Zsolt01

Mobilinternet telekom app

Kérdés

Sziasztok, 

Miért van az, hogy most már nem tudom az app-em keresztül módosítani a díjcsomagomhoz tartozó mobil internet szolgáltatást.

Pedig az app-en keresztül aktiváltam azokat.

Vagy ez is egy trükk volt, hogy most már csak személyesen lehet lemondani, hogy pár hónapig fizesse az ember, ha nincs ideje bemenni??

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Nem kell bemenned, a Té honlapjan vagy az appban is intézheted a módosítást (ha módosítod a díjcsomagod is)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Király, pont  bemenni nem akartam. De mindig ez van. Szivatják az embert.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

szóval nincs köze a mindenféleképp be kell menned kiszúráshoz :D részletek a Té honlapján, itt (most látom, írják is a fentieket)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Zsolt01, akkor szerintem a Té új mobilcsomagjai okozzák. talán most májustól lezárták a régi csomagokat, és már csak az új csomagokból választhatsz (a régieket megtarthatod, amíg meg nem szüntetik, vagy lemondhatod, ha gondolod, de ha másik kell helyettük, már csak újra válthatsz)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, 200mb mobilinternet + korlátlan böngészés és email. Előfizetésem van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Zsolt01, milyen mobilinternet szolgáltatás ez, és előfizetésed van, vagy Dominod?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most