martonkocse

Telefon-szolgáltatás érkezése első előfizetésnél

Kérdés

Olyan kérdésem lenne, hogy rendeltem egy készüléket + mellé előfizetést, ami édesapám nevéről át lett írva az enyémre, és dominos volt. Ez eddig rendben van, azt írták, hogy júni. 27-én 9:00-17:00 közt érkezik a készülék az üzletbe, de mint kiderült még "feldolgozás alatt" van, és ezért nem is érkezett meg...körülbelül mennyi idő lehet még, illetve pontos árat lehet ismerni az előlegről, hogy mennyi lesz? Mondtak 27, 47, illetve már 55 ezer forintot. 

Köszönöm a választ!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

3 perce, dptrsk írta:

Az online felület, akkor miért engedte Neki kiválasztani az adott napot, ha tudható volt, hogy nem lehet megvalósítani?

Ez kizárt dolog, mer nem tudom. O.o:D Én is csodálkoztam esetemben, hogy mit keres ott a hétfő, mikor jó esetben is csak kedden lehetséges a szállítás.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 perce, abit írta:

Mikor rendeltél? Ha előfizetést is rendelsz, akkor egy kis idő, mire átmész a hitelképességi vizsgálaton, meg elkészül a szerződés, stb-stb.
Előleget szállításkor kell fizetni, szóval ott meg is tudod mennyi az annyi. De az ügyfélszolgálatnak kéne azt tudni biztosra.

Nálam az történt, hogy egyik csütörtök délután leadtam a rendelésem, és hétfőt választottam ki. Nem szóltak, hogy mi van, én kérdeztem utána, és mondták, hogy csak szerdán kapom meg. Szerencsémre kedden nálam volt a rendelésem. Persze számítottam rá, hogy nem biztos az a hétfő, de akkor is furcsa, hogy nem kaptam semmiféle tájékoztatást.

Az online felület, akkor miért engedte Neki kiválasztani az adott napot, ha tudható volt, hogy nem lehet megvalósítani?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mikor rendeltél? Ha előfizetést is rendelsz, akkor egy kis idő, mire átmész a hitelképességi vizsgálaton, meg elkészül a szerződés, stb-stb.
Előleget szállításkor kell fizetni, szóval ott meg is tudod mennyi az annyi. De az ügyfélszolgálatnak kéne azt tudni biztosra.

Nálam az történt, hogy egyik csütörtök délután leadtam a rendelésem, és hétfőt választottam ki. Nem szóltak, hogy mi van, én kérdeztem utána, és mondták, hogy csak szerdán kapom meg. Szerencsémre kedden nálam volt a rendelésem. Persze számítottam rá, hogy nem biztos az a hétfő, de akkor is furcsa, hogy nem kaptam semmiféle tájékoztatást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A 06309303030-at hívd fel, kérdezz rá.

(Mostanában elég bosszantó, hogy a kiírt napra nem érkezik meg a rendelés..., eddig nem nagyon volt ilyen, hogy tájékoztatás nélkül csúszik.)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most