adam04

HD jel megszűnt újraindítás után

Kérdés

Sziasztok!

A minap újra kellett indítanom a routert, mivel annyira használhatatlanná vált a WiFi, hogy az leírhatatlan (ezt nagyjából havonta meg kell ismételni, mert addig bírja rendesen). Úgy csináltam ahogy eddig, kihúztam a konnektorból (korábban az ügyintéző ezt javasolta), viszont miután helyreállt a rendszer HD jel már nem jön a boxból a tv-be. Ugyanúgy HDMI-vel van összekötve, mint eddig, de nem a HD felirat nem világít már a boxon, illetve azóta a kép is el van csúszva a tv-n, és sehogy sem lehet korábbi állapotba hozni.

Előre is köszönöm szépen a segítségeteget!

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

20 perce, adam04 írta:

Sziasztok!

A minap újra kellett indítanom a routert, mivel annyira használhatatlanná vált a WiFi, hogy az leírhatatlan (ezt nagyjából havonta meg kell ismételni, mert addig bírja rendesen). Úgy csináltam ahogy eddig, kihúztam a konnektorból (korábban az ügyintéző ezt javasolta), viszont miután helyreállt a rendszer HD jel már nem jön a boxból a tv-be. Ugyanúgy HDMI-vel van összekötve, mint eddig, de nem a HD felirat nem világít már a boxon, illetve azóta a kép is el van csúszva a tv-n, és sehogy sem lehet korábbi állapotba hozni.

Előre is köszönöm szépen a segítségeteget!

 

 

 

Újra kell indítani a boxot is! ;)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

@adam04

Nézd meg a boxot, hogy hány HD és hány SD streamot ad. Ezt iptv-s tagok konkrétan meg tudják mondani, hol találod pontosan. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 perce, btz írta:

@adam04

Nézd meg a bixot, hogy hány HD és hány SD streamot ad. Ezt iptv-s tagok konkrétan meg tudják mondani, hol találod pontosan. 

Köszönöm a gyors reakciót. Sajnos nem tudom, hogy ezt hogy lehet megnézni, szóval várakozom tovább. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam04

Akkor legalább egy restartot csinálj, ahogy @ApaFiaírta

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, btz írta:

@adam04

Nézd meg a boxot, hogy hány HD és hány SD streamot ad. Ezt iptv-s tagok konkrétan meg tudják mondani, hol találod pontosan. 

Menü/Beállítások/Információk/ Rendszerinformációk/Rendszer erőforrásai.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam04

Akkor nem tudok jobbat mondani, cseréltesd. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!


Nézd meg esetleg, hogy a  Beállítások/Képarány mire van jelenleg állítva. Nekem úgy rémlik ha a képarány el van állítva, akkor nem világit a led.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most