datacom Posztolva ekkor: 2020. július 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. július 2. Helló! Egy ideje az asztali gépen és a telón sem megy a TVGO a wifin keresztül! Ezt a hibaüzenetet kapom! Lejátszó hiba Tájékoztatunk, hogy a TV GO tartalmak csak Magyarországon és az Európai Unió tagországain belül kölcsönözhetőek illetve játszhatóak le. (M55006) Semmit sem változtattam meg (Proxy, VPN) de még is ezek szerint azt érzékeli a TVGO mintha nem az EU-ból akarnám használni az alkalmazást! Mobilnetről meg simán megy! Mi lehet a probléma? Köszi a válasz(oka)t előre is Tamás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom GabiV Posztolva: 2020. július 3. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. július 3. Szia! Kérjük, hogy a problémát mindenképp jelezd itt: https://bit.ly/3eSqqPv hogy kivizsgálhassuk, mi állhat a hibajelenség mögött! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 datacom Posztolva: 2020. július 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. július 4. A problémát már jeleztem telefonon, a 1414-es számon, mert gondoltam, úgy gyorsabb lesz! Hát nem! Az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy ha mobilneten megy, de a kábelneten nem, akkor nem a TVGO-val van a probléma! Hát ez nem volt nagy segítség. Azért próbálkoztam itt, hátha másnál is előfordult ez a jelenség és esetleg kapok valami kézzelfogható ötletet! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ThomAce Posztolva: 2020. július 24. Megosztás Posztolva: 2020. július 24. 2 órája, teherwagon írta: Hello @ThomAce, itt próbálod? nekem gond nélkül megy mindenről. a konkrét TV GO akadásra sajna nincs tippem, ha több böngészőn ugyanez van, akkora pontos részletekkel (oprendszer, böngésző vagy böngészők) meg kellene írni nekik Hello @teherwagon! Igen, ott próbáltam, de nekem hibára fut állandóan. Oprendszer egyébként minden esetben Windows 10, többféle verzión is kipróbáltam már. Legújabb kiadás, egyel korábbi kiadás, Firefox és Edge böngészőkkel is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom GabiV Posztolva: 2020. július 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. július 7. A hiba kivizsgálásához több adat megadása is szükséges, ezért javasoltuk a TVGO írj nekünk felületet. Viszont, ha elküldöd privát üzenetben az elérhetőségedet (mobil telefonszám) és az MT ügyfél-azonosítót, ha a TVGO-t Telekom előfizetőként használod a szolgáltatást, szívesen eljutattjuk mi a kérdést. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2020. július 7. Megosztás Posztolva: 2020. július 7. Hello @datacom, majd ha meglesz a megoldás, ide is megírod, légyszi? azért érdekel, mert ilyet elvileg csak az EU-n kívül vagy EU-n kívüli proxyval produkálhatna (és ha nem ez van, azt remélem, a tapasztalatod alapján tudunk majd segíteni más hasonló cipőben járó tagtársnak) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2020. július 10. Megosztás Posztolva: 2020. július 10. Közben megbeszéltük (köszi datacom), EU-n kívüli proxy volt a ludas Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ThomAce Posztolva: 2020. július 23. Megosztás Posztolva: 2020. július 23. (szerkesztve) Sajnos nálam sem teljesen jó a TVGO. Laptopon wifin keresztül működik az alkalmazás, gond nélkül. Asztali gépen, LAN-on keresztül viszont a következő hibákba futottam bele: 1.- Az alkalmazás betöltődik, az első képkocka megjelenik, majd ettől kezdve semmi sem történik. Nem játssza le a streamet az alkalmazás. WireShark-al ellenőriztem az adatforgalmat és érdekes módon a háttérben folyamatosan újra és újra csatlakozik a stream-kiszolgálóhoz, ahonnan némi adatcsomag letöltést követően lecsatlakozik, majd újra és újra elkezdi. 2.- A legújabb frissítés óta az alkalmazás egyszerűen bezáródik ahogy megjelenik a keret. Friss driverek, stb... Valamilyen video codekkel akadhat össze? Sajnos semmilyen debug log nincs ami segítene kideríteni, hogy mi a probléma. Hibaüzenet nincs, se Windows application, se reliability history-ban nem jelentkezik probléma / hibaüzenet az alkalmazással kapcsolatosan. Mi lehet a gond? A TVGO weboldalán a kapcsolatfelvétel meg egyszerűen nem működik. Az se laptopról, sem pedig desktopról. Csak annyit ír ki, hogy "a szolgáltatás nem elérhető". Szerkesztve ekkor: 2020. július 23. Szerkesztő: ThomAce Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2020. július 24. Megosztás Posztolva: 2020. július 24. Hello @ThomAce, itt próbálod? nekem gond nélkül megy mindenről. a konkrét TV GO akadásra sajna nincs tippem, ha több böngészőn ugyanez van, akkora pontos részletekkel (oprendszer, böngésző vagy böngészők) meg kellene írni nekik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
datacom
Helló!
Egy ideje az asztali gépen és a telón sem megy a TVGO a wifin keresztül!
Ezt a hibaüzenetet kapom!
Lejátszó hiba
Tájékoztatunk, hogy a TV GO tartalmak csak Magyarországon és az Európai Unió tagországain belül kölcsönözhetőek illetve játszhatóak le. (M55006)
Semmit sem változtattam meg (Proxy, VPN) de még is ezek szerint azt érzékeli a TVGO mintha nem az EU-ból akarnám használni az alkalmazást!
Mobilnetről meg simán megy!
Mi lehet a probléma?
Köszi a válasz(oka)t előre is
Tamás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.