laci5909

Telekom Családi Tévéalbum

Kérdés

Sziasztok! Egy infóra lenne szükségem: Családi Tévéalbum Az oldal szerint csak Samsung készülékeken érhető el, azokon használható.

Itt valami nagyon sántít! Nekem LG televízióm van! Az LG Content Store-ban megtalálható és le is tölthető! Viszont nem bírható működésre! Mert nem fogadja el a kódot! A Telekomnál és az oldalon sincs semmi bővebb infó. Valakinek valami okos ötlete? Egyáltalán beállítható úgy hogy például Angliában élő családtag képeit lehessen itthon nézni? Ennek lenne értelme! A nagy távolság miatt. Előre is köszönöm az esetleges válaszokat!O.o

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Hello @laci5909, megnéztem az én LG-jeimen, én meg sem találom. viszont az oldal alapján ez a normál működés sajna. amit egyrészről értek, macera a plusz szerződés és optimalizálás, másrészről nem, mert nagyon jó az ötlet, de akkor lenne igazán értelme, ha nem is az összesen, de a Samsung Tizenje mellett legalább a legnagyobb gyártók tévés oprendszerein is futna. abban reménykedhetünk, hogy a Samsungosok használják majd, és a Té így lát fantáziát a bővítésben (vagy rajta vannak már, csak még nem látjuk) :(

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@teherwagon, szerintem a webOS verziójától is függ, hogy elérhető-e az adott app. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

 

teherwagon

abit

Részletesebb adatok és talán kép is ha sikerül: LG WebOs Smart tv, verzió:04.10.20 (Ez a legújabb jelenleg.)

Az LG Content Store, csak a készüléken érhető el, más eszközzel nem! Interneten nem található meg, a régiók miatt.

Egy nem jó minőségű fotó a telepített appokkal, melyen látható a listában, a családi tv album is! Ez egy HDR-es TV nem 4K, de az alacsonyabb felbontást felkonvertálja Full HD-ra. ( 1080p/i, nem csak 720p! ) 2018-as modell! Eddig sehol semmi válasz, a megoldásra. Köszi hogy próbáltok segíteni!

IMG_20190131_070118.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: laci5909
A korábbi hozzászólók jelölése

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Legfrissebb fejlemény:2019.01.31. 11:00

Telefonon hívott Telefonos ügyfélmunkatárs. Az alkalmazás használata Csak a 2018-as kiadású illetve WebOs 04.10.20 verziójú készülékekre folyamatban van. Hamarabb került fel az app mint hogy működőképes lenne! A másik fél fotóit csak akkor tudja megosztani velünk? Ha az oldalon felsorolt Samsung készülékekkel rendelkezik! Mindegy hogy a világ melyik részén él! Majd ha az LG app is elkészül? Akkor már azokon is.Egymásnak fog tudni küldeni Samsung és LG is! Más típusú készülékek nem!!!! Tehát várakozás a fejlesztőkre....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @laci5909, ezek alapján bétának sem :( viszont ahogyan a Tés mondta neked, még dolgoznak rajta

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @laci5909, fura vagy inkább felemás, mert az oldalra valóban kikerült az LG rész, de az ászf-ben csak a Samsung szerepel. azt lenne jó tudni, hogy más LG-s (lehetőleg olyan tévével, mint a tiéd, de végszükség esetén akármilyennel) tudja-e használni. ha igen, akkor nálad van valami (ezt támasztaná alá, hogy más nem jelezte itt a fórumon, igaz, ez attól is lehet, hogy más nem használja, mert az ászf alapján ez valami időszakos promó, és én is csak tőled értesültem róla). és azt is jó lenne tudni, hogy mit mondtak a helpdeskjén, mert láttam, hogy írogattál mindenkinek, de ez nem Telekom fejlesztés, így gyorsabb, biztosabb lenne közvetítők nélkül, az ehhez létrehozott elérhetőségen utánajárni

