Egy féléve úgy jártam, hogy nem volt telefonvonalam kb. 1,5 hónapig. A szerelőknek végül én mondtam meg mit kellene csinálni, utána jó volt vagy 2 napig, aztán újra elromlott. Az újabb bejelentés után kiderült, hogy a városban lévő telefonközpontban volt valami hiba. Azóta jó a telefonom, ma hajnalig. Honnan veszem észre, hogy nincs vonalam?Onnan, hogy erre van kapcsolva a lakásriasztóm, és ha nincs vonal, akkor a riasztó szabotázsvédelme bekapcsol és riaszt. A riasztóm még sosem csinált vakriasztást. Van-e olyan szolgáltató vagy megoldás, ami kiküszöbölné azt, hogy vonalkimaradás esetén ne riasszon a riasztó, illetve mit kell csinálnom azért, hogy nem legyen vonalszakadás. Hová jelentsem? Egyébként egy óra múlva ismét visszajött a vonal. Csak közben, ha nem vagyok éppen itthon, akkor szól a riasztó állandóan.
Sajnos a sorházunk végében lévő telekom doboz olyan állapotban van, hogy szornyű, de eddig még senki nem akarta megjavítani, kicserélni, kitisztítani stb, pedig már számtalanszor bejelentettük. De úgy látom, hogy legtöbbször a központban van a hiba. Mit javasolnak? Új szolgáltatót válasszak? Van biztonságosabb szolgáltató a telekommnál?
Kérdés
Törölt_tag6790
Egy féléve úgy jártam, hogy nem volt telefonvonalam kb. 1,5 hónapig. A szerelőknek végül én mondtam meg mit kellene csinálni, utána jó volt vagy 2 napig, aztán újra elromlott. Az újabb bejelentés után kiderült, hogy a városban lévő telefonközpontban volt valami hiba. Azóta jó a telefonom, ma hajnalig. Honnan veszem észre, hogy nincs vonalam?Onnan, hogy erre van kapcsolva a lakásriasztóm, és ha nincs vonal, akkor a riasztó szabotázsvédelme bekapcsol és riaszt. A riasztóm még sosem csinált vakriasztást. Van-e olyan szolgáltató vagy megoldás, ami kiküszöbölné azt, hogy vonalkimaradás esetén ne riasszon a riasztó, illetve mit kell csinálnom azért, hogy nem legyen vonalszakadás. Hová jelentsem? Egyébként egy óra múlva ismét visszajött a vonal. Csak közben, ha nem vagyok éppen itthon, akkor szól a riasztó állandóan.
Sajnos a sorházunk végében lévő telekom doboz olyan állapotban van, hogy szornyű, de eddig még senki nem akarta megjavítani, kicserélni, kitisztítani stb, pedig már számtalanszor bejelentettük. De úgy látom, hogy legtöbbször a központban van a hiba. Mit javasolnak? Új szolgáltatót válasszak? Van biztonságosabb szolgáltató a telekommnál?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.