Vendég Posztolva ekkor: 2016. szeptember 23. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2016. szeptember 23. Sziasztok! A dél–alföldi régióban a 2G mobil hang és adat szolgáltatásban fennakadást tapasztalhattok. Munkatársaink dolgoznak a hiba elhárításán. Elnézéseteket és türelmeteket kérjük. Köszönjük, üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2016. szeptember 23. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 23. Sziasztok! Munkatársaink elhárították a hibát. Köszönjük a türelmeteket, üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 24. T. Adminisztrátor! és T. Telekom! Ezért a jó hosszú szolgálatkiesésért, a elszenvedett károkért - pl. aki nem tudott lottószelvényt venni, vagy nem tudott utalni- mert nem bejönni egy árva banki sms- sem a kóddal..- nem ártana elgondolkodni, hogy mi legyen a jóvátétel. Valami járna, most a Dél-alföldi régió előfizetőinek én úgy gondolom. Egy bocsánattal, meg egy elnézést kérünk-kel ezt nem lehet elfelejteni. Mi is mondjuk azt, a telefonszámlákra, hogy hú bocs elfelejtettem befizetni...., de kérjük a türelmet.... Várom a válaszokat. Üdv.: J. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. Lottóra hogyan kérhetnél kártérítést? Hogy bizonyítod, hogy nyertél volna? Banki átutalás meghiusulására sem hiszem hogy kártérítést legetne kapni, de ezt kérdezd meg egy ügyvédtől, már ha akkora a károd, hogy érdemes ügyvédhez menni emiatt, különben is egy banki átutalásra (már ha nem a maffiának kell fizetni) 8 napot szoktak adni, és esetleg azt is számonkérhetik, hogy mért nem fizettél előbb (ha esetleg a fizetési határidőből csúsztál ki emiatt). Szolgáltatásoknak általában szokott lenni egy éves rendelkezésreállási ideje, ami szerver üzemeltetés esetén is 99,9%, de inkább 99,7%, ami azt jelenti, hogy ha ál a szervered a szolgáltató hibájából egy teljes napot egy évben az a szolgáltatót felelősséggel nem terheli, és persze a havidíjat sem érinti. Mobil szolgáltatás esetén is ugyan így van egy éves rendelkezésreállás, ha az információim jók, akkor 99%, azaz éves szinten 3.65 napot eshet ki a szolgáltatás. Természetesen ezenfelül nyugodtan betelefonálhatsz, hogy tudnak e valami vigasztalást nyújtani a kiesett idő miatt, de nem tudom igérni, hogy kapni is fogsz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. A lehetőség adott lett volna, ha működött volna a telekom szolgáltatása. Egyébként meg ez visszakereshető, ugyanis, amikor lottót veszel, több sms-ben el kell fogadnod a szabályokat, tehát többszörösen nyoma van! Az most mellékes, hogy mi van a számokkal, nem ez a lényeg ebben a kérdéskörben. Banki utalás esetében is hiba , ha nem működik a szolgáltatás, mert nem tud bejönni a generált kód, amivel utalást tudsz jóváhagyni. Gondolom a telekom szerint tehát "minden normális" és "szabályos" és "tökre rendben van" ugye???? Nem fogok ezzel időt húzni, nem írok nem telefonálok, már régen megalkottam a véleményemet a T. cégről...!! Nem volt nehéz! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. @mjudit2016 A lényeg az hogy van e bizonyítható anyagi károd a kiesés miatt, az nem nevezhető anyagi kárnak önmagában, hogy nem tudtál feladni egy lottót vagy nem tudtál elutalni egy összeget. Ha van akkora összegű anyagi károd, amiért megéri jogiúton ragaszkodni, azesetben keress meg egy ügyvédet. Ha csak kis ösegű jóváírást szeretnél szerezni, akkor hívd fel a T ügyfélszolgálatát, hátha adnak egy 30MB vígasz adatkeretet vagy 1-2 óra ingyen hívást (volt már rá példa). Ezentúl többet nem hiszem hogy lehet tenni, A Telekom egy másik közösségi platformon való közlése szerint " A javítást a jogszabályokban előírt határidőn belül elvégeztük, így kártérítést nem áll módunkban biztosítani. Kérjük, ezt fogadd megértéssel. A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük." Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. A hibaelhárítására maximum 72 óra áll rendelkezésre a szolgáltatóknak. A hiba elhárítása 72 órán belül megtörtént, ha túl lépték volna akkor járna valami kártérítés, de így sajnos nem... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. Köszönöm a rendkívűl "okos" hozzászolásokat két "házon belüli" mi mást is mondhatna....; ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy miért vagyok én T-Mobilos/Telekom - olyan szépen eggyé alakult minden...- aztán rájövök, hogy mindegyik szolgáltató tök egyforma, ***** drága és egyik se szolgáltat rendesen... