mykenfs@gmail.com

" elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát"

Kérdés

Ezt miért írja ki. Miért nem tudom 2 készüléken nézni egyszerre a TVGO-t, holott 5 az engedélyezett maximális készülék egyidőben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

9 órája, Wh15k3y írta:

ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?

Szia! Valóban többen is jeleztétek itt a problémát, ugyanakkor tömeges visszajelzéseket nem kaptunk erről a jelenségről, emiatt tudjuk egyedi hibaként kezelni a problémát.
Ha te is tapasztalod, akkor részedre is szívesen rögzítünk egy hibabejelentést, ha privát üzenetben elküldöd nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia ThomAce!

Köszönjük, hogy elküldted privát üzenetben az előfizetésed adatait. Továbbítottuk a műszaki csoportunknak, akik megvizsgálják a problémát.

A kivizsgálásig szíves türelmedet kérjük. ^Timi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Szia! Már többször jeleztem telefonon is, de sosem oldódott meg a probléma. Egy készülékről nézem a TVGO-t, majd egyszer csak kirak. Vagy, éppen az asztali gépemen megnyitom a TVGO-t, nézem mondjuk a F1-et. Bezárom, átmegyek a másik szobába, felnyitom a laptopot és nézném tovább, de ott már azt írja, hogy elértem a bejelentkezések maximális számát. 2 (KETTŐ) eszközön voltam bejelentkezve, azaz 2db bejelentkezést kéne érzékelnie. Ha megnézem a profilomban, akkor pontosan ennyit is lát... Ezek után aztán csinálhattam bármit, akkor sem ment a lejátszás. Kb. 1 órát kellett várnom minden alkalommal, hogy helyre álljon.  Most is pl. az asszony laptopján szerettük volna elindítani a TV-t, beléptem, erre kiírja nekem, hogy túl sok bejelentkezés, blablabla. Ühüm... Aztán megmutat 2db bejelentkezést. Hiába törli az ember, újratöltődik az oldal, majd kiírja, hogy "egy korábbi bejelentkezésed aktív, folytatod ezzel?". Persze, teljesen mindegy, hogy az ember újra bejelentkezik vagy folytatni szeretné, némi várakozás után visszadobja az előző oldalt. Jó lenne végre javítani ezeket a problémákat, mert már több mint idegesítő.

Az alábbiakban csatoltam azt, hogy most éppen mi látható. Fura módon, a feleségem laptopjáról való belépés nem látható. Mondjuk, nem is megy rendesen, mert állítólag több mint 5 belépés van. Természetesen ott is csak ez a 2 látszódik.

 

Na, ilyenkor mi van?

Screenshot 2021-07-20 161042.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 05. 24. at 0:34, vargalstvan írta:

Ugyanaz a probléma. Én csak egy számítógépen nézem (nézném), először beenged. De ha ugyanabban az ablakban kétszer csatornát váltok, harmadszorra már ezt  a hibát dobja fel. Nem öt eszköz van a játékban, egy!!!

 

Képernyőkép 2021-05-24 003118.jpg

Képernyőkép 2021-05-24 003250.jpg

Szia István! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
és továbbítjuk a hibát kivizsgálásra szakértő műszaki csoport felé. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyanaz a probléma. Én csak egy számítógépen nézem (nézném), először beenged. De ha ugyanabban az ablakban kétszer csatornát váltok, harmadszorra már ezt  a hibát dobja fel. Nem öt eszköz van a játékban, egy!!!

 

Képernyőkép 2021-05-24 003118.jpg

Képernyőkép 2021-05-24 003250.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Szerintem ezt mindenki érti! De egyetlen egy eszközön megy ez a kupac *****. És úgy is azt írja hogy  " elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát" . Kérdezem én hogy hogy a rongyba tekert, k... kib... életbe nem lehet megoldani 2021 ben azt hogy egy rohadt böngészőben futó oldalnak sikerüljön felfognia azt hogy hány eszközön nézem....... És ez egy szolgáltatás amiért pénzt kérnek.... :D:D  :D Vicc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most