Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Otthoni előfizetés hűségidő


István057

Kérdés

Sziasztok!

Otthoni előfizetésem 3 otthoni szolgáltatásom van és egy mobil szolgáltatásom van, így Magenta 1 ügyfél vagyok.

A mobil előfizetésnél látszik a 2 év hűségidő. Viszont az otthoni előfizetésnél 1 évre kötötték az előfizetést.

Ott viszont az otthoni előfizetésnél a hűségidőnél csak aktiválástól számított 3 hónap látszik, akkor jár le hűségidő lejárta.

Online és a Telekom alkalmazásban is csak 3 hónap hűség látszik.

Ez miért lehet? Mikor állítják át az online felületen is 1 éves időre a dátumot?

Az ügyfélszolgálat szerint ők 1 évet látnak. Viszont én mind online mind alkalmazásban csak 3 hónapot láttok?

Ilyenkor mit lehet tenni? Mennyi idő alatt kellene nekem is az online felületen a helyes dátumokat látni?

Esetleg valakinek itt el lehet küldeni belső üzenetben a problémát MT ügyfél azonosítóval  együtt és megtudja nézni, hogy ez miért van?

Válaszokat és segítséget előre köszönöm.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: István057
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Szia btz!

Sikerült beszélnem a hiba bejelentőkkel az online felülettel kapcsolatban. Azt mondta hogy törvényi szabályozás miatt csak 3 hónapig látszik hűségidő ekkor kapok speciális kedvezményt. Utána pedig nem fog látszani az online felületen a hűségidő. Magenta 1 30 %  kedvezmény, és e-pack kedvezmény fog megjelenni a számlán. Elvileg szintén törvényi változás miatt ha lejár 1 év hűségidő, azt mondta ha nem kérem a,             változtatást a csomagoknál 1 év után is maradhat 4. hónaptól érvényes díjak továbbra is.

Gondoltam tájékoztatlak a fejleményekről.

Még egyszer köszönöm a segítséget.

További szép napot kívánok!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Azt tudom a törvényi szabályozásról, hogy annak lejárta után megmaradnak a díjak, azaz nem emelhetik meg hűségidő lejárta után sem. De ezekszerint nálam nem tartják be, mert nálam rendesen látszanak a hűségidők, nem csak a 3 hónap, pedig én is nem régen váltottam a díjcsomagokat. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
6 órája, btz írta:

@István057

Az online felület már csak ilyen. Mi már megszoktuk. 1414-en is leadhatod hibára, talán kapsz valami jóváírást, ha 72 órán belül nem oldják meg ?

Online felületi problémára nem lehet felvenni hibajegyet, a hibás működés nem kötbérköteles, bár nyilvánbalóan nem tudják javítani.. Évekkel ezelőtt még másként volt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Egyszer régen pedig már kaptam jóváírását a webes felület nem működése végett, ott is valami hűségiővel kapcsolatos probléma volt, amit megrejlamáltam, és amikor volt ez a rendszer migráció, akkor kb két évig nem kellett fizetni az anyám nevére szóló számlákat, de 7 hónapot félre kellett tenni és az be lett fizetve de több mint egy évet elengedtek. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...