Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Mobilinternet-adat lekérdezése


OldMike

Kérdés

A jelenlegi előfizetésem: Move XS+NetPlusz L. Tudom hogy lezárt csomag, de nekem megfelelőbb, mint bármelyik új, és működik is. A gondom az, hogy a telefonra letöltött Telekom App csak a Move XS-t jeleníti meg, annak látszik az egyenlege is. A NetPlusz L egyáltalán nem látható, és így a mobilinternet egyenlegemet sem tudom megnézni.

A telekom.hu oldalon a fiókomba belépve (mindegy hogy PC-n vagy a mobilon) látom a NetPlusz L-t is, és a mobilinternet egyenleget is. Nem értem hogy az App-pal ez miért nem jó?

Az már más tészta, hogy az előfizetés testreszabására kattintva a szolgáltatás jelenleg nem elérhető üzenet jön, lehet hogy a lezárt csomag miatt. Jó lett volna eseti mobilinternet bővítést rendelni, de így nem lehet :(.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMike
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...