Ugrás a tartalomhoz
  • 0

zalayvirag

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Szia!

A fentieken túl javaslom, hogy - ha még eddig nem tetted -  próbáld meg egyszer ki-bekapcsolni a készüléket. Nekem az adatforgalmi keret felhasználása után fordult elő többször is, hogy bár elkezdődött az új hónap (fordulónap után voltam), nem tudtam netezni. De egy ki-bekapcsolás után léterjött a kapcsolat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
18 hours ago, Atiana said:

Pontosan ugyan ez a problémám... aktiválva van az 5gb ajándék és egy üzenetet nem lehet vele elküldeni 

Van egy 500 mb adatforgalmam amit most direkt emiatt nem kértem..  de így hogy használhatatlan elég bosszantó

Ki be kapcsolás többször megvolt és semmi.....

Ebben az esetben mindenképp érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot a 1414-es telefonszámon. A 9-es gomb megnyomása után először add meg a telefonszámot amelynél fennáll ez a jelenség, aztán kérj segítséget, a 4-es majd az 1-es gomb megnyomása után, hogy kivizsgálhassák és elháríthassák a problémát.

Érdemes azt is jelezni az ügyintézőnek, hogy a fenti módszerek mindegyike kipróbálásra került (repülőüzemmód, ki-bekapcsolás).

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...