Telekomfórumosnév

Vettem travel & surf EUL csomagot, de nem tudom használni

Kérdés

Külföldön vettem mobil internetet(travel & surf EUL csomagot) az appon keresztül kaptam is róla sms-est levették a pénzt az egyenlegemről és a telekom appban meg is jelent a sima mobilnetem mellett. De ettől függetlenül nincs internet kapcsolatom és nem tudom mi lenne a teendőm. Ügyfélszolgálatnak írtam ők még nem válaszoltak, pedig elég sokat vártam.

Screenshot_20170702-123127.png

Screenshot_20170702-123151.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Szia @Telekomfórumosnév!

Aktiváltad a roamingot, engedélyezted a telefonod beállításaiban az adatroamingot? 
További segítséget itt találsz, ez gyorsabb mint az e-mail válasz...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Telekomfórumosnév, melyik országban vagy, biztosan EU-s? ha igen, akkor kibekapcs, kézi hálózatválasztással másik szolgáltató

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Olaszországban vagyok, már többször is indítottam újra a telefonomat, ha ez lenne a kézi hálózat választás ami a képen van akkor az a gond, hogy egyikre sem tudok rácsatlakozni amire pedig "regisztrálva" vagyok azzal sem megyek semmire

Screenshot_20170706-124119.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor még arra tudok gondolni, hogy a képen látható szolgáltatók egyikének sincs használható adathálója ott (az EU-ban messze nálunk a legjobb a mobilnet). nagyobbacska város legalább vagy vadregényes környezet?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most