Törölt_tag6980 Posztolva ekkor: 2016. november 8. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. november 8. Üdvözletem a fórumozóknak !! A múlt pénteken, november 3-án megrendelt és 7-én be is kötött otthoni szolgáltatásaimról (Net,Tv, Telefon) még egy e-mail-t sem kaptam. A szolgáltatáshoz kapott MT azonosítóval és a hozzá adott jelszóval nem tudok belépni hogy megnézzem a telekom oldalon a szerződésem hogy egyáltalán lássam hogy mit is vettem és esetleg beállítsam például a telefon tulajdonságait. Már többször hívtam a 1412-t de az ügyintézők csak meghallgatnak de semmivel nem jutunk előre, az általam megadott kapcsolattartó mobil telefeonszámon még véletlenül sem hívnak vissza. Kihez kéne még fordulnom hogy lássam a fiókomat vagy ha nem lehet a hozzáférést javítani akkor generáljanak egy újat az előfizetésemmel ?? Köszönöm szépen a javaslatokat Mindenkinek !! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6980 Posztolva: 2016. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Már regisztráltam e-mailes telekom fiókot is, hogy abba fűzzem bele az előfizetést de nem fogadja be , azt írja a hibaüzenet hogy "az azonosító hibás vagy nem létezik " A hozzáférését megadtam a telekomos technikusnak aminek az lett a "haszna" hogy most már ez az üres Telekom fiók se hozzáférhető, és persze a technikus is válasz nélkül hagyott és azóta gondolom hogy rég hazament. Az MT azonosítóm a ********** -es számú, a jelszót is megadom ha lesz segítőm aki rá tudna nézni hogy mi a jó franc lehet a hiba oka. Köszi szépen !! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2016. november 8. Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Jelszóként születési éved + ho kombináciot probáltad megadni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6980 Posztolva: 2016. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Igen, próbáltam azt is, sőt az MT azonosító utolsó öt számjegyét is próbáltam jelszóként megadni ahogy valahol olvastam erről a lehetőségről, de semmi eredmény. Legjobban az idegesít hogy az ügyfélszolgálat leráz mondván "szólok a kollégának aki majd elintézi és visszahívja" Péntek óta mindennap jeleztem a gondot hisz már a rendelésemnek is el kellett volna jönnie e-mail-en de semmit nem kaptam.Nem tudom meddig kell még hívogatnom a 1412-t de egyszer majd csak megunják és végre olyan szakértőnek passzolják át a problémát aki tud is tenni valamit az érdekemben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2016. november 8. Megosztás Posztolva: 2016. november 8. (szerkesztve) 3 órája, Minyu írta: Üdvözletem a fórumozóknak !! A múlt pénteken, november 3-án megrendelt és 7-én be is kötött otthoni szolgáltatásaimról (Net,Tv, Telefon) még egy e-mail-t sem kaptam. A szolgáltatáshoz kapott MT azonosítóval és a hozzá adott jelszóval nem tudok belépni hogy megnézzem a telekom oldalon a szerződésem hogy egyáltalán lássam hogy mit is vettem és esetleg beállítsam például a telefon tulajdonságait. Már többször hívtam a 1412-t de az ügyintézők csak meghallgatnak de semmivel nem jutunk előre, az általam megadott kapcsolattartó mobil telefeonszámon még véletlenül sem hívnak vissza. Kihez kéne még fordulnom hogy lássam a fiókomat vagy ha nem lehet a hozzáférést javítani akkor generáljanak egy újat az előfizetésemmel ?? Köszönöm szépen a javaslatokat Mindenkinek !! Lehet, hogy elírták az általad szerződéskötéskor megadott ötjegyű jelszót, történt már nem egy ilyen eset. Szerkesztve ekkor: 2016. november 8. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6980 Posztolva: 2016. november 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 10. Köszi a válaszokat !! Változás semmi, nem tudok a fiókomba belépni. A tegnapi hívásomra a 1412-n megint csak azt mondták hogy várjam annak a kollégának a hívását akinek odaadtam a kapcsolattartó telefonszámot. Szerintem ő meg már rég elfelejtette hogy én létezem a gondommal együtt. Na mindegy, várok, talán postán majd kiküldik a szerződést és az abban leírtakban találok valamit ami alapján tudok reklamálni a web-es belépés lehetetlensége miatt, vagy az lenne a legjobb hogy ezután a "hibás vagy nem létezik" fiók után számlát se küldjenek !! Üdv Mindenkinek, hasonló problémáktól mentes telekom szolgáltatás igénybevételt kívánok !! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6980
Üdvözletem a fórumozóknak !!
A múlt pénteken, november 3-án megrendelt és 7-én be is kötött otthoni
szolgáltatásaimról (Net,Tv, Telefon) még egy e-mail-t sem kaptam.
A szolgáltatáshoz kapott MT azonosítóval és a hozzá adott jelszóval nem tudok
belépni hogy megnézzem a telekom oldalon a szerződésem hogy egyáltalán
lássam hogy mit is vettem és esetleg beállítsam például a telefon tulajdonságait.
Már többször hívtam a 1412-t de az ügyintézők csak meghallgatnak de
semmivel nem jutunk előre, az általam megadott kapcsolattartó mobil telefeonszámon
még véletlenül sem hívnak vissza. Kihez kéne még fordulnom hogy lássam a
fiókomat vagy ha nem lehet a hozzáférést javítani akkor generáljanak egy újat
az előfizetésemmel ?? Köszönöm szépen a javaslatokat Mindenkinek !!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.