zalayvirag Posztolva ekkor: 2017. december 5. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. december 5. Igényeltem a karácsonyi 5 GB mobilinternet csomagot, melyre sms-ben visszajelzést kaptam, hogy sikeresen aktiváltam. Mégsem történt semmi, nem csatlakozik rá az internetre, pedig azt írta ki, hogy (messenger alkalmazást használva) "kapcsolódva". Mi lehet a hiba? Kérem, segítsenek! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 btz Posztolva: 2017. december 6. Megosztás Posztolva: 2017. december 6. Üdv @zalayvirag Tegyél fel képet az APN beállításaidról. Kapcsolj repülőüzemmódba majd vissza. Más mobilnet csomagod van? Ha azt írj, hogy kapcsolódik, akkor üzeneteket is tudsz küldeni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 szaboadam Posztolva: 2017. december 6. Megosztás Posztolva: 2017. december 6. Szia! A fentieken túl javaslom, hogy - ha még eddig nem tetted - próbáld meg egyszer ki-bekapcsolni a készüléket. Nekem az adatforgalmi keret felhasználása után fordult elő többször is, hogy bár elkezdődött az új hónap (fordulónap után voltam), nem tudtam netezni. De egy ki-bekapcsolás után léterjött a kapcsolat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Atiana Posztolva: 2017. december 11. Megosztás Posztolva: 2017. december 11. Pontosan ugyan ez a problémám... aktiválva van az 5gb ajándék és egy üzenetet nem lehet vele elküldeni Van egy 500 mb adatforgalmam amit most direkt emiatt nem kértem.. de így hogy használhatatlan elég bosszantó Ki be kapcsolás többször megvolt és semmi..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2017. december 12. Megosztás Posztolva: 2017. december 12. (szerkesztve) 18 hours ago, Atiana said: Pontosan ugyan ez a problémám... aktiválva van az 5gb ajándék és egy üzenetet nem lehet vele elküldeni Van egy 500 mb adatforgalmam amit most direkt emiatt nem kértem.. de így hogy használhatatlan elég bosszantó Ki be kapcsolás többször megvolt és semmi..... Ebben az esetben mindenképp érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot a 1414-es telefonszámon. A 9-es gomb megnyomása után először add meg a telefonszámot amelynél fennáll ez a jelenség, aztán kérj segítséget, a 4-es majd az 1-es gomb megnyomása után, hogy kivizsgálhassák és elháríthassák a problémát. Érdemes azt is jelezni az ügyintézőnek, hogy a fenti módszerek mindegyike kipróbálásra került (repülőüzemmód, ki-bekapcsolás). Szerkesztve ekkor: 2017. december 12. Szerkesztő: szaboadam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
zalayvirag
Igényeltem a karácsonyi 5 GB mobilinternet csomagot, melyre sms-ben visszajelzést kaptam, hogy sikeresen aktiváltam. Mégsem történt semmi, nem csatlakozik rá az internetre, pedig azt írta ki, hogy (messenger alkalmazást használva) "kapcsolódva".
Mi lehet a hiba? Kérem, segítsenek!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.