GTaylor

Vezetékes telefon hiba

Kérdés

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a vezetékes telefon nem működik. Hívni nem lehet, ha felveszem a kagylót, akkor pedig pittyeg, mint a foglalt jelzés.

A hibát bejelentettem, viszont azt a választ kaptam, hogy a Telekom részéről ők nem látnak hibát. A házba optikai kábel van behúzva, ami egy wifis routerbe megy, amiből pedig mennek a boxokba, pc-be és a telefonba a kábelek. A routeren a Tel1 és Tel2-be dugva sem működik a telefon, illetve a Phone nevű led sem világot/villog. Router újraindítás természetesen megtörtént, de nem oldotta meg a gondot.

Esetleg maga a telefon készülék romlott el?

A segítséget előre is köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szivesen 🙂👍🏻

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm szépen a gyors választ! Bejelentettem újra, kiemelve, hogy nem világít a led. Kiderült, hogy ez a típusú router kapott egy olyan rendszerfrissítést, amivel nem működik a vezetékes telefon, így visszaraktak rá egy régebbi rendszert és megjavult :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez pont azt jelenti hogy a VOIP szolgáltatás nem indul el rendesen. Jelentsd be mégegyszer, hogy a telefon szolgáltatás továbbra sem működik, kiemelve a telefonia led nem világításának tényét. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most