Kérdés

Samsung Galaxy A50 telefont július elején vettem. Keszthelyen a Telekom üzletben vettem át.

Most ma dél óta az érintő képernyője semmire sem reagál!!!

Mit tegyek??

 

SÜRGŐS választ kérek!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

15 órája, varga írta:

Igen, az újraindítás segített! Ám azt csak a szervizben tudtam meg, hogy hogyan kell újraindítani, az oldalsó gombok egyszerre történő megnyomásával. Ha ezt tudom, nem nyűgösködtem volna!!!!

Örülök, hogy megoldódott a probléma  - még ha kicsit nehezebben is. 😉

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit🌻

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen, az újraindítás segített! Ám azt csak a szervizben tudtam meg, hogy hogyan kell újraindítani, az oldalsó gombok egyszerre történő megnyomásával. Ha ezt tudom, nem nyűgösködtem volna!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @varga,

Mindenképp keress fel egy szervizt, ahol megvizsgálják a telefont. Szervizkeresőt a linken kereshetsz.Papírokat, kiegészítőket érdemes magaddal vinni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még egy újraindítást esetleg wipe data vagy wipe cache funkciót megpróbálhatnál recovery menüből, de ez vagy segít vagy nem. Ennyit tudok még hozzátenni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Természetesen holnap viszem, ám hátha egyszerűbben is fel lehetne éleszteni!?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gondolom szervízbe kéne vinni 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most