mykenfs@gmail.com Posztolva ekkor: 2021. április 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. április 18. Ezt miért írja ki. Miért nem tudom 2 készüléken nézni egyszerre a TVGO-t, holott 5 az engedélyezett maximális készülék egyidőben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. április 19. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. április 19. Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség. A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Perger Balázs Posztolva: 2021. május 7. Megosztás Posztolva: 2021. május 7. Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta: Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség. A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente Szerintem ezt mindenki érti! De egyetlen egy eszközön megy ez a kupac *****. És úgy is azt írja hogy " elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát" . Kérdezem én hogy hogy a rongyba tekert, k... kib... életbe nem lehet megoldani 2021 ben azt hogy egy rohadt böngészőben futó oldalnak sikerüljön felfognia azt hogy hány eszközön nézem....... És ez egy szolgáltatás amiért pénzt kérnek.... Vicc Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vargalstvan Posztolva: 2021. május 23. Megosztás Posztolva: 2021. május 23. Ugyanaz a probléma. Én csak egy számítógépen nézem (nézném), először beenged. De ha ugyanabban az ablakban kétszer csatornát váltok, harmadszorra már ezt a hibát dobja fel. Nem öt eszköz van a játékban, egy!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. május 25. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. május 25. Ekkor: 2021. 05. 24. at 0:34, vargalstvan írta: Ugyanaz a probléma. Én csak egy számítógépen nézem (nézném), először beenged. De ha ugyanabban az ablakban kétszer csatornát váltok, harmadszorra már ezt a hibát dobja fel. Nem öt eszköz van a játékban, egy!!! Szia István! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat: - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, - MT-azonosító, - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, - milyen eszközön próbálod a lejátszást, - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van, és továbbítjuk a hibát kivizsgálásra szakértő műszaki csoport felé. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ThomAce Posztolva: 2021. július 20. Megosztás Posztolva: 2021. július 20. Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta: Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség. A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente Szia! Már többször jeleztem telefonon is, de sosem oldódott meg a probléma. Egy készülékről nézem a TVGO-t, majd egyszer csak kirak. Vagy, éppen az asztali gépemen megnyitom a TVGO-t, nézem mondjuk a F1-et. Bezárom, átmegyek a másik szobába, felnyitom a laptopot és nézném tovább, de ott már azt írja, hogy elértem a bejelentkezések maximális számát. 2 (KETTŐ) eszközön voltam bejelentkezve, azaz 2db bejelentkezést kéne érzékelnie. Ha megnézem a profilomban, akkor pontosan ennyit is lát... Ezek után aztán csinálhattam bármit, akkor sem ment a lejátszás. Kb. 1 órát kellett várnom minden alkalommal, hogy helyre álljon. Most is pl. az asszony laptopján szerettük volna elindítani a TV-t, beléptem, erre kiírja nekem, hogy túl sok bejelentkezés, blablabla. Ühüm... Aztán megmutat 2db bejelentkezést. Hiába törli az ember, újratöltődik az oldal, majd kiírja, hogy "egy korábbi bejelentkezésed aktív, folytatod ezzel?". Persze, teljesen mindegy, hogy az ember újra bejelentkezik vagy folytatni szeretné, némi várakozás után visszadobja az előző oldalt. Jó lenne végre javítani ezeket a problémákat, mert már több mint idegesítő. Az alábbiakban csatoltam azt, hogy most éppen mi látható. Fura módon, a feleségem laptopjáról való belépés nem látható. Mondjuk, nem is megy rendesen, mert állítólag több mint 5 belépés van. Természetesen ott is csak ez a 2 látszódik. Na, ilyenkor mi van? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 21. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 21. Szia ThomAce! Köszönjük, hogy elküldted privát üzenetben az előfizetésed adatait. Továbbítottuk a műszaki csoportunknak, akik megvizsgálják a problémát. A kivizsgálásig szíves türelmedet kérjük. ^Timi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Wh15k3y Posztolva: 2021. július 22. Megosztás Posztolva: 2021. július 22. Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta: Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség. A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 23. 