Janó7 Posztolva ekkor: 2017. október 28. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. október 28. Online sikerült már valakinek díjcsomagot váltani? Pár hete már próbálkozok a váltással, de a vége mindig az, hogy " Sikertelen díjcsomag váltás" Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 anonymus Posztolva: 2017. október 28. Megosztás Posztolva: 2017. október 28. Szép Estét! Online díjcsomag váltás egy hatalmas nagy nagy bermuda tetraéder. Sokkal jobban jársz ha felhívod a 1414-es számot és ott elintézed. Telefonon az esetek túlnyomó többségében 72 óra alattt tokkal vonóval megvan minden. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2017. október 30. Megosztás Posztolva: 2017. október 30. 9 órája, Janó7 írta: Gondolom nem csupán "véletlen", hogy online (ami ingyenes) nem működik, ellenben telefonon ami a díjszabás szerint 1500 ft úgy meg működőképes a dolog. Köszönöm a választ! Kettőnek semmi köze egymáshoz Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van. A 1414 hívása bármely belföldi hálózatból díjmentes. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Janó7 Posztolva: 2017. október 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. október 29. Gondolom nem csupán "véletlen", hogy online (ami ingyenes) nem működik, ellenben telefonon ami a díjszabás szerint 1500 ft úgy meg működőképes a dolog. Köszönöm a választ! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. október 30. Megosztás Posztolva: 2017. október 30. 8 órája, Janó7 írta: Gondolom nem csupán "véletlen", hogy online (ami ingyenes) nem működik, ellenben telefonon ami a díjszabás szerint 1500 ft úgy meg működőképes a dolog. Köszönöm a választ! Hivatkozz arra, hogy online felületen nem sikerült a váltás, ebben az esetben telefonon díjmentes lesz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Janó7 Posztolva: 2017. október 30. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. október 30. A 1414 hívása ingyenes, viszont lentebb olvasható a díjszabás: Ügyintézés díjai Információ kérése: Díjmentes Díjcsomagváltás: 1500 Ft/előfizetés Jelszó módosítás: 500 Ft/alkalom PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Janó7
Online sikerült már valakinek díjcsomagot váltani? Pár hete már próbálkozok a váltással, de a vége mindig az, hogy " Sikertelen díjcsomag váltás"
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.