kitteeh

Megrendelés után kapcsolatfelvétel

Kérdés

Sziasztok! Holnap lesz egy hete (április 2-án rendeltem), hogy rendeltem egy telefont előfizetéssel a meglévő internet és tv előfizetésemhez, aranykártyás vagyok. Sajnos még mindig nem kerestek kapcsolatfelvétel céljából, kedden érdeklődtem és azt mondták, hogy minden rendben, fognak keresni, de azóta is már eltelt 4 nap és semmi. Mi lehet a probléma? A másik kérdésem pedig, hogy Samsung S7 Edge telefont rendeltem, aranykártyás vagyok, nincs Telekom tartozásom, 11 hónapja rendesen fizetem a számlákat, mennyi esély van rá, hogy elfogadjanak és ne kelljen előleget fizetnem? :D Köszi a választ :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Üdv!

Hívd fel az ügyfélszolgálatot ismét és érdeklődd meg, hogy mi a gond.

Van rá esély szerintem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Házhozszállítási csoportot próbáltad már hívni? 06-30-930-30-30

2  gomb majd utána a 0  gomb, megrendelés azonosítójára szükség lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! 

Nekem is hasonló a problémám, annyi "kis" plusszal, hogy én április 9-én rendeltem, 19-én kellett volna átvenni, ehhez képest 20-án hívtak, éppen hívásban voltam (telefonközpontos munka) és nem tudtam felvenni. Azóta nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. 27-e van és nincs egy csepp hír se a telefonról. Arról nem is beszélve, hogy 4-szer voltunk személyesen bent és 4 ember 5 félét beszélt. Nincs nekik valami oktatás? Hebegnek-habognak és a kérdésre nem képesek válaszolni. Először azt mondták, hogy mondjuk le ott helyben a rendelést és helyben csinál egy másikat, ami nem online rendelés (nincs adategyeztetés). Aztán most legutóbb már le se lehet mondani, mert nem volt adategyeztetés. Kösz. Legalább 2-szer kell megerősíteni rendelés előtt, de szükséges még harmadjára is. Király és gördülékeny ügyintézés. Az előlegről se képesek egyértelműt mondani. Indult 30ezerről, második találkozáson lett 40 és utoljára a hölgy már 55ezret számolt. Köszönjük részletfizetés. (55ezer a telefon árának a fele.) Én már nem tudom kihez forduljak, telefonon nem érek el semmit, személyesen meg inkompetensek. ÉS MÉG LEMONDANI SE TUDOM A RENDELÉST :D *nevetésből sírás és sarokba kuporodás* Mit lehet ezzel tenni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Napi legalább egyszer próbáljuk, 20 perc után fel szoktuk adni. Vagy lehet túl korán adjuk fel?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most