"A jelen Felhasználási Feltételekkel és a Telekom Családi Tévéalbum applikációval kapcsolatos technikai segítségnyújtással kapcsolatos kéréseket info@tvalbum.hu címen juttathatja el hozzánk. "

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 perce, laci5909 írta:

Nem jöttek át a fórumba!

nem ügyfélszolgálati felület, így valószínűleg nézték, de nem itt válaszolnak

7 perce, laci5909 írta:

Azon az email címen meg nem válaszol a kutya sem! Több mint három hónapja! Ez van!🤔 

akkor az is zsákutca (meg gáz, mert a leírás alapján ott kellene) :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, teherwagon írta:

nem ügyfélszolgálati felület, így valószínűleg nézték, de nem itt válaszolnak

akkor az is zsákutca (meg gáz, mert a leírás alapján ott kellene) :(

Igen minden zsákutca. A YouTube ról hívtam őket ide. De most már sehol sem válaszolnak. Én most és legutóbb is telefonnal vagyok itt. De csak kínlódás az egész, mert nem látom rendesen. Ez van.😞

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Legújabb változások:
@Telekom HU Sziasztok! A 2019 április 15.-i frissítés óta működik ugyan "De"!
1:Hogyan lehetne úgy beállítani, hogy komplett albumokat ellátni #tvalbum cimkével, akár utólag is? Próbáltam de nem sikerült...
2: Hogyan lehetne távoli családtagok képeit hozzáadni?
Más ország, nincs: sem Samsung,sem LG tévé.
A lényeg az általuk megosztott képek meg nézése lenne.
A kapott mentett kód elég hozzá?
Ne kelljen minden egyes képet ellátni a #tvalbum hashtaggel?!
Köszi!
Ezt a YouTube-on ítram nekik. Mivel "ténylegesen működő elérhetőség", továbbra sincs sehol!

Ha kapok választ bárhol? Ki teszem ide. Hátha jó lesz másoknak is.....;)

Szerkesztve ekkor: 3 órája Szerkesztő: laci5909 Máshonnan hoztam át ide. A másikat majd törlöm ha engedi... Nem engedte törölni sajnos....

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: laci5909

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Időközben már két újabb frissítést is kapott a program. Hogy mennyivel lett jobb? Most már azt írja ki hogy internet kapcsolat, nem található! Semmilyen másik internethez kapcsolódó programnak sincs gondja! Mind tud az internetre csatlakozni! Nem tudom hogy ez alapján minek nevezhető ez az egész? De úgy tűnik hogy semmi előrelépés nem várható egyhamar! Továbbra is hallgatnak, mint süket ***** a búzában!>:(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Jelenlegi helyzet: 2019 április 2. 10:44 perc! A Telekom szerint működnie kellene, de csak kellene!

Az alkalmazás jelenlegi verziója:1.0.7 utolsó frissítés:2019/02/13
A Tv képernyőjén megjelenő számsort írtam be a https://tvalbum.hu/ oldalán.
Majd elfogadtam az összes feltételt! Amikor tovább léptem volna? Ki írta az oldalon hogy a kód helytelen! Már a facebookra sem lehetett tovább lépni!Amit most csinál, a telepített alkalmazás?! Indítás után üdvözöl és kiadja a kódot, de azonnal átvált a nincs internet kapcsolatra! Ami nem igaz, Mert a Wifi kapcsolat is él és a kábeles is! Minden más netet használó alkalmazás működik! Csak ez nem! Ide képet nem lehet felrakni!
De ezt inkább folytassuk a fórumban! Még január 30.án kezdtem el, de azóta ios semmi érdemi válasz! 
Itt:https://kozosseg.telekom.hu/topic/12754-telekom-csal%C3%A1di-t%C3%A9v%C3%A9album/?_fromLogout=1

Ezt írtam a YouTube csatornán nekik. Már a https://tvalbum.hu/ oldalon javították a leírást. De még mindig nem működik!

