minden_nev_foglalt

Díjcsomag váltás hiba

Kérdés

Üdv!
Szombaton próbáltam díjcsomagot váltani, még néhány napja ki is néztem melyiket lenne megfelelő nekem. Mobilon kapkodva csináltam, lehet én néztem el valamit, de biztos vagyok benne, hogy nem azt a díjcsomagot választottam, amire végül átrakott.  Így a tervezett havi 7 ezer helyett egy huszast kéne kicsengetnem, ugye érthető, hogy ezt annyira nem szeretném.
Milyen lehetőségeim vannak? 1414-et őszintén szólva semmi kedvem felhívni, nem egy robottal akarok beszélni. Délután megpróbálok elugrani a legközelebbi T-boltba, de addig is érdeklődnék. Úgy hallottam van a díjcsomagokkal kapcsolatban is valami elállás, ez mennyire igaz?
Ha jól sejtem legrosszabb esetben egy hónapot kiböjtölök, aztán fogok tudni újra váltani (hűségidő már rég lejárt), de azért jobb lenne visszacsinálni az egészet.
Köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

@btz

Nincs hűségidőben, így válthat lefele is kötbérmentesen csak nem az online felületen.

1414 vagy üzletben megtudják csinálni a lefele váltást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia 

Szerintem nagyon minimális kötbér mellett vissza állíthatod. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most