A jelenlegi előfizetésem: Move XS+NetPlusz L. Tudom hogy lezárt csomag, de nekem megfelelőbb, mint bármelyik új, és működik is. A gondom az, hogy a telefonra letöltött Telekom App csak a Move XS-t jeleníti meg, annak látszik az egyenlege is. A NetPlusz L egyáltalán nem látható, és így a mobilinternet egyenlegemet sem tudom megnézni.
A telekom.hu oldalon a fiókomba belépve (mindegy hogy PC-n vagy a mobilon) látom a NetPlusz L-t is, és a mobilinternet egyenleget is. Nem értem hogy az App-pal ez miért nem jó?
Az már más tészta, hogy az előfizetés testreszabására kattintva a szolgáltatás jelenleg nem elérhető üzenet jön, lehet hogy a lezárt csomag miatt. Jó lett volna eseti mobilinternet bővítést rendelni, de így nem lehet .
Kérdés
OldMike
A jelenlegi előfizetésem: Move XS+NetPlusz L. Tudom hogy lezárt csomag, de nekem megfelelőbb, mint bármelyik új, és működik is. A gondom az, hogy a telefonra letöltött Telekom App csak a Move XS-t jeleníti meg, annak látszik az egyenlege is. A NetPlusz L egyáltalán nem látható, és így a mobilinternet egyenlegemet sem tudom megnézni.
A telekom.hu oldalon a fiókomba belépve (mindegy hogy PC-n vagy a mobilon) látom a NetPlusz L-t is, és a mobilinternet egyenleget is. Nem értem hogy az App-pal ez miért nem jó?
Az már más tészta, hogy az előfizetés testreszabására kattintva a szolgáltatás jelenleg nem elérhető üzenet jön, lehet hogy a lezárt csomag miatt. Jó lett volna eseti mobilinternet bővítést rendelni, de így nem lehet .
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMikeLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.