Ktibi

Thomson 32HD5506 Smart LED TV

Kérdés

Most vásároltam egy Thomson 32HD5506Smart LED TV készüléket, de azonnal találtam egy csomó hibát.

1.: Csak gyári beállítások visszaállítása menüt választva hajlandó párosítást elvégezni, de ez csak addig működik míg ki nem  kapcsolom a tv készüléket.

     Bekapcsolás után a telefonom már nem tud csatlakozni többet. /YOUTUBE/

2.: App store - ból telepített alkalmazásokat  feltelepíti de nem lehet törölni. /UNINSTALL nem működik/ 

3.: Elvileg, leírás szerint a készülék FULLHD , de a képminőség valami borzalom rossz!

Kérdésem: A készülék eleve ilyen rossz, vagy csak én fogtam ki egy hibás készüléket?

Dec 14 -én hozta a futár, elvileg 14 napon belül vissza vihetem. Belehet cserélni más valóban FULLHD tv- re?   

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ez a tv NEM full hd, csak hd ready.  Cserélni csak úgy nem lehet, vagy garancia és szerviz. Vagy csere vagy nem, De ha elállsz a vásárlástól,  akkor meg kell várnod hogy vissza álljon az előfizetésed. Utána vehetsz másik tv-t majd, esetleg úgy hogy ezt pl tv előfizetés mellé vetted, akkor az újat meg a internet előfizetés mellé veszed pl. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Valószínűleg gyári hibás, Árukeresőn olvastam ilyet, hogy másnak is problémája volt a készülékkel, de cserélték, és minden rendben van. 
A cserét nem tudom, Telekom üzletekben biztosan segítenek majd.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most