Kérdés

Egy, ugyan elomlott, de egyébként számomra könnyen használható router helyett kaptam egy újabbat, de nekem már gondokat okozó routert, melynek beállításához -főleg a Telekomtól - még fizetős segítséget sem kaptam. Már sajna 79 éves vagyok és sajnálom a router ill. a nyomtatóm wifi-vel való összekapcsolódásával feleslegesen elvesztegetett időt és gondot, ami még mindig nem oldódott meg, nem is említve, hogy a panaszbejelentéseire küldött leveleimre még a mai napig sem válaszoltak - részemről ennyi észrevételem a Telekom szolgáltatásáról.

Esetleg valakitől kapnák valakitől tanácsot, mert itt (Györ) még a digitális elosztójukhoz értő vállalkozót sem találok, mivel a Telekom a fizetős segítséget  elhárította.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Üdv @femimi

A HP oldalán elérheted az adott nyomtató user manuálját, ahol a 6. oldalon sajnos csak angol nyelven olvasható a készülék Wifi beállítása.

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02853536

A Digitális elosztó SAGECOMF@ST3890 oldalán vagy a talpán olvasható a wireless kapcsolódási adat, amit a nyomtatónak meg kell adni, hogy csatlakozzon a vezeték nélküli hálózatra.

Sajnos innen a fórumon túlról nem tudunk tenni az ügyedben és ez igazából tényleg nem a Telekomot érintő dolog, viszont azt furcsának tartom, hogy 3 informatikus szakember sem boldogult a feladattal, esetleg ideirányíthatnád őket a fórumra, ők talán szakmailag is le tudnák írni, hogy mi volt a gond.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csalódással tapasztaltam, hogy érdemi segítséget semilyen módon még mind ezidáig nem sikerült kapnom, hogy hogyan tudnám wifi kapcsolattal a HP DeskJet 3050A J611 multifunkciós nyomtatómat számítógéppel összekötni - ami a SAGEKOM F@ST3890v3 diditális elosztó beszerelése előtti korábbi digitális elosztóval (Cisco EPC3925) gond és egyéb beállítások nélkül probléma mentesen működött.

Hiába hívtam a Telekom 1414  és 1422 telefonszámokat - kiküldött szerelőjük már nincs, segítséget nem tudnak nyújtani  - a hibabejelentésemre a Telekom szerelője meg az válaszolta, hogy a digitális elosztón lévő wifi az csak egy plusz funkció, amivel nem ő foglalkozik. Volt olyan tanács is (szakembertől), hogy a wifi képes digitális elosztómhoz csatlakoztassak egy wifi-s routert a nyomtató csatlakoztatására

Hívtam három hivatásos számítógépes szakembert, informatikust - de a nyomtató wifi-vel való összekötése mindhármuknál kudarcot vallott.

A HP telefonos ügyfélszolgálata is már csak mint digitális aszisztensként működik - azaz ott sem tudtam érdemi segítsége kapni.

Nem tudom elképzelni, hogy a fenti problémámat nem a SAGECOM F@ST3890v3 és a pc  megfelelő beállításaival ne lehetne megoldani.

Ha Valaki tudna, segítségét megköszönném

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen! Nagyon is érdekelne, már 3 hete kínlódok vele, de csak egy helyben járok, és nagyon megköszönném a segítséget.

            Üdv. és kösz.: femimi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most