Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Thomson 32HD5506 Smart LED TV


Ktibi

Kérdés

Most vásároltam egy Thomson 32HD5506Smart LED TV készüléket, de azonnal találtam egy csomó hibát.

1.: Csak gyári beállítások visszaállítása menüt választva hajlandó párosítást elvégezni, de ez csak addig működik míg ki nem  kapcsolom a tv készüléket.

     Bekapcsolás után a telefonom már nem tud csatlakozni többet. /YOUTUBE/

2.: App store - ból telepített alkalmazásokat  feltelepíti de nem lehet törölni. /UNINSTALL nem működik/ 

3.: Elvileg, leírás szerint a készülék FULLHD , de a képminőség valami borzalom rossz!

Kérdésem: A készülék eleve ilyen rossz, vagy csak én fogtam ki egy hibás készüléket?

Dec 14 -én hozta a futár, elvileg 14 napon belül vissza vihetem. Belehet cserélni más valóban FULLHD tv- re?   

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Ez a tv NEM full hd, csak hd ready.  Cserélni csak úgy nem lehet, vagy garancia és szerviz. Vagy csere vagy nem, De ha elállsz a vásárlástól,  akkor meg kell várnod hogy vissza álljon az előfizetésed. Utána vehetsz másik tv-t majd, esetleg úgy hogy ezt pl tv előfizetés mellé vetted, akkor az újat meg a internet előfizetés mellé veszed pl. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...