Márffy Magdolna

Hivás megszakadás

Kérdés

Tisztelt Fórum! December végén vettem egy huawei Mate 20 pro mobilt.Az utóbbi időben rendszeresen megszakadnak a hivások.Volt a telefon a huawei szervizben is,sőt van nekik távvezérléses ellenőrzésük is.Minden honapban megteszem ezt a huawei gyártóval.Távvezérléssel megnézik a telefont.fel kell hivjam őket mondanak egy kódot,azt be kell ütnöm a Hicare alkalmazás intelligens diagnosztika menüpontjában és akkor leellenőrzi mindent pontosan,ott jelzi nekik a rendszerükben.Minden jol működött.Android verzio:9 emui verzio:9.1.0 Simkártya csere is volt.telekom is vizsgálta,de mindig azt mondták,hogy nem hálózati hiba.Egyszer mondták a huaweinél hogy az a 9.1.0 verzionál globális hiba van a huaweieken.Ez mit jelent?Csináltam gyári visszaállitást is.Már kétségbeestem hogy mi lehet.VOLte hivás nincsen bekapcsolva.

kérem mielőbbi segitségüket!

köszönettel:Márffy Magdolna

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

3 órája, Márffy Magdolna írta:

Küldöm a képernyőképet,azzal az üzenettel,amit kiir a beállitásnál.Azt mondták hogy a huawei szerverei és a google között van difi.

ecsetes message.jpg

Érdekes, majd megnézem egy Huawei eszközön, hogy ott mit mutat, Samsungon nem működik a Google Messages RCS funkciója.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Küldöm a képernyőképet,azzal az üzenettel,amit kiir a beállitásnál.Azt mondták hogy a huawei szerverei és a google között van difi.

ecsetes message.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 7/22/2019 at 7:03, Márffy Magdolna írta:

Aktív Volte az előfizetesben aktív, de telefonon inaktív. 

Előfizetéseden inaktivált VoLTE-vel próbáltad már?

21 órája, Márffy Magdolna írta:

Tét már kerestem. Ott mondták h aktív a szolgáltatás. Töröltem ujrainditottam stb. A Huawei el mondták hogy néhány napja elérhetetlennek a Google szervere, kaptak erről infót. Várják pár napot. A té is visszahívás utánakérdeznek a hibának. 

Ha a RCS-t szeretnéd használni, ott fontos, hogy mindkét készülék netkapcsolata aktív legyen, vagy mobilinternetre vagy WLAN-ra legyen kapcsolódva. 

Nálam Samsung Messages jól működik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tét már kerestem. Ott mondták h aktív a szolgáltatás. Töröltem ujrainditottam stb. A Huawei el mondták hogy néhány napja elérhetetlennek a Google szervere, kaptak erről infót. Várják pár napot. A té is visszahívás utánakérdeznek a hibának. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, Márffy Magdolna írta:

Van a telefonon gyárilag a message alkalmazás. Ott be lehet állítani, azt h mobiladatkapcsolattal ingyen csevegjünk. A szolgáltató a jogosult vagyok erre én megprobaltam beállítani, de napok óta azt írja ki, hogy:Beállítás... Telefonszám ellenörzése folyamatban.. Eddig müködött csak kellett egy gyári visszaállitast csinálni, és azóta csak SMS ként müködik, adatkapcsolatos dologként nem. Ott mi lehet a gond? 

Hello @Márffy Magdolna, kapcsold ki a wifit a telódon, csak a mobilinternet maradjon, aztán kapcsold ki a telót, majd vissza. ha így sem megy, akkor próbáld frissíteni az alkalmazást (ez mehet wifin, a lényeg, hogy regisztráció utána mobilneten menjen). ha így sem megy, mert a legfrissebb fut rajta, akkord próbáld törölni és újratelepíteni az alkalmazást (wifi, mobilnet lásd előbb). ha így sem megy, akkor keresd a Tét, mert akkor a szolgáltatással van nálad valami

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Aktív Volte az előfizetesben aktív, de telefonon inaktív. Másik eszközök jelenleg nincsen. Egy másik gond is van. Van a telefonon gyárilag a message alkalmazás. Ott be lehet állítani, azt h mobiladatkapcsolattal ingyen csevegjünk. A szolgáltató a jogosult vagyok erre én megprobaltam beállítani, de napok óta azt írja ki, hogy:Beállítás... Telefonszám ellenörzése folyamatban.. Eddig müködött csak kellett egy gyári visszaállitast csinálni, és azóta csak SMS ként müködik, adatkapcsolatos dologként nem. Ott mi lehet a gond? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 7/19/2019 at 23:03, Márffy Magdolna írta:

4g hálózatot használok. Aktív Volte mellett is tapasztaltam. A régi Huawei mobilomon is volt ilyen, de most gyakoribb sokkal. 

Értem. Leírásod alapján szerintem a hálózattal van probléma. Más Telekomos ismerősöd, szomszédod, környékbeli nem tapasztalt ilyet, csak te? VoLTE a telefonodon vagy az előfizetéseden inaktív most? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4g hálózatot használok. Aktív Volte mellett is tapasztaltam. A régi Huawei mobilomon is volt ilyen, de most gyakoribb sokkal. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Márffy Magdolna,

Milyen hálózaton telefonálsz? GSM/3G? Aktív VoLTE mellett is tapasztalod a hívások megszakadását? Másik eszköz esetén is fennáll a probléma? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most