Nyaszo Posztolva ekkor: 2018. augusztus 27. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. augusztus 27. Tisztelt Cím! Miért nincs Önöknél a Spiler2tv? Van-e rá esély, hogy belekerül a csomagba? Ha nem, sajnos váltani fogok szolgáltatót. Remélem erre nem kell, hogy sor kerüljön. Köszönettel: Juhász Gábor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. augusztus 27. Megosztás Posztolva: 2018. augusztus 27. Kedves Gábor @Nyaszo Amint lesz információ a Spiler 2 ügyben, itt a fórumon jelezzük. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nyaszo Posztolva: 2018. augusztus 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. augusztus 27. Kedves PROFESSZOR! Valamit csak tudnak arról, hogy egyáltalán akarják-e ezt a csatornát, vagy vannak-e tárgyalások ez ügyben? Abban biztos vagyok, hogy százezrek dühöngenek most, mert sem a BL-t sem a Spanyol bajnokságot nem látjuk!!! Üdv: Nyaszo Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. augusztus 27. Megosztás Posztolva: 2018. augusztus 27. @Nyaszo Igen a tárgyalások folynak jelenleg is. Természetesen a szándék megvan, de a tárgyalások függvénye, hogy bekerül e illetve mikor. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2018. szeptember 27. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 27. (szerkesztve) A TV2 Csoport sajtóközleménye. A sportrajongók érdekeit figyelembe véve a Magyar Telekom és a TV2 Csoport megegyezésre jutott a Spíler2 TV csatorna kapcsán. A megállapodásnak köszönhetően a Spíler2 TV sportcsatorna szeptember 28-ától az év végéig biztosan elérhető a Telekom tv ügyfeleinek. Az UEFA Bajnokok Ligája élő mérkőzéseinek nagy részét, valamint a spanyol La Ligát is közvetítő Spíler2 TV csatorna a Telekom kínálatában egyaránt elérhető lesz IPTV-n és Sat TV-n. A csatorna elérhető a szeptemberben indult Szuper Családi Mozi csomagban, illetve a Családi, Családi+HD és Szuper Családi HD csomagokhoz is. A Spíler2 TV csatorna az 52-es programhelyen pénteken a reggeli órákban jelenik meg az érintett díjcsomagokra előfizető ügyfelek csatornaválasztékában. Javasoljuk ügyfeleinknek, hogy indítsák újra a beltéri egységet az új csatorna eléréséhez, probléma esetén pedig hívják az ügyfélszolgálatot a 1414-es telefonszámon. 2018. szeptember 27. 21:20 Forrás Szerkesztve ekkor: 2018. szeptember 28. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nyaszo
Tisztelt Cím!
Miért nincs Önöknél a Spiler2tv? Van-e rá esély, hogy belekerül a csomagba? Ha nem, sajnos váltani fogok szolgáltatót.
Remélem erre nem kell, hogy sor kerüljön. Köszönettel: Juhász Gábor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.