Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomag váltás


Janó7

Kérdés

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
9 órája, Janó7 írta:

Gondolom nem csupán "véletlen", hogy online (ami ingyenes) nem működik, ellenben telefonon ami a díjszabás szerint 1500 ft úgy meg működőképes a dolog. 

Köszönöm a választ!

Kettőnek semmi köze egymáshoz

 

Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van. A 1414 hívása bármely belföldi hálózatból díjmentes.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
8 órája, Janó7 írta:

Gondolom nem csupán "véletlen", hogy online (ami ingyenes) nem működik, ellenben telefonon ami a díjszabás szerint 1500 ft úgy meg működőképes a dolog. 

Köszönöm a választ!

Hivatkozz arra, hogy online felületen nem sikerült a váltás, ebben az esetben telefonon díjmentes lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...