István

Dél-alföldi régió

Kérdés

Sziasztok!

A dél–alföldi régióban a 2G mobil hang és adat szolgáltatásban fennakadást tapasztalhattok. Munkatársaink dolgoznak a hiba elhárításán. Elnézéseteket és türelmeteket kérjük.

Köszönjük, üdvözlettel:

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Anonymus és mindenki más! 

Most van az a pillanat, hogy  le kell, hogy  írjam. 

Sok   unatkozó  informatikus  van, úgy látom a Telekom  kiszervezett cégeiben, akik nem bírják magukat leállítani. Unalmas.

Mai  történés: próbáltam a Telekomnak  mai napon  elutalni 500 Ft-ot,  mivel amit már  a múlt héten előre elutaltam   szeptemberi számlaösszegre ,nem volt  elég.  Vártam az OTP  honlapján, aztán vártam a  telefonomra  a kódot, 10 percig tartott, míg 3 új kód  kérésével el tudtam utalni, amit akartam. Ennyit arról, hogy milyen "jól működik" ma is a  rendszer..., most  az internet és telefon  is problémás, és természetesen  fogadjam el, ugye???

Nem tudom elfogadni!!

Érdemes lenni  az unatkozó informatikusokat megszelektálni, nagyon ráérnek ....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Roli82 írta:

Le lett írva az amit az ügyfélszolgálat is írna / válaszként adna... Ezen mi nem tetszik? Korrektül tájékoztatva lettél.

Mellesleg nem vagyok házon belüli de mindegy...

Tudod itt a fórumon elsősorban a több éve aktívan sok tapasztalattal rendelkező tagok válaszolják meg a kérdéseket, és nem a Telekom!

Ha Telekomtól vársz választ akkor feleslegesen pazarlod itt az idődet...

Egyébként én is az érintett területről vagyok, még se őrjöngök mint egyesek...

Tul élhető dolog, ennyi. Én bő egy hete voltam érintett területen Budapesten.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, mjudit2016 írta:

A Telekommal nem levelezek, sose a kérdésre  válaszolnak, így nincs  miért leveleznem, de pár *******  tökéletesen idesodort valami - annyira  nem lehetsz  külsős..!!-, és  sajnos  nem tűröm, hogy kis *****ok  állandóan  kommenteljék a semmit.  Nem kell *****nek nézni a másikat. Lerágott  csont ez az egész.

Korrekt tájékoztatást kaptál, minden a hatályos szabályok azerint zajlott. Ha nem akarsz semmit tenni ezügyben akkor fogad el hogy ez van. Tegyél panaszt a 1430 as számon és majd kapsz vmi kompenzáciot. Tenni nem akarsz semmit .... Itt ismétled ugyan azt, mi is elmondtuk mit tehetsz mi az ügymenet a többieket tudom csak ismételni.

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától.

Az, hogy valaki aktív tagja a Telekom fórumnak, illetve eltérő véleménye, nem jelenti azt, hogy a Magyar Telekom munkatársa lenne.

Néhány hozzászólást moderáltam, az oda nem illő szavakat kicsillagoztam. Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek és fogadjátok, el ha valakinek más a véleménye, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk.

Együttműködéseket köszönöm!

Üdv:
ahammer

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A Telekommal nem levelezek, sose a kérdésre  válaszolnak, így nincs  miért leveleznem, de pár *******  tökéletesen idesodort valami - annyira  nem lehetsz  külsős..!!-, és  sajnos  nem tűröm, hogy kis *****ok  állandóan  kommenteljék a semmit.  Nem kell *****nek nézni a másikat. Lerágott  csont ez az egész.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Le lett írva az amit az ügyfélszolgálat is írna / válaszként adna... Ezen mi nem tetszik? Korrektül tájékoztatva lettél.

Mellesleg nem vagyok házon belüli de mindegy...

Tudod itt a fórumon elsősorban a több éve aktívan sok tapasztalattal rendelkező tagok válaszolják meg a kérdéseket, és nem a Telekom!

Ha Telekomtól vársz választ akkor feleslegesen pazarlod itt az idődet...

