ThomAce

Tag
  • Tartalmak

    19
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ThomAce a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Ezek után meg aztán pláne nem tudom, hogy mit várjak: Üdvözlünk digitális világunkban! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. (16:47) Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. (16:47) A kapcsolat ügyintézőnkkel létrejött. A beszélgetést tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak. (16:47) what does "ügyintézőnk hamarosan jelentkezik" means? 😊 ThomAce, 16:56 asszem nem várok tovább: 😊 ThomAce, 18:15
  2. Szia! Köszi a gyors visszajelzést, de sajnos eddig sem jutottam előrébb ez ügyben, így nem várok javulást attól, hogy újabb hibabejelentést teszek. Többször kerestem már az ügyfélszolgálatot is, tettem hibabejelentést. Mindig azt a választ kaptam különböző "köntösbe bújtatva", hogy "ez van". Majd talán egyszer jobb lesz valamikor esetleg... Kérdeztem, hogy lehet-e behúzni még egy vonalat és bondingolni, de hát azt sem lehet, mert a hálózat túlterhelt. (ezt a választ kaptam, így, ebben a formában). Az én kapcsolatom kb. 2.5km-re van bekábelezve a régi, volt posta épületébe. A másik posta pedig kb. 800 méterre van. Nem kívántak eddig érdemben többet foglalkozni az ügyemmel. Annyi reményt kaptam, hogy talán idén valamikor majd itt is bevezetik az optikát. Amit a jelenlegi haladási ütemeket látva a városban erőteljesen kétlek. Itt nincs semmilyen más szolgáltató, szóval nem is reménykedem másban, csak abban, hogy hamarosan elérhető lesz a starlink. És ez egy megyeszékhely. Siralmas. Jelenlegi kapcsolati sebesség: Actual Rate(Up/Down) 2316/23129 kbps IPv4 Online Duration3 h 46 min 23 s És nemhogy egyre jobb lenne, hanem egyre döcögősebb. Már a facebook messenger is sokszor döcögősen megy. Jó lenne legalább egy tervezetet látni, hogy mikorra várható az optikai hálózat.
  3. Sajnos Székesfehérváron még mindig nem igazán rózsás a helyzet. Most már ott tartunk, hogy kb. kétnaponta megszakad a net egy - egy pillanatra. Kb. hetente vagy kéthetente, teljesen random meg elmegy a net egy - két percre. Mára már odáig jutott a dolog, hogy a korábbi 26/2.4Mbitből jelenleg éppen 23/ 2.3MMbit van. Néha még ennyi sem. Láttam, hogy a városban több helyen túrják az utakat és már beépítették a csöveket a kábeleknek, de miért olyan helyen fejlesztenek hálózatot, ahol eleve sok szolgáltató van jelen és amúgy sem éppen lassú net elérés volt? Köhöm köhöm, költői kérdés volt! Mert ugyebár itt a környéken a Telekom van monopol helyzetben, így neki ráér... Csak mi dühöngünk. Legutóbbi internetmegszakadás, szolgáltató általi router újraindítás óta eltelt idő: 129 h 35 min 29 s. Hát nem vagyok boldog.
  4. Kétlem, hogy a gépeddel lenne a gond. Illetve a procival: Teszteltem ezt a TVGO-t: Intel i5 mobil proci (Lenovo T450 üzleti laptop, még mind a mai napig nem egy gyenge sz@rdarab) Ryzen 3 2200U (Lenovo Yoga530, ez se éppen gyenge, 1 éves proci, erősebb mint a T450-ben az i5) Ryzen 5 2400G (4 mag, 8 szál, 11 GPU feldolgozó egység. Ez sem éppen gyenge) Ryzen 7 PRO (szintén kb. 1 éves proci) Mindenhol ugyan úgy akad. Persze, a proci használat közben verdesi a talán 5%-ot is néha. Mókás.
  5. Nekem ugyan ez a bajom. Tegnap este kb. 6 órától néztük Win10-en (friss windows 10, friss driverek, friss böngésző) órákon át a ComedyCentral-t, majd átkapcsoltunk egy másik csatornára, ahol épp a Sokkal több mint testőr ment. Egy ideig nem is volt gond, de a film kb. 3/4-énél elkezdett szétesni a kép, meg - meg akadt, majd kidobta a random hibakódot. Átváltottunk ismét a Comedy Central-ra, ahol már be se töltődött az adás. Váltottunk másik csatornára, ahol a Feláldozhatók indult éppen. Kb. 2 percet sem lehetett normálisan nézni a csatornát. Ezt követően meguntuk a dolgot. Fura, hogy a "hálózatfix" (remélem így nem lesz kimoderálva) filmjeit akadás mentesen full HD-ban, akár 5.1-es hanggal is nézhetjük, míg a TVGO csupán SD adásként érkezik akadozva. A legjobb, hogy most már panaszt sem lehet benyújtani sehol, csak hívogatni az ügyfélszolgálatot, mert az telekom oldalán a panaszbejelentő nem működik.
  6. Köszönöm szépen! Akkor addig marad a döcögős internetezés. Remélem megéri várni. Mi mást is tehetnék.
  7. Szia! Köszönöm a visszajelzést! Már írtam ez ügyben, de még nem kaptam érdemi választ, hogy várható-e és ha igen, mikor és milyen jellegű fejlesztés. Szfv, Mártírok útja 54.
