zoli62

Eszköztendelés igénybejelentése visszahívás nélkül

Kérdés

Mással is előfordult olyan, hogy otthoni előfizetés mellé rendelt eszközvásárlás igénybejelentése után 3 napon belül nem hívták vissza? A webshopos rendelés végén az volt a furcsa, hogy még egy visszajelzés se volt, hogy igénybejelentését elfogadtuk, a megadott elérhetőségén keresni fogjuk. Még novemberben leadtam a rendelést, majd utána még egyszer.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

2 órája, jozsi77 írta:

Üdv  ja  sajnos velem igen zoli62  nagyon sok éve  vagyok  telekom-os  magenta1  stb   kb 3 hete meg rendeltem egy tv-t otthoni dolgaim mellé  azota  folyamatos  teknika  meg más hibbát mont a telekom  mi több  webes  felülten is meg rendeltem kb egy hete   ...azota  engem  senki fel nem hivot...  egyszoval   nagyon gáz  ez .... valami nem  smaker ... minden egyes ügyintézö  mást mond  ez durva ,,, én azt mondom amit több ezren is  hogy  elsö most az a telekom nak akki  ...uj  rendel ezerel  le köti magát stb ..... ja és mi  az  hogy  weben  nem ugyan azt mondják árban mint  a 1414-en  ez milyen  munka ....???  kedves telekom ....  a másik dolog  a szomszédom   november 27-én   domino feltöltös  semi köteletségtöl  függetlenül  láss csodát  le  adta rendelését Samsung UE65RU7102 Led TV,, november- 29  meg ki huzta  neki a futár  .....no ez  a  nem semi  

 

Mem megnyugtató, de akkor sajnos nem egyedi ez az eset. Először még novemberben én is webshopon adtam le a rendelést, múlt héten senki fel nem hívott. Utána meg telefonon. Minden ügyintéző mást mondott. Én is sok-sok éve vagyok előfizető, tavaly óta Magenta1 ügyfél.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, McBelaba írta:

Velünk olyan volt, hogy rokonom rendelt egy MAC számítógépet. 2-hét múlva senki sem tudta megmondani, hogy mi van vele. A potánál éerdeklödjünk, mondta a T, de csak ő tud érdeklődni a ragszám alapján. 4-hét múlva estefelé jött a futár, a MAC egy papí dobozban volt, és a doboz össze vissza be volt horpadva és repedve. Nem vettük át, mert a futár a csomag sérüléséről nem volt hajladó jegyzőkönyvet kiállítani. Ebből az a következtetés, hogy mielőtt rendel vaki, nézzen körül a NET-en, milyen vélaménnyel vannka az emberek az adott cégről és a futárszolgálatról.
 

Mac-et pont két éve rendeltem a Telekomtól, azzal minden rendben volt. Most más történt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 12. 07. at 12:36, abit írta:

Én jelenleg a 201912 kedvezménnyel is sokat szenvedek, mert neten nem lehet igényt leadni (bughalmaz az oldal), ügyfélszolgálaton meg a legtöbb esetben azt sem tudják, mi a fenéről beszélek. ? Ráadásul még az ottani ügyintézők se tudják rendszerhiba miatt átváltani a csomagot. 

Készülékrendeléssel *kopp-kopp* eddig nem volt gondom, az meg teljesen igaz, hogy mobilos fronton sokkal könyebb. Leadom neten a rendelést, a futár hozza a csomagot, és mindenki boldog. Otthoni esetében meg ha leadom az igényt, még a csomaggal is vacakolni kell, mert a netes nem mutatja az érvényes ajánlatokat, meg néhány termékre nem is lehet normálisan leadni az igényt, maximum telefonon/chaten.(Pl. Konzolok)

sajnos igen .. én azt vettem észre  hogy  most  a telekom nak   az uj  elöfizetök  fontosabak  ... legyen az otthoni  stb  .. kell  az  kétt év  hüség !!!  

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 12. 04. at 23:44, zoli62 írta:

Mással is előfordult olyan, hogy otthoni előfizetés mellé rendelt eszközvásárlás igénybejelentése után 3 napon belül nem hívták vissza? A webshopos rendelés végén az volt a furcsa, hogy még egy visszajelzés se volt, hogy igénybejelentését elfogadtuk, a megadott elérhetőségén keresni fogjuk. Még novemberben leadtam a rendelést, majd utána még egyszer.

Ekkor: 2019. 12. 04. at 23:44, zoli62 írta:

Mással is előfordult olyan, hogy otthoni előfizetés mellé rendelt eszközvásárlás igénybejelentése után 3 napon belül nem hívták vissza? A webshopos rendelés végén az volt a furcsa, hogy még egy visszajelzés se volt, hogy igénybejelentését elfogadtuk, a megadott elérhetőségén keresni fogjuk. Még novemberben leadtam a rendelést, majd utána még egyszer.