9 órája, Wh15k3y írta: ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó? Szia! Valóban többen is jeleztétek itt a problémát, ugyanakkor tömeges visszajelzéseket nem kaptunk erről a jelenségről, emiatt tudjuk egyedi hibaként kezelni a problémát. Ha te is tapasztalod, akkor részedre is szívesen rögzítünk egy hibabejelentést, ha privát üzenetben elküldöd nekünk az alábbi adatokat: - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, - MT-azonosító, - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, - milyen eszközön próbálod a lejátszást, - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van, ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba11 Posztolva: 2021. szeptember 2. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 2. Sziasztok! Nálam is ugyanaz a probléma, igazából már hónapok óta, de reméltem magától megoldódik, de nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. szeptember 3. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 3. 12 órája, Csaba11 írta: Sziasztok! Nálam is ugyanaz a probléma, igazából már hónapok óta, de reméltem magától megoldódik, de nem Szia Csaba! Kérjük, hogy ebben az esetben privát üzenetben küld el nekünk az alábbi adatokat:- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,- MT-azonosító,- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,- milyen eszközön próbálod a lejátszást,- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ThomAce Posztolva: 2021. szeptember 3. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 3. 13 órája, Csaba11 írta: Sziasztok! Nálam is ugyanaz a probléma, igazából már hónapok óta, de reméltem magától megoldódik, de nem Nálam ugyan ez. Már bejelentettem és július óta várok a megoldásra. Mára már kb. leszoktam arról is, hogy használjam, pedig jó lenne, ha már egyszer fizet az ember egy szolgáltatásért. Nem vagyok túl elégedett... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba11 Posztolva: 2021. szeptember 12. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 12. Kedves Zoltán! Privár üzenetben elküldtem a kért adatokat, esetleg sikerült utánanézni a hiba okának? Ekkor: 2021. 09. 03. at 11:05, Telekom szakértő írta: Szia Csaba! Kérjük, hogy ebben az esetben privát üzenetben küld el nekünk az alábbi adatokat:- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,- MT-azonosító,- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,- milyen eszközön próbálod a lejátszást,- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. szeptember 13. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 13. 20 órája, Csaba11 írta: Kedves Zoltán! Privár üzenetben elküldtem a kért adatokat, esetleg sikerült utánanézni a hiba okának? Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ThomAce Posztolva: 2021. szeptember 13. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 13. 3 perce, Telekom szakértő írta: Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel Szia! Én már közel 2 hónapja várom már a megoldást. Azóta nagyon ritkán használom. Kidobálni már nem dobál ki - talán -. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba11 Posztolva: 2021. szeptember 13. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 13. Elnézést, nem tudom mi történhetett, de most elküldtem újra. 3 órája, Telekom szakértő írta: Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bucika Posztolva: 2021. szeptember 18. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 18. A fórum tele van ilyen, meg hasonló problémakkal, javítás viszont nincs. Az app utolsó frissítése márciusban (fél éve!) volt. Az igazi megoldás, ha váltasz másra. 2 évig szívtam ezzel a tákolmánnyal, de ***** voltam. A konkurrenciánál az app megy min. android 6-on, kínai rootolt TV boxon is elindul és minden hasznalható, 5 eszközön _egyszerre_ is nézhetö (!), kevesebbe kerül (!!), havonta van app frissítés, stb. Nem hibátlan az app, de fényévekkel jobb. Sajnálom, de ez van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba11 Posztolva: 2021. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 19. (szerkesztve) Sziasztok! Az én problémámat megoldották, lehet nálatok is jó már, esetleg nézzetek rá. Nekem azt mondták telefonban, hogy az volt a baj, hogy ha böngészőből néztem a TV-t és nem léptem ki csak bezártam a böngészőt, a program ezt nem észlelte, ezért hamar megtelt az 5 egyidejű eszköz. De ezt a problémát megoldották, ezt megerősíthetem. Szerkesztve ekkor: 2021. szeptember 19. Szerkesztő: Csaba11 + egy sor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
mykenfs@gmail.com
Ezt miért írja ki. Miért nem tudom 2 készüléken nézni egyszerre a TVGO-t, holott 5 az engedélyezett maximális készülék egyidőben.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
17 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.