emianyu Posztolva ekkor: 2017. június 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. június 1. Hiába írom be a számot, meg, hogy nem vagyok robot, a sokszori próbálkozásra sem jött SMS, nem tudok tovább lépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2017. június 2. Megosztás Posztolva: 2017. június 2. Hello @emianyu, több oka lehet, ezeket vedd végig, légyszi: más számát adod meg (az illető egyre kisebb lelkesedéssel kapja az üziket, te nyilván egyet sem) régen töltötted, így lejárt a Domino kártyád, és már nem vagy hívható, nem tudsz üziket fogadni sem (töltsd fel, és megy) valami gond van nálad az sms fogadással (teló ki-bekapcs, ha nem segít, akkor próba másik számról, ha nem segít, akkor Té ügyfélszolgálat megnézi, hogy mi lehet a gond) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 emianyu Posztolva: 2017. június 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 2. Köszönöm.Saját a szám, napi használatban, ki-be kapcs. meg volt, marad az ügyfélszolgálat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 emianyu Posztolva: 2017. június 13. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 13. Az ügyfélszolgálatot egyáltalán nem lehet el telefonon elérni, az emailban meg ugyanazzal a sablonos válasszal ráztak le, ami a GYIK-ban van. Muszáj lesz tipródni menni a tömegbe? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. június 13. Megosztás Posztolva: 2017. június 13. @emianyu Lehet online időpontot egyeztetni, így elkerülheted a sorbanálást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ikszy Posztolva: 2017. június 19. Megosztás Posztolva: 2017. június 19. Üdv.Mindenkinek! Hasonló a problémám: Nem kapom meg az online felületen az SMS kódot többszöri próbálkozásra. Voltam az ügyintézőknél a helyi Telekom irodában. Ők sem tudják mi a probléma. Másik telefonról megérkezik az SMS. Mivel lehet még próbálkoznom? Naponta használom, aktív telefon. Május óta próbálkozom, eredménytelenül. Ha tudtok segítsetek! Előre is köszönöm. Üdv: Ikszy Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2017. június 20. Megosztás Posztolva: 2017. június 20. Hello @Ikszy, ezeket végigvetted? Ekkor: 2017. 06. 02. at 12:51, teherwagon írta: más számát adod meg (az illető egyre kisebb lelkesedéssel kapja az üziket, te nyilván egyet sem) valami gond van nálad az sms fogadással (teló ki-bekapcs, ha nem segít, akkor próba másik számról, ha nem segít, akkor Té ügyfélszolgálat megnézi, hogy mi lehet a gond) ha már túl vagy ezeken, és telefonon sem ment, akkor sajnos marad a Té üzlet nem tudom, hogy melyikben voltál, lehet, hogy csak valami kis viszonteladó, azért nem tudott segíteni. a helyedben foglalnék időpontot, hogy ne kelljen várnom. ha messze van, nem megoldható, akkor pedig próbáld újra telefonon Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ikszy Posztolva: 2017. június 22. Megosztás Posztolva: 2017. június 22. Üdv. Tehervagon!Köszönöm a segítséged, sajnos nem visz előre. Az időpont foglalással kezdtem? De akkor sem jött meg az SMS. A telefonra másik telefonról megérkezik az SMS, tehát fogadóképes, csak a TELEKOMTÓL NEM. Az üzlet nem valami viszonteladó. Remélem június 30-ig valahogy megoldom. Üdv: Ikszy Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2017. június 26. Megosztás Posztolva: 2017. június 26. Hello @Ikszy, akkor hívd a Tét, mert először rendbe kell tenni az sms fogadásod Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
emianyu
Hiába írom be a számot, meg, hogy nem vagyok robot, a sokszori próbálkozásra sem jött SMS, nem tudok tovább lépni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.