Remélem nem ez a probléma? : Mivel én kétlaki vagyok! A facebook fiókomban az angliai Preston városa van megadva! ( Ezen nem szívesen módosítanék!)Remélem érthető? Viszont per pillanat, minden Magyarországon van, még én is!;)

Itt a kép, még ki X-elni sem lehet, csak kilépni!Tehát az alkalmazásban lesz a hiba.Nem egy minőségi kép, pláne egy öreg telefontól....

IMG_20190402_105034.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: laci5909
Ki maradt információ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Újabb esemény. A képen minden látható és olvasható.....nincs tovább...:(

Tévéalbum. Április3.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, teherwagon írta:

Hello @laci5909, fura vagy inkább felemás, mert az oldalra valóban kikerült az LG rész, de az ászf-ben csak a Samsung szerepel. azt lenne jó tudni, hogy más LG-s (lehetőleg olyan tévével, mint a tiéd, de végszükség esetén akármilyennel) tudja-e használni. ha igen, akkor nálad van valami (ezt támasztaná alá, hogy más nem jelezte itt a fórumon, igaz, ez attól is lehet, hogy más nem használja, mert az ászf alapján ez valami időszakos promó, és én is csak tőled értesültem róla). és azt is jó lenne tudni, hogy mit mondtak a helpdeskjén, mert láttam, hogy írogattál mindenkinek, de ez nem Telekom fejlesztés, így gyorsabb, biztosabb lenne közvetítők nélkül, az ehhez létrehozott elérhetőségen utánajárni

"A jelen Felhasználási Feltételekkel és a Telekom Családi Tévéalbum applikációval kapcsolatos technikai segítségnyújtással kapcsolatos kéréseket info@tvalbum.hu címen juttathatja el hozzánk. "

Ha jobban szétnézel az előzményeket is látod és azt is hogy befejezék a válaszadást. A probléma nem oldódott meg! Nem jöttek át a fórumba! Azon az email címen meg nem válaszol a kutya sem! Több mint három hónapja! Ez van!🤔 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az előfizetés:
Hoppá Plusz 201809 Havi díj: 3375 Ft
Hűségidő: 2021.01.15-ig
IPTV Szuper Családi HD csomag 201809 Havi díj: 2925 Ft
Hűségidő: 2020.12.20-ig
Net M 300/20 Havi díj: 3390 Ft
Hűségidő: 2021.01.15-ig

A következő kábelmodemen keresztül:
Sagemcom F@st3686AV v2. Mivel ennek csak 4 kimenete van?!
Ezért be lett iktatva, kábeles csatlakozással.
2db TP-Link SG1005D 5 portos switch 10/100/1000 (Gigabites!)
Ezek a kevés 4 kimenet, illetve a több helyiség miatt kellettek.

Így most még szabad hely is maradt, ha kellene.
Minden eszköz ugyanarra a hálózatra csatlakozik Kábellel!
Ráadásul a szobámban lévő LG tévé kábelen és 5Ghz-es Wifin is azonos időben.

A hálózatba, a következő eszközök vannak csatlakoztatva.
3db IPTV box Telekomos.Egyik felvevős.
2db LG 32LK6100PLB WebOs-4 smart televízió.
1db asztali Pc Windows-10 Professional rendszerrel.

A tvalbum app, továbbra sem lát internet kapcsolatot!
Pedig kábelen és Wifin is csatlakozik egyszerre!
Ha csak egyiken? Mindegy melyik! Akkor sem!

Minden más Internetet igénylő program tud csatlakozni és működik is!
Még így is hogy duplán kap netet!
A számítógépemről is tudok bármelyik Tv-re átküldeni képet, zenét, videót, hálózaton keresztül!

