Szabolcs108

DT RCS regisztráció

Kérdés

Üdv, Samsung Galaxy S5 2017 es telóm van. A letöltött Android messages alkalmazást nem tudom regisztrálni, hogy igénybe tudjam venni a wifi s csevegést. Csak az "elnézést kérünk" szöveg van.

SIM kártya kivétel, mobil netről a regisztráció mind meg volt. Valaki kérem írja le hogyan csináljam.

Screenshot_20180624-085815_Messages.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Üdv! Ennek az egész RCS dolognak a margórája végezetül még annyi, hogy minap ellátogattam a hely Tmobile üzletbe, ahol érdeklődtem az RCS felől. Totális tanácstalanságba ütköztem...:o Még én mondtam hogy olvassák már át a honlapjukat, ott van az... Mire átböngészte, az egész ottartozkodásomnak az lett a lényege, hogy azért nem működik nálam az RCS regisztráció mert Dominós vagyok.... Köszi Tmobile!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ, válaszokat. Úgy néz ki sajnos az lesz a megoldás hogy ha felhívom őket, vagy bemegyek valamelyik üzletükbe. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Szabolcs108, az a gond, hogy nem nagyon van más, ahol akadás lehet :( a telód rendben (nem lehet, hogy valami régi oprendszer miatt nem megy), app rendben (ugyanaz a helyzet, ha újratelepítetted, akkor biztosan a legfrissebb appot húztad le), 4G-n próbáltad (nem lehet, hogy a wifi miatt akad), SIM-kártyát kivetted, visszaraktad (hard reset megvolt, ami nem feltétlenül, de néha kell). ha belföldön vagy, és a telód egyébként használható (tudsz hívni, üzenetet küldeni, csak ezzel nem megy az üzenetküldés), akkor hívd a Tét, és segítenek (az RCS szolgáltatónál, a Deutche Telekomnál lesz nálad valami zűr, amit ők tudnak megnézetni)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4G-n indítottam el a regisztrációt. Egyébként én is újratelepítettem az appot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nálam az újraindítás nem segít, újraindítottam az appot, a telefont, újra is installáltam magát az appot is. Regisztráltam wifin és 4Gn is.

Ha megkérdezhetem wifin vagy 4Gn indítottad el a csevegés regisztrációját?

Screenshot_20180624-174633_Messages.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam is volt ilyen. Újraindítottam az appot, és közölte, hogy regisztrálva van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most