István057 Posztolva ekkor: 2018. november 16. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. november 16. (szerkesztve) Sziasztok! Otthoni előfizetésem 3 otthoni szolgáltatásom van és egy mobil szolgáltatásom van, így Magenta 1 ügyfél vagyok. A mobil előfizetésnél látszik a 2 év hűségidő. Viszont az otthoni előfizetésnél 1 évre kötötték az előfizetést. Ott viszont az otthoni előfizetésnél a hűségidőnél csak aktiválástól számított 3 hónap látszik, akkor jár le hűségidő lejárta. Online és a Telekom alkalmazásban is csak 3 hónap hűség látszik. Ez miért lehet? Mikor állítják át az online felületen is 1 éves időre a dátumot? Az ügyfélszolgálat szerint ők 1 évet látnak. Viszont én mind online mind alkalmazásban csak 3 hónapot láttok? Ilyenkor mit lehet tenni? Mennyi idő alatt kellene nekem is az online felületen a helyes dátumokat látni? Esetleg valakinek itt el lehet küldeni belső üzenetben a problémát MT ügyfél azonosítóval együtt és megtudja nézni, hogy ez miért van? Válaszokat és segítséget előre köszönöm. Szerkesztve ekkor: 2018. november 16. Szerkesztő: István057 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. november 16. Megosztás Posztolva: 2018. november 16. @István057 Az online felület már csak ilyen. Mi már megszoktuk. 1414-en is leadhatod hibára, talán kapsz valami jóváírást, ha 72 órán belül nem oldják meg ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 István057 Posztolva: 2018. november 16. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. november 16. Szia btz! Sikerült beszélnem a hiba bejelentőkkel az online felülettel kapcsolatban. Azt mondta hogy törvényi szabályozás miatt csak 3 hónapig látszik hűségidő ekkor kapok speciális kedvezményt. Utána pedig nem fog látszani az online felületen a hűségidő. Magenta 1 30 % kedvezmény, és e-pack kedvezmény fog megjelenni a számlán. Elvileg szintén törvényi változás miatt ha lejár 1 év hűségidő, azt mondta ha nem kérem a, változtatást a csomagoknál 1 év után is maradhat 4. hónaptól érvényes díjak továbbra is. Gondoltam tájékoztatlak a fejleményekről. Még egyszer köszönöm a segítséget. További szép napot kívánok! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. november 16. Megosztás Posztolva: 2018. november 16. Azt tudom a törvényi szabályozásról, hogy annak lejárta után megmaradnak a díjak, azaz nem emelhetik meg hűségidő lejárta után sem. De ezekszerint nálam nem tartják be, mert nálam rendesen látszanak a hűségidők, nem csak a 3 hónap, pedig én is nem régen váltottam a díjcsomagokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. november 16. Megosztás Posztolva: 2018. november 16. 6 órája, btz írta: @István057 Az online felület már csak ilyen. Mi már megszoktuk. 1414-en is leadhatod hibára, talán kapsz valami jóváírást, ha 72 órán belül nem oldják meg ? Online felületi problémára nem lehet felvenni hibajegyet, a hibás működés nem kötbérköteles, bár nyilvánbalóan nem tudják javítani.. Évekkel ezelőtt még másként volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2018. november 17. Megosztás Posztolva: 2018. november 17. Egyszer régen pedig már kaptam jóváírását a webes felület nem működése végett, ott is valami hűségiővel kapcsolatos probléma volt, amit megrejlamáltam, és amikor volt ez a rendszer migráció, akkor kb két évig nem kellett fizetni az anyám nevére szóló számlákat, de 7 hónapot félre kellett tenni és az be lett fizetve de több mint egy évet elengedtek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
István057
Sziasztok!
Otthoni előfizetésem 3 otthoni szolgáltatásom van és egy mobil szolgáltatásom van, így Magenta 1 ügyfél vagyok.
A mobil előfizetésnél látszik a 2 év hűségidő. Viszont az otthoni előfizetésnél 1 évre kötötték az előfizetést.
Ott viszont az otthoni előfizetésnél a hűségidőnél csak aktiválástól számított 3 hónap látszik, akkor jár le hűségidő lejárta.
Online és a Telekom alkalmazásban is csak 3 hónap hűség látszik.
Ez miért lehet? Mikor állítják át az online felületen is 1 éves időre a dátumot?
Az ügyfélszolgálat szerint ők 1 évet látnak. Viszont én mind online mind alkalmazásban csak 3 hónapot láttok?
Ilyenkor mit lehet tenni? Mennyi idő alatt kellene nekem is az online felületen a helyes dátumokat látni?
Esetleg valakinek itt el lehet küldeni belső üzenetben a problémát MT ügyfél azonosítóval együtt és megtudja nézni, hogy ez miért van?
Válaszokat és segítséget előre köszönöm.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: István057Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.