Egyébként én is az érintett területről vagyok, még se őrjöngök mint egyesek...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Anonymus! Nem tudom, hogy ki vagy,  nem is érdekel.  Nincs  nagy arcom, de van egy igazságérzetem, amit  most szóvá tettem, de bármikor  megteszem újra. Nem volt vita tárgya, tényként közöltem a megállapításaimat. Hogy ez nektek fáj??? nem tehetek róla.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na na hátrább az agarakkal inkább!  Próbálj meg kérlek vissza venni az *********, "két házon belüli" nonszensz ....  Tisztességes korrekt választ meg kaptad, nincs szükség erre a stílusra!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a rendkívűl "okos"  hozzászolásokat  két  "házon belüli" mi mást is mondhatna....; ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy miért vagyok én T-Mobilos/Telekom - olyan szépen eggyé alakult minden...- aztán rájövök, hogy mindegyik szolgáltató  tök egyforma, ***** drága és egyik se  szolgáltat   rendesen...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A hibaelhárítására maximum 72 óra áll rendelkezésre a szolgáltatóknak.
A hiba elhárítása 72 órán belül megtörtént, ha túl lépték volna akkor járna valami kártérítés, de így sajnos nem...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@mjudit2016

A lényeg az hogy van e bizonyítható anyagi károd a kiesés miatt, az nem nevezhető anyagi kárnak önmagában, hogy nem tudtál feladni egy lottót vagy nem tudtál elutalni egy összeget.

Ha van akkora összegű anyagi károd, amiért megéri jogiúton ragaszkodni, azesetben keress meg egy ügyvédet. Ha csak kis ösegű jóváírást szeretnél szerezni, akkor hívd fel a T ügyfélszolgálatát, hátha adnak egy 30MB vígasz adatkeretet vagy 1-2 óra ingyen hívást (volt már rá példa). Ezentúl többet nem hiszem hogy lehet tenni,

A Telekom egy másik közösségi platformon való közlése szerint " A  javítást a jogszabályokban előírt határidőn belül elvégeztük, így kártérítést nem áll módunkban biztosítani. Kérjük, ezt fogadd megértéssel. A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A lehetőség adott lett volna, ha  működött volna a telekom szolgáltatása. Egyébként  meg  ez visszakereshető, ugyanis, amikor lottót  veszel, több sms-ben el kell fogadnod  a szabályokat, tehát  többszörösen  nyoma van! Az most mellékes, hogy  mi van a számokkal, nem ez a lényeg  ebben a kérdéskörben.

Banki utalás  esetében is  hiba , ha nem működik a  szolgáltatás, mert nem tud  bejönni  a  generált  kód, amivel  utalást tudsz jóváhagyni.

Gondolom a telekom szerint  tehát "minden normális" és  "szabályos" és "tökre rendben van" ugye????

Nem fogok ezzel   időt húzni, nem írok nem telefonálok, már régen megalkottam a  véleményemet a T. cégről...!! Nem volt  nehéz!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lottóra hogyan kérhetnél kártérítést? Hogy bizonyítod, hogy nyertél volna?

Banki átutalás meghiusulására sem hiszem hogy kártérítést legetne kapni, de ezt kérdezd meg egy ügyvédtől, már ha akkora a károd, hogy érdemes ügyvédhez menni emiatt, különben is egy banki átutalásra (már ha nem a maffiának kell fizetni) 8 napot szoktak adni, és esetleg azt is számonkérhetik, hogy mért nem fizettél előbb (ha esetleg a fizetési határidőből csúsztál ki emiatt).

Szolgáltatásoknak általában szokott lenni egy éves  rendelkezésreállási ideje, ami szerver üzemeltetés esetén is 99,9%, de inkább 99,7%, ami azt jelenti, hogy ha ál a szervered a szolgáltató hibájából egy teljes napot egy évben az a szolgáltatót felelősséggel nem terheli, és persze a havidíjat sem érinti. Mobil szolgáltatás esetén is ugyan így van egy éves rendelkezésreállás, ha az információim jók, akkor 99%, azaz éves szinten 3.65 napot eshet ki a szolgáltatás.

Természetesen ezenfelül nyugodtan betelefonálhatsz, hogy tudnak e valami vigasztalást nyújtani a kiesett idő miatt, de nem tudom igérni, hogy kapni is fogsz.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

T. Adminisztrátor! és T. Telekom!

Ezért  a jó hosszú  szolgálatkiesésért, a elszenvedett  károkért -  pl. aki nem tudott  lottószelvényt venni, vagy nem tudott utalni- mert nem  bejönni egy árva   banki sms- sem a kóddal..-   nem ártana  elgondolkodni, hogy mi legyen a jóvátétel. Valami  járna, most a Dél-alföldi régió  előfizetőinek én úgy gondolom. Egy  bocsánattal, meg egy  elnézést kérünk-kel ezt nem lehet   elfelejteni.

Mi is mondjuk azt, a telefonszámlákra, hogy hú  bocs   elfelejtettem  befizetni...., de kérjük a türelmet....

Várom a válaszokat.

 

Üdv.:  J.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Munkatársaink elhárították a hibát.

Köszönjük a türelmeteket, üdvözlettel:

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most