Szabó Miklósné Klára

DÍJNET-TELEKOM számla

Kérdés

Két napja befizettem a DÍJNET-en az összes számlámat, bankkártyás  opcióval.

Most nézem a Telekom fiókomat, kéri a számlák befizetését. Rákattintottam, engedné is az újbóli kifizetést.

Érthetetlen, miért nincs összhangban a két befizetési lehetőség.

Üdv.: Klára

 

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Kedves Klára!

Ha Díjneten fizeti be a számláit akkor azok lekönyvelése 2-4 napot is igénybe vehet, ezért fordulhat az elő, hogy a Telekom oldalán még befizetésre vár státuszú!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ, hogy a Telekom-nál fizessem be a számlámat, de ott nem engedte a rendszer. A Díjnet-en

rögtön ott volt a kártyás lehetőség, és vissza is igazolták a befizetést. A Telekom  miért kéri még mindig a számlám befizetését?????

Üdv: Klári

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 perce, Szabó Miklósné Klára írta:

Két napja befizettem a DÍJNET-en az összes számlámat, bankkártyás  opcióval.

Most nézem a Telekom fiókomat, kéri a számlák befizetését. Rákattintottam, engedné is az újbóli kifizetést.

Érthetetlen, miért nincs összhangban a két befizetési lehetőség.

Üdv.: Klára

 

 

 

 

Javaslom, hogy inkább a telekom fiókban fizesd a számládat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most