Márffy Magdolna

nincs hálózat

Kérdés

Tisztelt Fórum!

 

Érdeklődni szeretnék afelől hogy ma reggel ahogyan leértem a budapest Batthyányi téri metro aluljáróba,a Huawei p9 plus mobilom kiirta hogy csak segélyhivás.Ezt kiirta még a Kossuth tér Deák tér  végig a metrózás alatt.Ahogyan feljötten visszaállt az internet meg a telefonszolgáltatás.Vittem magammal a huawei mobilstickemet is ami más simkártyával más tékomos számmal működik,az is a metrón kiirta ezeken a megállókon meg közte is hogy:Nincs hálózat.

Felhivtam a Tét,közölték:ök ezen a szakaszon nem találtak hibát.Készülékhiba szerintük.Mondtam hogy de két készülék volt nálam egyik sem csatlakozott.Meg amikor kijöttem szépen visszaállt a 4 G re.Két készülék csak nem rossz.Főleg ha más simkártya van benne,bár mindkettő telekomos.Felhivtam a huaweit,ők azt mondták hogy hálózati hiba.Én is erre gyanakszom,ám mégis segitséget kérnék ezügyben!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Tegnap az Astoriánál már nem tapasztaltam ezt a problémát, és ma reggel a megszokott Moszkva tér-Kossuth tér útvonalon is működött a hálózat. Remélhetőleg csak átmeneti, párnapos hiba volt, amit sikerült tartósan javítani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 órája, Márffy Magdolna írta:

S most mi a teendő?Én nem váltzotattam a csomagomon.Tegnap este jo volt minden még.

Semmi. Jelenteni kéne minél több arra járónak a hibát, így kimennének megnézni, a hálózatot. Többet ezügyben felhasználóként nem nagyon tudsz tenni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam ilyen jelenleg nincsen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nalam napok ota az van,hogy kiirja atelom,csak segelyhivasra,nincs halozat,szolgaltatas,de koz e minden mukodik.Viszont mas komolyabb baj is van,nalatok van ilyen?

Telekom fiokbol kidobtak az ejjel a szamomat,a ferjeme megmaradt.Probaltam regizni,de mar azt se tudok ujra felguggesztesre kerult a fiokom.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

NekemHuawei p9 plus a telom.És a mobilstuckem is huawei,az is kiirja hogy nincs hálozat.Szerintem nem telefonhiba.Kérdeztem egy másik utast is.Neki sem volt.Nem telefonhiba hanem hálozat szerintem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

S most mi a teendő?Én nem váltzotattam a csomagomon.Tegnap este jo volt minden még.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyanez a problémám van, Samsung telefonnal, a Moszkva tér-Deák tér közötti szakaszon (csak itt közlekedem, de feltételezem, hogy a metróhálózat teljes vonalán nem működne a telefon). A probléma azóta áll fenn, mióta 2 nappal ezelőtt meghosszabbítottam a hűségidőmet, és új csomagra kötöttem szerződést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Reggel fél nyolctól ez van,még mindig ugyanezt csinálja

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Márffy Magdolna

Szerintem is inkább hálózati hiba lehetett, ha két teljesen eltérő készüléken is ugyan az a hibajelenség volt tapasztalható. Érdemes lett volna érdeklődni a többi utasnál is, hogy mit tapasztal.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most