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. szeptember 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 26. Na na hátrább az agarakkal inkább! Próbálj meg kérlek vissza venni az *********, "két házon belüli" nonszensz .... Tisztességes korrekt választ meg kaptad, nincs szükség erre a stílusra! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. Anonymus! Nem tudom, hogy ki vagy, nem is érdekel. Nincs nagy arcom, de van egy igazságérzetem, amit most szóvá tettem, de bármikor megteszem újra. Nem volt vita tárgya, tényként közöltem a megállapításaimat. Hogy ez nektek fáj??? nem tehetek róla. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. (szerkesztve) Le lett írva az amit az ügyfélszolgálat is írna / válaszként adna... Ezen mi nem tetszik? Korrektül tájékoztatva lettél. Mellesleg nem vagyok házon belüli de mindegy... Tudod itt a fórumon elsősorban a több éve aktívan sok tapasztalattal rendelkező tagok válaszolják meg a kérdéseket, és nem a Telekom! Ha Telekomtól vársz választ akkor feleslegesen pazarlod itt az idődet... Egyébként én is az érintett területről vagyok, még se őrjöngök mint egyesek... Szerkesztve ekkor: 2016. szeptember 27. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. A Telekommal nem levelezek, sose a kérdésre válaszolnak, így nincs miért leveleznem, de pár ******* tökéletesen idesodort valami - annyira nem lehetsz külsős..!!-, és sajnos nem tűröm, hogy kis *****ok állandóan kommenteljék a semmit. Nem kell *****nek nézni a másikat. Lerágott csont ez az egész. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Moderátor ahammer Posztolva: 2016. szeptember 27. Moderátor Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. Sziasztok! Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától. Az, hogy valaki aktív tagja a Telekom fórumnak, illetve eltérő véleménye, nem jelenti azt, hogy a Magyar Telekom munkatársa lenne. Néhány hozzászólást moderáltam, az oda nem illő szavakat kicsillagoztam. Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek és fogadjátok, el ha valakinek más a véleménye, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk. Együttműködéseket köszönöm! Üdv: ahammer Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. (szerkesztve) 2 órája, mjudit2016 írta: A Telekommal nem levelezek, sose a kérdésre válaszolnak, így nincs miért leveleznem, de pár ******* tökéletesen idesodort valami - annyira nem lehetsz külsős..!!-, és sajnos nem tűröm, hogy kis *****ok állandóan kommenteljék a semmit. Nem kell *****nek nézni a másikat. Lerágott csont ez az egész. Korrekt tájékoztatást kaptál, minden a hatályos szabályok azerint zajlott. Ha nem akarsz semmit tenni ezügyben akkor fogad el hogy ez van. Tegyél panaszt a 1430 as számon és majd kapsz vmi kompenzáciot. Tenni nem akarsz semmit .... Itt ismétled ugyan azt, mi is elmondtuk mit tehetsz mi az ügymenet a többieket tudom csak ismételni. Szerkesztve ekkor: 2016. szeptember 27. Szerkesztő: anonymus Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. (szerkesztve) 3 órája, Roli82 írta: Le lett írva az amit az ügyfélszolgálat is írna / válaszként adna... Ezen mi nem tetszik? Korrektül tájékoztatva lettél. Mellesleg nem vagyok házon belüli de mindegy... Tudod itt a fórumon elsősorban a több éve aktívan sok tapasztalattal rendelkező tagok válaszolják meg a kérdéseket, és nem a Telekom! Ha Telekomtól vársz választ akkor feleslegesen pazarlod itt az idődet... Egyébként én is az érintett területről vagyok, még se őrjöngök mint egyesek... Tul élhető dolog, ennyi. Én bő egy hete voltam érintett területen Budapesten. Szerkesztve ekkor: 2016. szeptember 27. Szerkesztő: anonymus Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6780 Posztolva: 2016. szeptember 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 27. Anonymus és mindenki más! Most van az a pillanat, hogy le kell, hogy írjam. Sok unatkozó informatikus van, úgy látom a Telekom kiszervezett cégeiben, akik nem bírják magukat leállítani. Unalmas. Mai történés: próbáltam a Telekomnak mai napon elutalni 500 Ft-ot, mivel amit már a múlt héten előre elutaltam szeptemberi számlaösszegre ,nem volt elég. Vártam az OTP honlapján, aztán vártam a telefonomra a kódot, 10 percig tartott, míg 3 új kód kérésével el tudtam utalni, amit akartam. Ennyit arról, hogy milyen "jól működik" ma is a rendszer..., most az internet és telefon is problémás, és természetesen fogadjam el, ugye??? Nem tudom elfogadni!! Érdemes lenni az unatkozó informatikusokat megszelektálni, nagyon ráérnek .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.