Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomagváltás nem sikerült


fortclay

Kérdés

Sziasztok! Kettő darab előfizetésről lenne szó, egy Next M aranytárskártyáról (9091 Ft vállalt minimum havi díj) és egy Net&Roll M-ről. Mivel már nincs szükség a korlátlan beszélgetésre, úgy gondoltam megcserélem a két előfizetést. A minimum havidíj miatt a Next M-et átváltottam korlátlan  internetre és 80 perc beszélgetésre, míg a Net&Roll M-et 80 perc beszélgetésre és 500MB mobilinternetre, mindezt online.

Elvileg sikeres volt, mégis a Next M megmaradt érintetlenül, csupán eltűnt a díjcsomagváltás gomb, míg a Net&Roll M átváltott Mobil S-re, de adatcsomagot nem jelez - a gomb szintén eltűnt.

Kb. két és fél órája váltottam, gondoltam várok egy kicsit, de semmi nem történt. A mobilalkalmazásba be sem lép, azt írja a telekom szolgáltatásai nem elérhetőek.

Mitévő legyek, várjak még, vagy hívjam az ügyfélszolgálatot? Ennél már az is jobb lenne, ha maradna minden a régiben...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...