességet kínál, realdásutt drágább is lenne. A hálózatfejlesztésnél azt írja, hogy van kiépítve hálózat de a szupergyors internet még nem érhető el... ☹️??♂️ Üdv és köszi!
- 3 válasz
- 
	
		- internet
- előfizetés
- (és még 3 )
 
 
- 
	Sziasztok! Lehet tudni valamit arról, hogy mikor lesz elérhető 'Sárrétudvari' településen is az extragyors internet?
- 3 válasz
- 
	
		- internet
- előfizetés
- (és még 3 )
 
 
- 
	  4G SIM kártya igénylésequestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés Van, könnyen cserélték üzletben.
- 2 válasz
- 
	
		- 4g
- mobilhálózat
- (és még 6 )
 
 
- 
	  4G SIM igénylés DOMINO előfizetőkéntquestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek Mármost mindegy is. Szerdán megyek be egy üzletbe és elintézem ott.
- 5 válasz
- 
	
		- 4g
- sim kártya
- 
					(és még 5 ) 
					Címkék: 
 
 
- 
	  4G SIM igénylés DOMINO előfizetőkéntquestion válaszolt mr.zoltan mr.zoltan bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek Szia! Próbáltam amiket írtál, de nem jött be.
- 5 válasz
- 
	
		- 4g
- sim kártya
- 
					(és még 5 ) 
					Címkék: 
 
 
- 
	4G SIM kártyát igényelnék viszont nem érkezik meg az SMS, amivel el lehetne indítani a megrendelést. Már több, mint egy hónapja próbálkozok vele, soha nem léptem túl a napi 3 SMS korlátot. Mi lehet a probléma? Az ügyfélszolgálat és a műszakis kollégák elmondása szerint nincs semmi akadálya annak, hogy ne érkezzen meg így azt tudják mondani menjek el egy Telekom üzletbe, ezzel csak egy a probléma mégpedig hogy nincs a közelben. Rákérdeztem a tiltásokra is, de nincs semmiféle tiltás. Ez egy nagyon régi kártya, talán még a 3G-re sem képes. Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Jelenleg nincs aktív adatcsomagom így lehet csak ennyi a probléma, bár ezt szinte kétlem. Az előfizetéses kártyámat simán tudtam online cserélni akkor a DOMINOS-at miért nem?? Itt próbálkozok: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/4g-sim-igenyles Előre is köszönöm a válaszokat/tanácsokat!
- 5 válasz
- 
	
		- 4g
- sim kártya
- 
					(és még 5 ) 
					Címkék: 
 
 
- 
	4G SIM kártyát igényelnék viszont nem érkezik meg az SMS, amivel el lehetne indítani a megrendelést. Már több, mint egy hónapja próbálkozok vele, soha nem léptem túl a napi 3 SMS korlátot. Mi lehet a probléma? Az ügyfélszolgálat és a műszakis kollégák elmondása szerint nincs semmi akadálya annak, hogy ne érkezzen meg így azt tudják mondani menjek el egy Telekom üzletbe, ezzel csak egy a probléma mégpedig hogy nincs a közelben. Rákérdeztem a tiltásokra is, de nincs semmiféle tiltás. Ez egy nagyon régi kártya, talán még a 3G-re sem képes. Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Jelenleg nincs aktív adatcsomagom így lehet csak ennyi a probléma, bár ezt szinte kétlem. Az előfizetéses kártyámat simán tudtam online cserélni akkor a DOMINOS-at miért nem?? Itt próbálkozok: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/4g-sim-igenyles Előre is köszönöm a válaszokat/tanácsokat!
- 2 válasz
- 
	
		- 4g
- mobilhálózat
- (és még 6 )
 
 
- 
	mr.zoltan megváltoztatta a profilképét
- 
	Honnan tudhatom, hogy sikerült a díjcsomagváltás?







 
         
	