emianyu

Adategyeztetés

Kérdés

Hiába írom be a számot, meg, hogy nem vagyok robot, a sokszori próbálkozásra sem jött SMS, nem tudok tovább lépni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Hello @Ikszy, akkor hívd a Tét, mert először rendbe kell tenni az sms fogadásod

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv. Tehervagon!Köszönöm a segítséged, sajnos nem  visz előre. Az időpont foglalással kezdtem? De akkor sem jött meg az SMS.  A telefonra másik telefonról megérkezik az SMS, tehát fogadóképes, csak a TELEKOMTÓL NEM. Az üzlet nem valami viszonteladó.

Remélem június 30-ig valahogy megoldom.

Üdv: Ikszy

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Ikszy, ezeket végigvetted?

Ekkor: 2017. 06. 02. at 12:51, teherwagon írta:
  • más számát adod meg (az illető egyre kisebb lelkesedéssel kapja az üziket, te nyilván egyet sem)
  • valami gond van nálad az sms fogadással (teló ki-bekapcs, ha nem segít, akkor próba másik számról, ha nem segít, akkor Té ügyfélszolgálat megnézi, hogy mi lehet a gond)

ha már túl vagy ezeken, és telefonon sem ment, akkor sajnos marad a Té üzlet :( nem tudom, hogy melyikben voltál, lehet, hogy csak valami kis viszonteladó, azért nem tudott segíteni. a helyedben foglalnék időpontot, hogy ne kelljen várnom. ha messze van, nem megoldható, akkor pedig próbáld újra telefonon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv.Mindenkinek!

Hasonló a problémám:   Nem kapom meg az online felületen az SMS kódot többszöri próbálkozásra. Voltam az ügyintézőknél a helyi Telekom irodában. Ők sem tudják mi a probléma.  Másik telefonról megérkezik  az SMS.   Mivel lehet még próbálkoznom?    Naponta használom, aktív  telefon. Május óta próbálkozom, eredménytelenül. Ha tudtok segítsetek! Előre is köszönöm.  Üdv: Ikszy

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@emianyu

Lehet online időpontot egyeztetni, így elkerülheted a sorbanálást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az ügyfélszolgálatot egyáltalán nem lehet el telefonon elérni, az emailban meg ugyanazzal a sablonos válasszal ráztak le, ami a GYIK-ban van. Muszáj lesz tipródni menni a tömegbe?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm.Saját a szám, napi használatban, ki-be kapcs. meg volt, marad az ügyfélszolgálat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @emianyu, több oka lehet, ezeket vedd végig, légyszi:

  • más számát adod meg (az illető egyre kisebb lelkesedéssel kapja az üziket, te nyilván egyet sem)
  • régen töltötted, így lejárt a Domino kártyád, és már nem vagy hívható, nem tudsz üziket fogadni sem (töltsd fel, és megy)
  • valami gond van nálad az sms fogadással (teló ki-bekapcs, ha nem segít, akkor próba másik számról, ha nem segít, akkor Té ügyfélszolgálat megnézi, hogy mi lehet a gond)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most