OldMike

Mobilinternet-adat lekérdezése

Kérdés

A jelenlegi előfizetésem: Move XS+NetPlusz L. Tudom hogy lezárt csomag, de nekem megfelelőbb, mint bármelyik új, és működik is. A gondom az, hogy a telefonra letöltött Telekom App csak a Move XS-t jeleníti meg, annak látszik az egyenlege is. A NetPlusz L egyáltalán nem látható, és így a mobilinternet egyenlegemet sem tudom megnézni.

A telekom.hu oldalon a fiókomba belépve (mindegy hogy PC-n vagy a mobilon) látom a NetPlusz L-t is, és a mobilinternet egyenleget is. Nem értem hogy az App-pal ez miért nem jó?

Az már más tészta, hogy az előfizetés testreszabására kattintva a szolgáltatás jelenleg nem elérhető üzenet jön, lehet hogy a lezárt csomag miatt. Jó lett volna eseti mobilinternet bővítést rendelni, de így nem lehet :(.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMike

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Hello @Kiss Sándor József, már ha feltöltős, mert ott a feltöltésekkel kapsz egyenleget és elérhetőséget egyben (és abból vonják a net időszaki díját is, amíg az egyenlegből futja). ha előfizud van, akkor addig megy, amíg fizeted a számlákat :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Kiss Sándor József

A kártyádat tiltják le, ha a meghatározott napig nem töltöd fel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most