fortclay

Díjcsomagváltás nem sikerült

Kérdés

Sziasztok! Kettő darab előfizetésről lenne szó, egy Next M aranytárskártyáról (9091 Ft vállalt minimum havi díj) és egy Net&Roll M-ről. Mivel már nincs szükség a korlátlan beszélgetésre, úgy gondoltam megcserélem a két előfizetést. A minimum havidíj miatt a Next M-et átváltottam korlátlan  internetre és 80 perc beszélgetésre, míg a Net&Roll M-et 80 perc beszélgetésre és 500MB mobilinternetre, mindezt online.

Elvileg sikeres volt, mégis a Next M megmaradt érintetlenül, csupán eltűnt a díjcsomagváltás gomb, míg a Net&Roll M átváltott Mobil S-re, de adatcsomagot nem jelez - a gomb szintén eltűnt.

Kb. két és fél órája váltottam, gondoltam várok egy kicsit, de semmi nem történt. A mobilalkalmazásba be sem lép, azt írja a telekom szolgáltatásai nem elérhetőek.

Mitévő legyek, várjak még, vagy hívjam az ügyfélszolgálatot? Ennél már az is jobb lenne, ha maradna minden a régiben...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia!

Szerintem hívd fel a 1414-et és kérdezd meg ők mit látnak, mondd el mit szerettél volna.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most