Addam2

Új tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Addam2 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Amíg ugyanaz a riasztód van és csak telefon vonalat szeretnél, addig is létezhet megoldás. GSM terminálnak hívják. Felakasztod a falra, ugyanolyan vezetékes száma lesz és ugyanannyiba is kerül, csak mobil technológián keresztül megy. Általában ott vannak ilyen dobozok, ahol nincs kábel. A csere elvileg nem kerül semmibe, esetleg egy szünetmentes tápot lehet elé tenni és akkor áramszünet esetén is stabilan van mindig vonal. Térerő mindig van
  2. Netmánia M össze szinkronba sem áll 12 mega alatt, tehát vagy nem állt még át arra a csomagra vagy nem jól mérsz. A HGW admin felületén lévő adatok tényleg érdekesek lennének ilyen szempontból.
  3. Az is lehet, hogy csak ideiglenes a probléma. Szerintem 1-2 nap múlva próbáld meg újra, de mindenekelőtt indítsd újra a készüléket. Nem volt mostanában valami szerződés módisításod? Megrendelés, hűséghosszabbítás, bármi... arra is figyelj, hogy ne legyen elmaradt számla. Ha minden rendben és napok múlva sem megy, akkor marad a hibabejelentés. Az ilyen jellegű gondokat általában perceken belül hívás közben meg szokták oldani ha kifogsz egy szakértőt.
  4. Ha a gyári beállítások visszaállítása nem megy, akkor hívd a 1412-t, díjmentesen kicserélik és valószínűleg újabbat fogsz kapni.
  5. Annó még úgy volt, hogy ha nem a tulajdonos kéri az átírást, akkor a felhasználó nevére kerül automatikusan, amennyiben 30 napon belül a tulajdonos ez ellen kifogást nem tesz. Elvileg a tulajdonos kapott valami értesítést és ha 30 napon belül nem reagált akkor a tiéd lett a szám. Ilyenhez közöm még nem volt, csak hallottam, hogy valaki látott már ilyet. Leginkább előfizetésre váltásnál lehet hasznos ez az infó. Amit most írtam az úgy lehet még? Tehát a felhasználó tulajdonossá válhat X idő után?
  6. Lehet olyat tudni, hogy a gyorsító opció ideiglenes vagy végleges megoldás az adott területeken?
  7. Milyen telefon? Milyen hibát ír ki? Milyen azonosítókkal próbálsz bejelentkezni? (telefonszám, e-mail, MT)
  8. Igazából a jelenlegi androidos alkalmazás nálam megfelelően működik, de gondoltam nyitok egy ilyen topikot, hátha van másoknak is ötlete még ami nincs benne az programban. Nekem ami nagyon hiányzik, főleg a mobilnet miatt, az a számlázási ciklus fordulónapja. Vagy nem találom vagy még tényleg nincs az alkalmazásban, akkor viszont nagyon hasznos lenne. Az androidon is be lehet állítani a figyelést és szépen számlál, viszont ehhez jó lenne tudni mikor van a fordulónapom. Legelőször kiküldik sms-ben, de ha nincs már meg az sms akkor nem találom sehol.