Mivel az app a kódot is csak egy pillanatra adja ki?
Mert ezután rögtön nincs internetre vált!
Bár a távirányító vissza gombjával vissza tudok menni a kódhoz hogy lássam és leírjam.
Majd a Tvalbum.hu regisztrációnál, bejelentkezés facebook-al szövegre kattintok.
Megjelenik  a regisztrációs lap.Miután a 8 jegyű kódot beirom az ablakba?
Még semmit nem fogadtam el! De már a kód helytelen, szöveget írja ki!
Ezután már hiába fogadok el mindent! A belépés gombra már nem reagál!

Így még az is kizárt hogy esetleg azért mert a profilomban Anglia van megadva!
Mert szívesebben élek ott mint itt! Ezen nem is szeretnék módosítani.
Jelenleg Magyarországon vagyok, de remélem nem sokáig! 

A lenti dupla képen látható is hogy hiába kap netet!
Az app nem érzékeli! ( Ez csak az app hibája lehet semmi más!)
Korábbi bejegyzésemben látható hogy a YouTube-ra fel tett videó alatt leveleztem a céggel. De már ott sincs válasz.Az app készítőit is kinyomoztam! De sem az oldalon megadott email címen. Sem a facebook-on nem válaszolnak.

Az email esetén már nem 30, hanem 90 nap is eltelt!
Mivel a fórum állítólag nem ügyfél szolgálati felület?
Így nem kizárt hogy nem is foglalkoznak vele?
Viszont nincs más olyan felület ami működne!
Sem telefon sem más!
Nos ilyenkor, mit lehet tenni?

Nincs internet-vert x.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Jelen állás szerint:2019.04.18.
Bár az applikációt még tavaly novemberben (2018) adták ki az LG tévékre!
Viszont most 2019 április 15-e óta használható, hivatalosan is.

A bejelentkezés és regisztráció működik. A képek, videók egyenként #tvalbum hashtaggel történő jelölése után, láthatók is!

A mappás, a külföldön élő, vagy más rokonok által megoszthatóságról még nincs információ.
Ez még folyamatban van! Még nem tudtak válaszolni...na nem a készítők, mert ők elérhetetlenek még mindig....Ha majd többet tudok, jelzem! :D

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: laci5909

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A legújabb fejlemények:2019.05.15.

Valamilyen szinten, már LG WebOs alatt is működik....
Albumokat készíteni, továbbra sem lehet!
Készít ő 1db albumot! Oda ömleszt be minden képet, még csak nem is sorrendben!
Minden képet el kell látni a #tévéalbum cimkével! Mert nélküle nem kerül be!
A képeket átnevezni, albumot szerkeszteni, utólag már hiába! Mert nem lesz benne az albumban, mert kidobja belőle!

Magyarul: A feltöltött képet.Azonnal el kel látni, minden féle leírással, információval.
Mert utólag már nem lehet! Ha utólag teszed? Kidobja az albumból is és már meg sem jelenik! Arra hogy újra betedd az albumba? Már nincs lehetőség!

Videókat, semmilyen módon, nem kezeli!
Még olyan képeket is tett az albumba! Amelyek cimkét sem kaptak! Ezt hogy csinálta? Passz!

Összegzés: Egy kezdetleges valami.Ami a semminél több! Viszont a valaminél kevesebb!
Ezekre mind! Magamtól jöttem rá! Mert a Telekom semmiben sem segített érdemileg!

Hogy az alkalmazás, hogyan működik Samsung tévéken és mennyiben különbözik?
Erről fogalmam sincs! Mert nincs Samsung tévém!
Erről csak a Samsung tulajdonosok tudnak nyilatkozni!
Nem lenne rossz az ő véleményük is!
Nos hát ennyi! Részemről be is fejeztem!

A témát nem zárom le! Bárki írhat hozzá, személyes tapasztalatokat!

Mivel a kérdés eleve olyan, amelyre nem létezik elfogadható válasz, mert még nincs! Ezért nincs mit elfogadni!:(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most