Üdv  ja  sajnos velem igen zoli62  nagyon sok éve  vagyok  telekom-os  magenta1  stb   kb 3 hete meg rendeltem egy tv-t otthoni dolgaim mellé  azota  folyamatos  teknika  meg más hibbát mont a telekom  mi több  webes  felülten is meg rendeltem kb egy hete   ...azota  engem  senki fel nem hivot...  egyszoval   nagyon gáz  ez .... valami nem  smaker ... minden egyes ügyintézö  mást mond  ez durva ,,, én azt mondom amit több ezren is  hogy  elsö most az a telekom nak akki  ...uj  rendel ezerel  le köti magát stb ..... ja és mi  az  hogy  weben  nem ugyan azt mondják árban mint  a 1414-en  ez milyen  munka ....???  kedves telekom ....  a másik dolog  a szomszédom   november 27-én   domino feltöltös  semi köteletségtöl  függetlenül  láss csodát  le  adta rendelését Samsung UE65RU7102 Led TV,, november- 29  meg ki huzta  neki a futár  .....no ez  a  nem semi  

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: jozsi77

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

December 5-i rendelést 6-án kiszállítottak. Nem vettem át mert nem hívott a futár, értesítést se hagyott. Amikor ma felhívtam a futárszolgálatot, akkor kiderült, hogy rendszeresen előfordul, hogy a Telekom nem küldi  át nekik az ügyfelek telefonos elérhetőségét.  Ilyenről már hallottam, de eddig velem még nem fordult elő.  Most már megértem itt a fórumon a hasonló kritikus hozzászólásokat, mert van alapjuk.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 órája, teherwagon írta:

Hát ja :( mindenesetre nem lehetetlen így sem, ha másoknak is sikerül, de döcögős, és a hosszú, ki tudja milyen háttérlépésekben azért el lehet veszni. jó lenne, ha mielőbb rendbekapnák (én bevallom, újabban chaten szoktam, még akkor is, ha így bukom az online kedvezményt)

Én jelenleg a 201912 kedvezménnyel is sokat szenvedek, mert neten nem lehet igényt leadni (bughalmaz az oldal), ügyfélszolgálaton meg a legtöbb esetben azt sem tudják, mi a fenéről beszélek. ? Ráadásul még az ottani ügyintézők se tudják rendszerhiba miatt átváltani a csomagot. 

Készülékrendeléssel *kopp-kopp* eddig nem volt gondom, az meg teljesen igaz, hogy mobilos fronton sokkal könyebb. Leadom neten a rendelést, a futár hozza a csomagot, és mindenki boldog. Otthoni esetében meg ha leadom az igényt, még a csomaggal is vacakolni kell, mert a netes nem mutatja az érvényes ajánlatokat, meg néhány termékre nem is lehet normálisan leadni az igényt, maximum telefonon/chaten.(Pl. Konzolok)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
47 perce, teherwagon írta:

Hello @zoli62, gondolom igen, az otthoni cuccok webes vásárlása mostohagyerek sajna, ami abból is látszik, hogy valójában igénybejelentés, ahogyan írod. kérdezted már azóta őket, hogy mit látnak, folyamatban van-e?

Amúgy már a webes kalkulátor sem működik jó régóta. Cégen belül miért nem lehet egyformán csinálni otthoni és mobil szegmensben? Egyébként ha megfigyelted, otthonira sokszor nagyobb kedvezmény van, mint mobilra, ahol viszont a flottásokamúgyis  csak személyesen rendelhetnek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát ja :( mindenesetre nem lehetetlen így sem, ha másoknak is sikerül, de döcögős, és a hosszú, ki tudja milyen háttérlépésekben azért el lehet veszni. jó lenne, ha mielőbb rendbekapnák (én bevallom, újabban chaten szoktam, még akkor is, ha így bukom az online kedvezményt)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
26 perce, teherwagon írta:

Hello @zoli62, gondolom igen, az otthoni cuccok webes vásárlása mostohagyerek sajna, ami abból is látszik, hogy valójában igénybejelentés, ahogyan írod. kérdezted már azóta őket, hogy mit látnak, folyamatban van-e?

Szia! Természetesen semmit nem látnak pont azért, mert ez csak egy igénybejelentés. Telefonon érdemes csak rendelni, mert az otthoni előfizetés mellé kért eszköz igénybejelentési logisztikája rossz, nem csak a webshop hibái miatt, mert az olyan, amilyen. Mobilelőfizetésnél ez sokkal flottabbul működik, mert ott eleve rendelésről van szó, nem igénybejelentésről. Ez a különbség évek óta megvan a két terület között.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @zoli62, gondolom igen, az otthoni cuccok webes vásárlása mostohagyerek sajna, ami abból is látszik, hogy valójában igénybejelentés, ahogyan írod. kérdezted már azóta őket, hogy mit látnak, folyamatban van-e?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most