Kérdés

Szép napot!

Azzal a gonddal kerültem szembe, hogy a fizetett 1000/1000 net helyette amíg a letöltési sebesség teljesen rendben van a feltöltési sebességem szinte nincs. E z konkrétan azt jelenti, hogy amíg a speedtest 500-900Mb/s-t ér el, mér, ez valóságban 2-7Kb/s. Mi lehet a probléma?A kábel cat5e ha ez oszt vagy szoroz akármit.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @Agar, bárhová töltesz, ennyi, vagy csak bizonyos célhelyeknél?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 órája, teherwagon írta:

Hello @Agar, bárhová töltesz, ennyi, vagy csak bizonyos célhelyeknél?

Mindenhol ez van sajnos, már az eléjen gondoltam és kizártam a sitespecifikus hibát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor tényleg fura. a cat5e önmagában oké, illetve a rendben lévő letöltési sebesség alapján sem az ONT, sem a saját hardvereid, de az optikai háló miatt a háló sem gyanús (optikán lényegében annyit kapsz le-fel, amennyire előfizetsz, ha kevesebbet mérsz, akkor funkció, beállítás, valamelyik hardver vagy éppen maga a mérő a ludas, pl. Windows-on nem appban mérsz, hanem böngészőben, bár itt írtad, hogy a mérő oké). kérdések még, hátha közelebb jutsz:

  • mi alapján írtad, hogyan nézed a valóságos feltöltést?
  • fut valami feltöltést masszívan használó dolog a háttérben (fájlcserélő, szerver, ilyenek)
  • a járványhelyzet miatt különösen aktuális, VPN-en lógsz? nem ennyire súlyosan, de az is okozhat ilyet
  • közvetlenül az ONT-ra csatlakoztattad a kábelt vagy van más közbeiktatott cucc? 
  • ha tudtad, másik számítógéppel próbáltad, esetleg biztos ami biztos másik kábellel (a mérő miatt nem valószínű, hogy számítanak, de az ördög alvása ugye :))?
  • wifin mennyit mértél?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Agar! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most