Törölt_tag8294 Posztolva ekkor: 2017. május 16. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. május 16. Sziasztok, Miért van az, hogy most már nem tudom az app-em keresztül módosítani a díjcsomagomhoz tartozó mobil internet szolgáltatást. Pedig az app-en keresztül aktiváltam azokat. Vagy ez is egy trükk volt, hogy most már csak személyesen lehet lemondani, hogy pár hónapig fizesse az ember, ha nincs ideje bemenni?? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2017. május 17. Megosztás Posztolva: 2017. május 17. Hello @Zsolt01, milyen mobilinternet szolgáltatás ez, és előfizetésed van, vagy Dominod? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag8294 Posztolva: 2017. május 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. május 19. Hello, 200mb mobilinternet + korlátlan böngészés és email. Előfizetésem van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2017. május 22. Megosztás Posztolva: 2017. május 22. Hello @Zsolt01, akkor szerintem a Té új mobilcsomagjai okozzák. talán most májustól lezárták a régi csomagokat, és már csak az új csomagokból választhatsz (a régieket megtarthatod, amíg meg nem szüntetik, vagy lemondhatod, ha gondolod, de ha másik kell helyettük, már csak újra válthatsz) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2017. május 22. Megosztás Posztolva: 2017. május 22. szóval nincs köze a mindenféleképp be kell menned kiszúráshoz részletek a Té honlapján, itt (most látom, írják is a fentieket) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag8294 Posztolva: 2017. május 25. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. május 25. Király, pont bemenni nem akartam. De mindig ez van. Szivatják az embert. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2017. május 25. Megosztás Posztolva: 2017. május 25. Nem kell bemenned, a Té honlapjan vagy az appban is intézheted a módosítást (ha módosítod a díjcsomagod is) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag8294
Sziasztok,
Miért van az, hogy most már nem tudom az app-em keresztül módosítani a díjcsomagomhoz tartozó mobil internet szolgáltatást.
Pedig az app-en keresztül aktiváltam azokat.
Vagy ez is egy trükk volt, hogy most már csak személyesen lehet lemondani, hogy pár hónapig fizesse az ember, ha nincs ideje bemenni??
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.