  8. Kedves @Telekom szakértő! Sajnos én ettől az oldaltól nem lettem okosabb. Az alábbi üzenet fogad engem: " Extra gyors hálózatunk még nem ért el hozzád, de addig is választhatsz jelenleg elérhető csomagjaink közül, hiszen már meglévő csomagod is egyszerűen módosíthatod! " Ezt sajnos eddig is tudtam, de arról nincs semmi információ, hogy hol tart, vagy várhatóan mikor ér el hozzánk. Próbáltam különböző csatornákon keresztül érdeklődni az esetleges teamelés iránt, loadbalancing lehetőségről, átkötésről közelebbi központba (a közelebbi kb. 800m-re van, jelenleg pedig ~2.5km-re vagyok bekötve), de eddig semmi biztató visszajelzést nem kaptam. Még akár az átkötésnek is tudnék örülni, ha végre nem 26Mbit / 2.4Mbit lenne a maximális sávszélesség.
  9. Köszi szépen a részleteket! Akkor marad a várakozás és reménykedés. Lehetséges, hogy akkor ezért nem nagyon vonakodnak behúzni még egy plusz telefonvonalat, hogy loadbalancer routerrel növeljem a hálózati kapacitást.
  10. Szia @btz! És mitől számított 1-5 év és micsoda? 1-5 éven belül várható, hogy lecserélik a rezet optikára? Meg mikortól 1-5 év? Mostantól, vagy ez a "számláló" már elindult mondjuk az év elején? Honnan van ez az információ? Van bármi tervezet ami publikusan elérhető, vagy ez csak valami bennfentes információ? Nagyon szeretnék komolyabb, stabilabb internetet mint a mostani végre.
  11. Hello @teherwagon, Sajnos én nagyon erősen kétlem a dolgot, hogy megcsinálnák. Küldtem több kérdést a T-nek, hogy hátha lehetne valamit alkotni. Nekik megtérülne a beruházás, mert én minimum 20 évig itt fogok lakni. Viszont akár csak átmeneti megoldás is jó lenne. Azt is megkérdeztem, hogy lehet-e teamelni, vagy akár szimplán loadbalance-olni, de sajnos erre sem kaptam különösebben elfogadható választ. De sajnos még csak arról sem, hogy lesz-e itt bármikor hálózatfejlesztés. Pedig aztán a rézkábelt kihúzni és optikát befűzni nem egy nagy trúváj. A belváros mellett / környékén is csináltak nem kevés ilyet, láttam. Ráadásul a kábel ami az "oszlopról" lecsatlakozik olyan vastag mint a hüvelyk ujjam, szóval egy optikai kábel ennek fele sincs átmérőben. Nem is értem, hogy miért nem cserélték ki. Persze, pénz. De akkor dobnának egy új szerződést, hogy 2 év hűségidő pluszban, aki kéri az optikát! Sajnos így marad a várakozás. WLAN nincs a környéken, mert beletakarnak a fák, egyéb épületek. A routerem viszont már tud USB-n telefon vagy 3G/4G sticket fogadni. Lehet, hogy az lesz, hogy beszerzek egy megfelelő előfizut aztán átállok 4G-re a végén.
  12. Szia @teherwagon! Én már annak is örülnék, ha az én rezemet nem 2.5km-re lévő központba húznák be, hanem átkábeleznék az alig 800 méterre lévő sokkal újabb központba. Mivel a város közepén lévő központba vagyok bedrótozva. A T-s szerelő kollégák pár hónapja mikor igényeltem a netet, több órán át vadászták, hogy hova fut be a vezeték vége... Ők is csak hülledeztek, hogy oda és nem a Postára (< 800méter) van bekötve... Jó lenne már elérni a 30Mbitet, meg felfelé legalább 5Mbitet a mostani maximum 2.4Mbit helyett. Egyelőre még ez irányú kérdéseimre sem kaptam választ a T-től.
  13. Hello @teherwagon! Igen, ott próbáltam, de nekem hibára fut állandóan. Oprendszer egyébként minden esetben Windows 10, többféle verzión is kipróbáltam már. Legújabb kiadás, egyel korábbi kiadás, Firefox és Edge böngészőkkel is.
  14. Sajnos nálam sem teljesen jó a TVGO. Laptopon wifin keresztül működik az alkalmazás, gond nélkül. Asztali gépen, LAN-on keresztül viszont a következő hibákba futottam bele: 1.- Az alkalmazás betöltődik, az első képkocka megjelenik, majd ettől kezdve semmi sem történik. Nem játssza le a streamet az alkalmazás. WireShark-al ellenőriztem az adatforgalmat és érdekes módon a háttérben folyamatosan újra és újra csatlakozik a stream-kiszolgálóhoz, ahonnan némi adatcsomag letöltést követően lecsatlakozik, majd újra és újra elkezdi. 2.- A legújabb frissítés óta az alkalmazás egyszerűen bezáródik ahogy megjelenik a keret. Friss driverek, stb... Valamilyen video codekkel akadhat össze? Sajnos semmilyen debug log nincs ami segítene kideríteni, hogy mi a probléma. Hibaüzenet nincs, se Windows application, se reliability history-ban nem jelentkezik probléma / hibaüzenet az alkalmazással kapcsolatosan. Mi lehet a gond? A TVGO weboldalán a kapcsolatfelvétel meg egyszerűen nem működik. Az se laptopról, sem pedig desktopról. Csak annyit ír ki, hogy "a szolgáltatás nem elérhető".
  15. Köszi a választ! Akkor reménykedünk. Ez amúgy az utca másik oldala, ahol ugye nincsenek lakóépületek, mert a vasút vonala húzódik. Viszont vagy most Júliusban, vagy Augusztusban kezdik el itt az utcában a kerékpárutakat felújítani / bővíteni. Elvileg lesz némi infrastruktúra újítás is, mert pont ott az 59 környékén mindenféle jelölő oszlopok vannak már kihelyezve. Nagyon remélem, hogy ha nem is optika, de legalább egy 100Mbit lesz majd.